Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Freya schreef:Lieve mede Haflingerverslaafde,
Ik kreeg een lief pb-tje van Jody. ik heb me al weer een tijdje niet gemeld in de topic, de rede hiervoor is het volgende, dat wij over ongeveer 240 dagen ons eerste kindje verwachten.
Het is nog pril, kan nog fout gaan, wat we niet hopen natuurlijk
Ik zit nu ook in een andere topic met nog meer zwangere bokkers en die gaan zo hard dat ik het niet echt red om alles bij te houden, maar ik probeer wel bij te lezen.
met Donna en Wahida gaat het super goed. Alleen liep Donna vanmiddag eerst wat stijf links voor, meer gevoelig op het verharde, later toch even aan de longeerlijn gezet en rechtsom loopt ze goed , maar linksom gewoon kreupel. We hebben haar randsoen ook direct aangepast en haar hoefbal is rechtsvoor warmer dan linksvoor. Begin van de week worden haar stralen uitgesneden, misschien dat er een hoefzweer ergens zit te broeien, donderdag komt de veearts, dan maar even kijken of hij wat kan vinden, mocht het geen hoefzweer zijn.
Voor Wahida zijn we opzoek naar een opfok per 1 mei, ik ga het straks niet redeen om haar alleen te doen en eentje erbij wil ik liever niet, dus dan lekker de opfok in, liefst tot 3 jaar.
Ik ga straks proberen bij te lezen.
maar ben jullie niet vergeten hoor.
graag niet via de hyves reageren op me zwangerschap, aangezien ik ook een aantal collega's heb op me hyves en die nog van niets weten.