[HK]Haflingers laten zich weer zien,wij gaan door naar 2010!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

laulapaula

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 18:32

@plientjedres: haah wat een leuke foto's! helemaal die waarop ze d'r lip omhoog doet!

@freya: donna is idd wel een slim paard! :)

@macholoverr: ik vind persoonlijk 4x per week ook erg veel. Ik heb 1x in de 2 weken les, maar dan heb ik ook genoeg materiaal om te oefene. Wes moet nog veel leren, dus ik doe rustig aan. Daarnaast moet z'n rug beter ontwikkeld worden.

Hier de meest gekke foto van Wes: :D

Afbeelding

Ik heb 2 filmpjes van de les van gister, zal ff uitvogelen hoe ik die erop krijg ;)

laulapaula

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 19:19

Nou het is zowaar gelukt! ben 3 kwartier verder, maar dan hebbie ook wat :P

drafje op de rechterhand. deze hand vind ie het moeilijkst, maar het gaat al stukken beter dan een paar weken terug :)

Drafje op de linkerhand. gaat de goeie kant op.

de reden dat m'n handen nog wat verder uit elkaar staan is om hem meer lang en laag te krijgen.hij loopt al veel meer ontspannen dan in het begin en nagevelijker. uiteraard is dit een kleine impressie ;)
Ik zie wel dat m'n teugeltjes wat korter mogen :D maar das iets waar ik wel vaker last van heb ;) hoe vinden jullie het?

wishmypride

Re: [HK]Haflingers laten zich weer zien,wij gaan door naar 2010!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 20:32

netjes hoor :D, en mooie haf trouwens!

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 20:51

ziet er idd netjes uit.. Heb alleen gemist denk ik waarom het zo knap is dat ie netjes rechtsom en linksom draaft :? Sorry...

laulapaula

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 21:53

haha nou omdat ie vooral in drafhele veel moeite had om zijn rug te ontspannen. de laatste tijd ging linksom al bater, maar rechtom nog niet, maar sinds deze week gaat dat ook goed! :D

kreeg net een telefoontje dat m'n verzorgster van wester af is gevallen... ze doet hem 1x per week, die dag dans ik. hij schrok van een eendje en ze was aan het uitstappen, dus beugeltjes los... har elleboog is uit de kom, ze zit nu in het ziekenhuis. voel me er echt banketstaaf over, al kan ik er in principe niets aan doen.. maar toch omdat het mijn paardje is. hopelijk valt het mee. ze is morgen jarig en zondag gaat ze op vakantie..

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 22:01

@ Macholoverr: Hihi ik vind ze allebei wel leuk!! :D Dankje!! :D

@ laulapaula: Dankje!! :D

@ Tass: Thnx!! :D

@ Dieuwke1315: Klopt ja, ik heb 1 pony, en dat is Stravero. Loopt Z met winst onder het zadel met mij, en loopt ook aangespannen, en was onregelmatig (vandaag helaas weer iet wat, maar nu doorgereden omdat het meeviel). :)

@ laulapaula: Klopt, idd balen!!

@ Colinda: Dankjeee!! :D

@ plientjedres: Leuke foto's!! :D

@ Freya: Hihi lekker arrogante foto van jou Donna :+

@ laulapaula: Hahaha ik zag 'm in je profiel staan, echt geweldig :') En leuke filmpjes, ziet er netjes uit hoor :j

Jaaa meiden (en jongen). Ik ben morgenochtend nog online, en dan t/m zondagavond (of maandagochtend) niet meer, denken jullie het zonder mij te redden hihi? :D :D

Wig_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 22:13

Nog welkom nieuwelinge :D.

Hihi, evelien waar heb je ze gehaalt?
Ik ga je wel missen hoor dat je dadelijk niet online ben enzoo :(.
Dus red k het zonder jou?? Hmm NEEEEE!!

Wat komen er al een hoop leuke foto's.!
Plientje, hoe komt het dat die dan kortere manen heeft nu?
Staat hem wel hoor! :d

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 22:57

wat ga je doen dan Stravero ? Dat je het weekend niet online bent ?

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 23:50

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 07:29

Wat een schatje Moyra :D

laulapaula

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 07:56

@ moyra: wat een schatje!! hij ziet en superlief en leuk uit :D wel jammer dat je zo lang moet wachten tot ie er is, maar dat hoort er natuurlijk bij. gefeliciteerd!

Nou om 00:00 gisteravond kreeg ik van m'n verzorgster te horen dat het idd elleboog was die uit de kom was gegaan. verder niets gebroken, maar dit is al vervelend genoeg. maar gelukkig geen gips, das natuurlijk niets als je op vakantie moet! ze heeft nu pijnstillers en drukverband en moet rustig aan doen. hopelijk wil ze wester nog wel verzorgen na de vakantie ;)

laulapaula

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 07:57

@stavero: wat ga je ook alweer doen dit weekend?? wordt flink bijlezen na het weekend voor je ;) wel jammer dat je er niet bent, maar wat je gaat doen is waarschijnlijk leuker dan berichtjes plaatsen op bokt :P

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 08:28

@ Colinda: Waar heb ik wat gehaald? :o En sorry dat ik 't weekend niet online ben :(:) Maar je kan áltijd SMSen!!!! :D

@ Moyra: Ach, wat een schattie :+: Dat koppie!!!! :D

@ Laura: Oh wens je verzorgster maar beterschap!!! Ennuh, hieronder staat wat ik ga doen dit weekend hihi :D

@ Freya: Ik ga vanaf vanmiddag weer naar Helmond, (wwww.zonnehof.com) een weekendje naar mn vriendinnen en hun haflingers, er zijn er nu 4 drachtig die volgend jaar zijn uitgerekend. :D Maar dat wordt vast wel toppie, het is daar altijd gezellig :D !! De 29e komen er 4 uit Helmond naar mij (rn 3 uit Wijk en Aalburg hihi) en dan gaan we 'savonds bowlen en eten in Waalwijk, want dan ben ik jarig. :D :D

Zo omkleden en een sponsorformulier voor 22 aug. op de bus doen (dan is het officieele wedstrijd hier in Wijk en Aalburg, van onze rijvereniging) :) En daarna naar mn allerliefste blonde schat :D Lekker even poetsen en mee wandelen en hopen hopen hopen dat 'ie nu niet meer kreupel is!!! :(:)

laulapaula

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 08:44

@stavero: veel plezierd dit weekend! klinkt in ieder geval gezellig :) en ik zal duimen dat stavero niet meer kreupel loopt!

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 08:46

@ Laulapaula: Dankjewel :+:

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 08:47

Klinkt allemaal erg gezellig Stravero. In iedergeval heel veel plezier het weekend.
Ik ga duimen voor je dat je blonde schat weer een spring in het veld is.

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 08:50

@ Freya: Ook bedankt!!! :D :D

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 09:39

heel veel plezier stravero

ik ga nu paarden wassen en nog meer wassen en alles klaar maken voor morgen wat nog moet gebeuren :p

silfie35

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 12:42

Hallo allemaal!

Gisteren heel wat meegemaakt! Stalgenoot (askor_djarne @bokt) dachten even een leuk rondje over de hei te gaan. Opa wist nog wel een leuk rondje dus wij gingen rond een uur of half 9 weg met het idee dat we wel weer met een uur terug zouden zijn. Wij vrolijk de hei opgehobbeld, en de menpaden gevolgd zoals opa had gezegd. Het werd al donkerder en donkerder en ik wist echt niet meer waar ik was. Dus we waren de wanhoop al nabij en toen kwamen we ruiter en een menner tegen! Dus wij gelijk er achteraan, en wij vroegen waar we waren. Bleek dat we in Otterlo bij Stoeterij Willemien zaten!!!!!!!! Ik had ondertussen al gebeld met de staleigenaresse en gezegd dat we niet wisten waar we waren. Dus ik belde weer met de mededeling dat we in Otterlo waren, en dat we hem dan wel hier voor een nacht neer zouden zetten, en dan morgen weer terug! Ik baalde echt als een stekker, en ik voelde me zo'n stumperd! Even later belt ze weer terug: ik vind het toch niet zo'n fijn idee, hij kan beter gewoon thuis staan, dus we komen gewoon met de trailer! Ik vond het echt zo poedersuiker voor haar, maar het was wel het beste! Dus hun zijn gekomen met twee auto's 1 voor de kar en 1 met trailer. Paard ingeladen en gauw naar huis. Ik was helemaal misselijk van de spanning! Ik vond het echt super van ze! Het was ondertussen wel kwart voor 11 toen we het bos pas met m uit kwamen zetten! Dus pony weer op stal, en vandaag lekker op de wei! Ik ga vanavond even lekker met m stappen en dan morgen weer even lekker stappen denk ik, en zondag knup ik m er weer voor, eventjes in de bak rijden, of misschien een heel klein rondje buiten! Die arme poown heb 2,5 uur gelopen! Maar het is allemaal goed afgelopen!

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 13:15

Wat een avontuur ...
gelukkig alles goed afgelopen.

Wig_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 13:20

@Moyra, wat een schatje, en wat is hij kanap getekend! !

@ Silfi; Gelukkig dat het goed is afgelopen, begrijp k het goed dat je powny voor de kar liep?

laulapaula

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 13:40

@silfi: jeetje wat een verhaal. Maar gelukkig allemaal goed gekomen!
ik ben ooit es een weekend weg geweest met de paarden en 2 andere meiden. toen zouden we ff een rondje doen over de veluwe, en dus ook de weg kwijt geraakt... alleen wij waren pas na 7 uur terug op de plek waar we moesten zijn... arme paardjes en onze arme kontjes. spierpijn de volgende dag!!

silfie35

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 13:56

Ja het was een heel avontuur!

Wiglove: ja klopt hij staat voor de kar. Hij is nog maar 4 en een rit van 2,5 uur vond ik net veel zat voor m.

Wig_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 14:05

Jha dat snap ik, hij zal wel spierpijn hebben, of niet juist, lekker rustig aan doen! ffies goed poetsen, dat helpt meestal wel! :)

laulapaula

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 14:39

misschien wel handig om ff te gaan stappen (misschien beetje draven), dan kan de stijvigheid er een beetje uit. doe ik wel altijd als ik een langere rit met wester heb gemaakt.