Dressuurhaflinger

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Peelie

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 05:07

Gaaf! Ik heb geen kaartjes en als ik die kant op ga wil ik me helemaal suf kopen aan spulletjes. En daar heb ik nu even de centen niet voor. Achja.

Ik had mezelf ook ingeschreven voor een clinic, maar jammergenoeg niet uitgenodigd.

Flicka12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 10:07

Wat gaaf Leonie! Succes :D

Mirranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 17:40

Leuk Leonie, veel plezier morgen.
Zit deze week wel in Vierhouten, weekje boscrossen met onze paardjes. Maar ben al een aantal keer naar Horse Event geweest en heb het wel gezien eigenlijk.

silby

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 18:06

Leuk Leonie, veel plezier....

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 21:13

Leuk Leonie! Druk weekeindje zo!

Ik heb Velina net al gewassen voor zondag. Morgen zitten we de hele dag in Zwolle op de nationale geitenkeuring met dieren, dus dat word vast laat, en gok dat ik dan savonds alleen maar bankhangen wil :+
Ik moet gelijk na jou Berber! :D iedereen succes alvast!

kiddokids

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 22:09

maessie schreef:
Leuk Leonie! Druk weekeindje zo!

Ik heb Velina net al gewassen voor zondag. Morgen zitten we de hele dag in Zwolle op de nationale geitenkeuring met dieren, dus dat word vast laat, en gok dat ik dan savonds alleen maar bankhangen wil :+
Ik moet gelijk na jou Berber! :D iedereen succes alvast!

blijft ze schoon tot zondag hihi
ik heb zo varken op stal die na een dag al vies is.
veel plezier morgen

de mijne is ook al gewassen morgen ringsteken valkenburg

hoe was horse event voor de mensen die geweest zijn

mandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 22:10

Ik meld me hier ook weer. Ik zoek eigenlijk een beetje motivatie om weer meer te gaan dressuren. We zijn M2 startgerechtigd maar de wedstrijden trekken mij niet meer. Maar wil het rijden toch graag weer meer oppakken. Ook zou lessen nemen weer moeten. Misschien toch weer een doel gaan stellen??

silby

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 23:02

Dat klopt niet Afke, Berber heeft haar afgemeld...
Succes op de geiten keuring :D

Ben zo blij dat we zondag in zomer tenue mogen starten,werd anders dubbel zweten :')
Dame is lekker hengstig dus ik kan mijn lol op :+

King veel plezier meer ringsteken!

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 06:18

Ja ik zag het net voorbijkomen op de definitieve lijst! Jammer Berber!
Zomertenue is wel fijn inderdaad, zal wel benauwd zijn binnen. Had van mij best buiten gemogen met dit weer. Hebben we volgens mij een paar jaar terug ook een keer gedaan. Ach we zullen zien hoe het gaat zondag! {:}

@kiddokids, ik heb haar buiten lopen ;) echt heel vuil zal ze niet meer worden, en anders is ze in elk geval met een snel wasje wel weer schoon :D succes met ringsteken!

Ik zal op naar Zwolle..

Flicka12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 07:34

Ik heb me inderdaad helaas af moeten melden voor Oudega, heel erg balen maar het is niet anders :(

Iedereen heel veel succes! +:)+

silby

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 08:16

Jammer idd berber, hopelijk is er niks met je paardje?

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 13:38

Vabdaag schriktraning gehad. Maar stan was nou niet bepaald onder de indruk!". Hahaha hij deed alles heel braaf.

Enige wat hij niet tof vond was een pop achterop zetten (achter mij). De rest vond hij allemaal prima.

We hadden een hele grote voetbal en Stanley besloot van he daar kan ik op liggen hahaha

De stal eigenaar kom niet geloven dat dit de eerste keer was dat we mee deden aan een schriktraning haha

Foto's volgen nog, ik hoop dat er een foto is gemaakt van dat stan op de bal ging liggen.

kiddokids

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 20:57

Sterkte berber hopelijk niks met je paardje

Echt maessie ongelofelijk hihi
De mijne zou zo lekker gaan rollen vooral in de schapen poep hihi

En heaayyyy eerste ringsteken
Afbeelding

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 08:17

veel plezier en succes voor de mensen die straks in oudega starten. Ik zou er zijn om mooie nummertjes en teksten op jullie coupon te schrijven :D

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 17:29

Hoe is het gegaan vandaag?

silby

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 19:35

Ik ben dik tevreden naar huis gegaan...
De dame deed zo haar best dat we zelfs een winstpunt hebben gereden, totaal niet verwacht!
Was nu dan nog zonder startkaart maar het was een mooie leerschool zo vandaag :) dat gaan we zeker nog eens overdoen,ze kan het alleen maar leren door te doen toch :D

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 20:07

Hier ook dik tevreden, de fouten die we maakten waren mijn eigen schuld :+ Heb heel fijn kunnen rijden, de gas zit er weer op :D en een wissel springt ze ook al! (Alleen jammer dat dat in de proefnog niet hoeft :+ hulpen beter doseren hihi!) En de eerste winstpunt is in de pocket :D :D

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 20:44

maessie schreef:
Hier ook dik tevreden, de fouten die we maakten waren mijn eigen schuld :+ Heb heel fijn kunnen rijden, de gas zit er weer op :D en een wissel springt ze ook al! (Alleen jammer dat dat in de proefnog niet hoeft :+ hulpen beter doseren hihi!) En de eerste winstpunt is in de pocket :D :D
zag er echt super netjes uit hoor! Hihi we konden je niet horen. dus maar zeggen C-X X-A hahahah oeps

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 04:29

Leonie, gave filmpmes van HE! Ga je het springen nu ook vaker meenemen?

Ik zag veel goede resultaten voorbij komen van oudega! Goed bezig dames!

Iemand die geen fut meer heeft voor wedstrijden. Als het niet meer trekt zou ik gewoon een poosje niet meer starten. Het gaat vanzelf weer kriebelen. Ik ben sinds nov 2015 niet meer gestart doordat ik het echt veel te druk had. Maar nu heb ik weer meer tijd, mn paard gaat fijn, dan wil ik nu eigenlijk ook wel weer graag starten. Tot vooe kort hebben de wedstrijden me niet meer zo getrokken. Maar nu weet ik niet hoe snel ik die startkaart weee aan moet vragen om weer te gaan. Ik ben er gewoon weer helemaal enthousiast over!

Die king is ook zo lekker veelzeidig he.. Ik zag op FB foto's voorbij komen van het ringsteken en van jou zoon die er lekker op rond tuft. Wat een braafie is dat ook.

Deze heeft Matthijs (13 jaar, bijrijder van Mara) gisteren van Nash en mij gemaakt <3

Afbeelding
Nasg gaat echt wel fijn de laatste tijd. Al rommeld hij ietsje met zn mond de laatste tijd. Hij moet echt weer naar de tandarts. Gelukkig komt die begin oktober. :)

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 07:14

@Marieke: jaah, ik denk ik moet na die ongeplande wissel weer even op dat lijntje komen voor de volgende oefening in de goeie (contragalop) Wieger was toen helemaal de weg kwijt, en toen de jury uiteindelijk over de volgende contragalop begon, wist ik het ook niet meer :+ Had ze even het nummer van het onderdeel gezegd, dan was het klaar geweest haha! Deed ze uiteindelijk gelukkig wel. Ach stomme fout, kan gebeuren! Was dik tevreden met hoe ze liep, en had zulke punten niet verwacht! Moest ook wel lachen toen iemand tegen me zei, van t ging wel goed zeker, je straalt zo :D ehm nee, stomme fouten, maar peerd blijf zo fijn aantrekken, dus mn doel was behaald :D

Leuke foto Gail!

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 07:59

mooie foto Gail.

Hier even een dipje kwa rijden en doen haha. Stan en ik zitten zo in het touw trek spel, dat ik soms afvraagt of wij hier ooit uit komen. Aangezien ik en stan het altijd al hebben gehad, hij ook al 18 is. En ik dan weer de lat te hoog legt en ik te ongeduldig ben. Maar dat zei sara ook tegen mij tijdens de clinic, dit is meer van mentaal moeilijk vol te houden dan fysiek.

Maar moet eerlijk zeggen ik miss nu dan de motivatie om te gaan rijden. Omdat ik niet het touw trek spel meer wilt. En ik ben dan zo bang dat als ik hem weer beetje oppakt, dat hij dan weer terug gaat na de oude gewoonte haha.

Maar ik moet er gewoon weer voor gaan! Nu nog de motivatie haha.

Voor diegene in Oudega, leuk dat het goed ging.

xLeoniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 10:13

Gefeliciteerd met de punten iedereen!

Ik heb gister 210&205ptn gereden dus 2 punten erbij! En ook nog 2x een eerste prijs :)

Eenvoudige wissels moeten nog wat beter afgewerkt worden maar dat is ook een kwestie van tijd en training.. hier 5en op gehaald dus als dat nog iets beter wordt bevestigd hoop ik dat de punten ook wat omhoog gaan :j

Hier een druk weekend gehad inderdaad. Vrijdag meegereden op horse event. Heel leerzaam en veel geleerd hoe je draf en galopbalken kunt meenemen in de dressuurtraining. Zaterdag gegroomd tijdens een oefenmarathon en gisteren dan wedstrijd in Oudega.. Lekker paardenweekendje dus! :j

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-16 23:28

Wanneer gaan jullie scheren? Ik dacht zelf over een week of 2-4 maar tja wat voor deken ik er dan op doe..

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 10:17

Mijn verzorghaflinger krijgt ook al best een dikke vacht. Eigenaar is op vakantie maar ik denk dat ze over 2-3 weken geschoren wordt want ze zweet echt heel veel.

mandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 10:50

Ik heb mijn haffie vorige week al geschoren. Ze stond in dit warme weer gewoon te zweten.