Welke volwassenen zijn ook zo blij met hun haflinger?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 19:11

Paulusjuh schreef:
ralphtdw schreef:
Mijn zusje heeft haar haflinger gevonden.
En ze heeft er een echte klik mee ze gaan hem nu op halen.
Aquadraat van de.kymmelshof en is in het echt veel mooier vooral dan de rij fotos op hun site.

Leuk!
Alleen zie ik staan bij de advertentie dat hij onder zadel is beleerd en al veel in de manege heeft gelopen... En vervolgens dat hij 16 mei 2010 geboren is. Dus net 2,5 jaar is...?

het valt wel mee hoor wat het paard kent onder het zadel en is een paar keer mee geweest.
doen heel veel fokkers beleren ze en gaan ze vaak weer terug het land in.
en wij pakken hem pas na de winter als het niet nog langer duurt.

Paulusjuh

Re: 21+ en een haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 19:13

Hm... Ok! Agh ieder zijn ding..

Maar fijn dat jullie dé haf gevonden hebben

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 20:57

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 21:18

Leuke foto's! Die aan de longe zijn idd wel flink jolig haha. Er zat duidelijk iets dwars ;)

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 21:21

Ja dat doet ie dan ook als je er ook zit, maar dan gewoon keihard rechtdoor. Niet heel fijn dus haha.
Is wel grappig ja, want als er geluid bij had gezeten dan had je die leuke scheten ook nog kunnen horen _O-

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 21:24

Hahahah

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 21:46

Mensen wat een kou zeg... Ben ik de enige die afhaakt met deze temperaturen en vooral die wind? Ik heb na woensdag niet meer gereden en ga morgen ook niet. Gevoelstemperatuur van -13! Dan is een buitenritje niet leuk meer. Na morgen minder wind, ik hoop dat ik dan de binnenbak weer mag gebruiken.

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 21:48

Ja het is echt akelig koud ja. Ben net echt naar binnen gevlucht toen ik even ging roken op het balkon. Dan maar niet roken, stond te bibberen als een gek.

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 21:50

Ik heb heel de dag ringmeester gespeeld bij een wedstrijd van de DAH. Brrrrr. Had gelukkig wel thermokleding aan maar was behoorlijk frips!

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 22:54

Je zag er ook af en toe behoorlijk koud uit :D

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 09:21

Haha :) ik weet alleen even niet meer wie jij bent. Of nou...
Bruine jas? Halflang donker haar? Dan weet ik het wel :j haha

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 09:23

Goeiemorgen!!

Was echt al belachelijk vroeg wakker en kon echt niet meer slapen. Maar ja niets aan te doen. Het is nog steeds akelig koud buiten zo te zien. Stevige wind nog steeds. Zag op de buienradar ook aardig wat sneeuw aan komen. Ga zo maar lekker op tijd naar Storm. Denk dat ik maar ga mee rijden in de les, dan moet ie gewoon een uur flink aan het werk en weet ik zeker dat hij de energie er echt even goed uitgelopen heeft haha.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 09:59

Hier is het ook waterkoud.

Nee ondanks dat ik het steeds heeeeeeeeeeeeel koud heb en me als een mummie aankleed haak ik niet af met deze kou.
Dan maar een warme douche extra nemen.

Ik pas alles wel aan want na een dag werken is mijn energie ook op.

Je ze verwachtten veel sneeuw. Bah.

Vanmiddag les, heb ik wel weer zin in 2 weken geleden kon ik niet helaas.

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 10:05

Goedemorgen! Ik ga zo ook weer op tijd naar stal. Weer even rijden, dik ingepakt haha. Ben benieuwd. Het is met zulke dagen en weer altijd maar afwachten waarvoor ritje het wordt haha.

Succes beiden met de les!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 10:08

Goedemorgen,

Iedereen succes met les, de paarden en vooral met zich warm houden vandaag!

Wij zouden vandaag richting Zeeland, hadden een afspraak Renesse en vanmiddag zouden we dan wat eten met vrienden, maar vanwege de weersvoorspellingen hebben we toch maar afgezegt.
Heb eerst mn ouders maar gebeld wat t weer daar was, zij wonen uiterlijkste zuidelijkste puntje van Zeeland en dat beloofde daar niet veel goeds.. Dus ja, dan gaan we t ook niet wagen...

Ga nu straks ook maar ff naar de binnenbak de rijden denk ik..

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-13 10:13

Morning! Nog steeds een beetje in de meeleesmodus.

Bij mij ligt het rijden ook een beetje stil. De HIT waar Rowan in staat was de afgelopen dag een beetje een ijsbaan/maanlandschap. Kost 'm superveel energie. Dus ben nu lekker dagelijks even aan het poetsen, wandelen en bijvoeren.

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 10:16

Ik ben ook warm aangekleed. Ga zo toch maar even mee lessen. Bij ons wordt 1 bak gestrooid met zout. Ding ligt er prima bij, niet, nat, niet hard. Heerlijk om in de rijden. Zout zie je verder ook niet liggen of zo.

Verstandig hoor Sita om niet richting Zeeland te rijden. De voorspelling is hier toch wel 5-8 cm sneeuw. Het ziet er ook al wat dreigend uit.

kiddokids

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 12:44

Ik ga ook nu warm aan gekleed dochter lief van zeven wil rijden

Brrr

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 12:56

Ja, hoorde al dat t bar en boos is in t zuiden momenteel! :\

Ben daarom maar lekker gaan rijden met de stuiterballetjes..
Stuiterballetje 1 liep heerlijk! Voor t eerst ook in de grote bak gereden, ging super! Fijn galopje meegepakt ook!
Stuiterballetje 2 ging ook wel fijn! Alleen werd er door mn mede bakgenoten niet echt rekening mee gehouden dat ik een erg groen paard bij me had dus werd steeds half om ver gereden. Zocht ik de ruimte op dan kwamen ze ook en vise versa.. ^) Pony raakte een beetje van de leg daardoor dus ben ik nadat ik weer enige ontspanning had gevonden maar afgestapt.. zou een beetje rot zijn als ik na eindleijk eens een fijn ritje op haar alsnog verkeerd zou afsluiten door toedoen van anderen.. :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 13:17

Jammer dat er geen rekening mee hielden sita!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 13:17

Ik heb volgende week mijn L1 debuut _O- op clubwedstrijd onderling :))

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 13:49

Paulusjuh schreef:
Haha :) ik weet alleen even niet meer wie jij bent. Of nou...
Bruine jas? Halflang donker haar? Dan weet ik het wel :j haha

Bij de ZZ / Z rubriek stond ik naast je tussen de twee bakken: zwarte muts op, Turquoise blauwe jas, bruine skibroek samen met een lange man met zwart/gele jas. Ik vroeg je nog welke haf van jou was :D

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 14:12

@Ralph: Fotos!!!

Ook hier vooral heel erg koud, paarden ook maar niet te lang naar buiten, ze staan midden op de wind, dus is wel errug koud! Hier vooralsnog geen sneeuw gelukkig, mag om mij wel zo blijven! Wilde wel even te schaatsen, maar even kijken of dat te doen is!

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 15:08

HET IS KOUD!!!!!!!!

Paarden dikke dekens op en naar buiten, vandaag wordt er niet gereden Haha ben bijna blij dat ik vandaag veel moet studeren :P Ga vanavond een poging tot schaatsen ondernemen met wat vrienden, denk dat het vooral kantine zitten wordt.

Gisteren lekker gesprongen met mijn haffie, wat doet die dat toch leuk! :)

Jammer Sita dat er geen rekening wordt gehouden met je jonge paardje. Als ik soms hier de verhalen zo hoor ben ik erg blij met onze vereniging waar iedereen belangstellend, behulpzaam is en rekening met elkaar houdt! Kan er altijd heerlijk rijden!

Yvank rij je bij de klenckeruiters? Succes iig!

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 15:39

Lekker in mijn pyama op de bank nu, nadat ik eerst 20 minuten onder de douche heb gestaan om weer volledig warm te worden. Tjezus wat was het koud. Heb wel meegereden in de les en ging nog best redelijk ook. Daarna nog een beetje rondgehangen. Onderweg naar huis kwam ik tot de ontdekking dat ik mijn bril was vergeten dus kon ik weer terug 8)7 . Zie ook wel zonder bril, maar ben er pas dinsdagavond zelf weer dus das wel heel lang zonder bril haha. Dan heb ik wel hoofdpijn. Daarna nog even langs paps en boodschapjes gedaan. Nu ga ik lekker helemaal niets meer doen ;-).

Het sneeuwt hier inmiddels sinds 12.45 uur onafgebroken. Geen megavlokken of zo, maar het sneeuwt lekker door, alles is weer wit inmiddels.