[HK]Goud met een dikke kont, haflingers knallen deel 5 rond!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 18:26

jippie een nieuwe auto *\o/* ( als het goed is :P )
Ga zaterdag proefritje maken en dan beslis ik of ik het wil ja of nee!
mijn auto kan ingeruild worden dus dat scheelt weer! ben ik daar ook vanaf!

Ga nu naar stal voer halen, voeren en vanavond nog even wat stoffen lezen ! had geen puf meer om te lezen vanmiddag! 8)7

Marlis

Re: [HK]Goud met een dikke kont, haflingers knallen deel 5 rond!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 18:33

Leuk Alieke :)Ik hoop zoiezo binnen nu en 2 maanden geld te hebben voor een leuk klein autotje :(

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 18:51

ik ga nadat wiets weg is weer verder met mn rijbewijs kga 20 lessen nemen en dan afrijden heb mn theorie gelukkig al sinds januarie :P

Christadk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 21:04

Mijn examen word deze week aangevraagd woehoeeee :D Lekker voordat de winter echt begint met de auto naar stal!

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 21:25

Fijn Jastiehorse :)
Hoop dat je hem in een keer heb :D

Ik hoop binnen nu en twee maand echt wel een eigen autotje te hebbem.Heb me rijbewijs al 1.5 / 2 maandjes maarja geld he :P

Christadk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 21:26

Ja kost wat zo'n auto! Die van mijn moeder staat gelukkig altijd voor de deur..dus die mag ik altijd meenemen :D

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 21:28

Hier helaas niet :P

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 21:40

Ik kan dan de bmw van mn vriend pakken
maar om de een of andere manier durf ik het gewoon niet meer zo goed aan dat afrijden
ik heb 2x afgereden en ik heb daarna zo gehuilt ... ben toen weken erna heel erg van slag geweest erover.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 21:44

Gewoon doen daan want je kunt het echt wel. 3e keer is scheepsrecht. Was bij noes ook zo. Even doorzetten

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 22:13

ik ga lekker slapen! 6 uur eruit en moet tot kwart voor 5 school dus ben pas half 7 thuis ;( dan nog voeren en huiswerk maken! oftewel bijna geen tijd voor mezelf!

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 23:07

weltrusten. Ik ga ook slapen. 5uur de wekker. 7tot half 4werken en dan 5uur thuis of als meezit half 5.

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 23:32

avond,

Lely is echt leukerd :)

Liekjje nieuwe toet (waarschijnlijk ;) )
Ik reed tot vorig jaar in brikkie (golfje 2 uit 1990) maar heb dus sinds een jaar een Seat Ibiza 2005. Hele overgang :+ Moet af en toe nog steeds wennen aan al die luxe.. Vooral als er ineens een lampje of piepje zich meld := En probeer maar een een achterlampje te vervangen := ben vanmiddag uit eindelijk bij de garage beland.. Kreeg het niet voorelkaar (en dan kan ik toch wel vanmezelf zeggen dat ik toch wel aardig handig ben met dat soort dingen..) Bleek dat heel de lamp unit los moet, aan de buitekant eraf en dan lampje eruit :? Gelukkig was de monteur het met me eens dat het toch wel beetje onlogisch en ingewikkeld was :+

Wat een gedoe met vervoer voor Kyra.. Hoop dat jullie gauw een oplossing vinden..

Ik vanmiddag Luna losgewerkt. Ze deed het super! en reageerd zoooo goed op me lichaamstaal :) leuk is dat. Maar die galop gaat nog altijd gepaard met een elegante bok :+ maar na stuk of 5 keer opnieuw laten aanspringen kan ze toch ook zonder :=
Vanavond mee geweest naar menles, uiteindelijk heel het uur zelf les gehad :) Willem was druk aan de klets in de kantine. Les ging echt super goed :) Angelina was super fijn in de hand en makkelijk recht te stellen (ze loopt nogal eens scheef voor de wagen) :) helemaal trots dus.

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 05:49

ik weer drie kwartier a uur naar werk fietsen. Nog 2dage en za zo ma lekker vrij.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 16:20

ohhh meiden toch wat is het stilletjes .....

Lis en nous tis in elke geval niet zoveel geld als dat je eigen trailer had moeten kopen dus dat scheelt..

Ik wil meschien over een aantal jaartjes ook een trailer kopen want we hebben er ruimte voor en een auto die het kan trekken dus in princiepe.... Maarja ligt er maar net aan hoe avontuurlijk ik ga worden :P

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 19:31

Geen geld voor eigen trailer dus die komt er zoiezo niet. :P
Ook geen trailerrijbewijs, mischien over paar jaar.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 19:43

Haha de kijkster komt de 18e al kijken dus erg spannend!
Hoop zo dat ze hem leuk vind !

Hij is in elk geval erg knap dus hoop dat hij kan winnen met die charme ;)

Ponies zijn gister nog lekker ge ent :D
ik doe tegenwoordig mee met stal elke keer als er bv op het bord staat de smid komt of de dierenarts kom schrijven we ze erbij scheelt ons voorrij kost haha

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 22:12

Ik wil ook erg graag me E achter B rijbewijs.. Maarja.. ik wil zoveel en het kost allemaal zo veel ;(

Das idd handig Shilady :) Bij ons worden in Januarie alle paardjes weer geënt. En bekappen kan de eigenaar zelf dus das super handig :+

Vanavond les gehad en Luna deed het weer super!! Weer nieuwe dingetjes gekregen om aan te werken (met name stelling. Af en toe stelling naar buiten vragen zodat ze niet over de schouder weg loopt en d'r achterbenen meer ondertreed)
Instructeur zegt ook dat ik best meer mag rijden met Luna, mede omdat ze sterk gebouwd is. Als de spier en conditie opbouw maar geleidelijk aan gaat.. Maar vind dat toch spannend.. Blijf toch nog maar zo als het nu gaat en dan na de winter gaan we wel uitbouwen :) Liever beetje te zuinig op me meisje dan dat ik het misschien toch forseer..

Gaat er hier trouwens ook nog iemand naar Lunteren het weekend?

Christadk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 22:14

shilady wel fijn dat de kijker zo snel kan komen!
Nathalie fijn dat de les zo goed ging! Hoe lang is ze nu onder het zadel? Ik wilde zaterdag wel gaan..om Naidoo weer eens te zien maar ik ben dan jarig dus het komt niet heel goed uit helaas..volgende keer maar!

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 22:19

Luna is nu zo'n 5mnd onder het zadel. En ik rijd haar nu 2 keer in de week een half uurtje. 1 uur per week dus. Voor de rest doen we grondwerk en loswerken.

Jammer dat je niet komt maar wel goeie reden :+ dussuh voor als ik het vergeet.. Alvast gefeliciteerd :+

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 22:33

Ja he jastie
nu maar hopen dat ze hem leuk vind :)

Mn moeder zei net nog ja weet je het zeker dat je hem kwijt wilt?
Kzeg ja mam wietse verdient een leuk baasje waar hij een band mee kan opbouwen en die hem kan uitbrengen op wedstrijden .

Stal eigenares gister per sms Ja ga je het toch doen ? (Zij vind wietse het leukst )

Maarja ik wil er niet onzeker van worden toen ik naar ze ging kijken als veulens zou ik eigenlijk maar eentje kopen maar omdat ze er best zielig bij stonden en ze beide net hun moeder kwijt waren dacht ik van nou ik koop ze allebei dan hebben ze steun aan elkaar en dan kan ik er later altijd nog een weg doen ..

En nu is het moment gekomen dat ze toch echt uit elkaar gaan jade zal het moeilijk krijgen maar daarna worde het voor mij wel makkelijker om lekker wat dingetjes met jade te doen want als een ik wietse eruit pak om te poetsen en jade moet in zn box blijven gaat jade uit zn stekker.. Wietse heeft zoiets van oke ,die loopt gewoon met me mee en voor derest niks dies nuchter.

Dus ik moet het gewoon doen :j

Christadk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 22:47

Haha dankje nathalie!
Shilady gewoon je eigen gevoel volgen!

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 22:49

Ja doe ik :)

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 06:30

mn zus dr cavia is vanacht overleden! arm beessie zn kiezen waren scheef gaan groeien.. nou gaven we al een week voeding met zo'n spuitjee en hij zou vandaag geopereerd worden.. de kans dat die het haalde was klein maar me zus wou het toch proberen maar helaas het is al te laat ;(
had niet veel met het beessie maar me zus wel.. ze is dr helemaal kapot van! Het was nog net niet haar kindje.

ga snel opschieten ben niet te genieten kwa moeiheid en moet naar school tot 4 ipv half 2 :(

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 07:19

Wat naar Alieke... Blijft vervelend als een huisdier overlijdt...

Succes vandaag!

xelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 11:50

Vervelend Alieke, sterkte.