Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hoe meer zielen hoe meer vreugd
Madeira_ schreef:Wintec zat ook dus niet mooi op mijn paard..
Sorry
Maar inderdaad, ook bij mij was het schuiven aan alle kanten, omdat de sleuf tussen de kussen niet breed genoeg was. chipieke schreef:Hee zeg daar gaat mijn vertrouwen... Iemand toevallig wel tevreden van wintecs
hiphopje schreef:chipieke schreef:Hee zeg daar gaat mijn vertrouwen... Iemand toevallig wel tevreden van wintecs
joh, gewoon proberen.
op de verzorghaflinger van mijn dochter lag het echt als een rots!
maar op Lizzy blijft het schuiven. Lizzy is wel een stuk breder in de schouders, dus misschien dat het daar aan ligt? Ik had er al een bredere boom in laten zetten maar dat mocht niet baten.

chipieke schreef:Hee zeg daar gaat mijn vertrouwen... Iemand toevallig wel tevreden van wintecs

Maar dat wist je al
Ik heb een tijdje terug 2 zadels meegenomen naar de zadelmaker, en die laten kijken welke het beste lag. Een zadelmaker laten komen is duur maar als je er zelf naar toe gaat is het goedkoop (of gratis in mijn geval
) Ook als een zadel niet schuift kan het namelijk niet goed liggen en je paard kan er drukplekken etc van krijgen. Ze vond de wintec xxl heel goed liggen, maar ze zei wel dat als ankie 50 kilo zou afvallen (en dat zou ze eigenlijk wel moeten aangezien ze nu te dik is) dat het dan niet meer zou passen. Maar ik ga er niet vanuit dat ik haar zo veel kan laten afvallen
chipieke schreef:Joepie al één blije bokker gevonden
Haha
Moet nu net lukken dat ik vandaag met 7 meisjes een discussie heb gehad over het verbreden van de ruimte tussen de kussens, of dat gaat of niet
*belt morgen de zadelmaker*
Ik meen eens gelezen te hebben op bokt dat dat wel zou moeten lukken door het vulsel in de kussens aan te passen.
Ach ja, ik probeer het zaterdag gewoon

Hinke schreef:Chipieke: Ik ben tevreden over wintecsMaar dat wist je al
Ik heb een tijdje terug 2 zadels meegenomen naar de zadelmaker, en die laten kijken welke het beste lag. Een zadelmaker laten komen is duur maar als je er zelf naar toe gaat is het goedkoop (of gratis in mijn geval
) Ook als een zadel niet schuift kan het namelijk niet goed liggen en je paard kan er drukplekken etc van krijgen. Ze vond de wintec xxl heel goed liggen, maar ze zei wel dat als ankie 50 kilo zou afvallen (en dat zou ze eigenlijk wel moeten aangezien ze nu te dik is) dat het dan niet meer zou passen. Maar ik ga er niet vanuit dat ik haar zo veel kan laten afvallen
![]()
edit: oh ik lees net dat je de zadelmaker laat komen. Goed plan!
Ik ga volgend weekend wss naar mn ouders toe, ben benieuwd of Ankie dan nog dunner is geworden. Het moet bijna wel want er staat weinig gras daar in de wei en ze krijgt alleen af en toe wat kuil bijgevoerd. Haar manen zullen na die 3 weken ook wel heel erg in de klit zitten![]()
Voeren jullie je paard met dit koude weer extra?
Hypofocus schreef:Sorry dat ik jullie topic hier kom binnenvallen...
Maar dit is de enige plaats op bokt waar ik tegelijk héél veel haflinger mensen tegen kom.
Ik ben morgen aan het begin van de middag bezig met een fotoshoot in Simpelveld (Zuid Limburg).
En ik verwacht dat ik daar niet zo heel lang voor nodig heb.
Is er hier misschien iemand die met zijn haflinger daar redelijk in de buurt staat, en de beschikking heeft over een mooie weiland.
En interesse heeft in een gratis professionele fotoreportage, morgen (woensdag) in de namiddag?
Zo ja, stuur dan zo snel mogelijk nog even een foto en wat informatie naar zoek@hypofocus.com
Ik ben morgen vanaf 9.30 uur op pad, dus dan check ik mijn email niet meer. Maar tot die tijd kun je reageren.
Zet er ook even je telefoon nummer bij, zodat ik eventueel kan bellen als het niet meer lukt om te mailen.
) naomimak schreef:ik wil rijde..................
door dat de ak bevrore is kan ik dus nu niet rijde...
en niet bianca veder beleren
liedewij loopt nu vaak onregelmatig en heb er voor nog een jaar op gegeven voor wedstrijden
maar bij de vorige wedstrijd liep ze dus ook onregelmatig..
ze is nu 23
heeft iemand ervaring hier mee????
Zelfs de shampoo, sudocreme en zonnebrand.. Ook niet echt handig van me om het in de auto te laten liggen met dit weer.. Maarja.._angela schreef:Ik ben ook weer begonnen met rijden, bij haflingerstal de flammert. Ik zou vandaag gaan knuffelen, maar omdat het -15 graden is, belden ze af dat het nu echt niet leuk is om bij de paarden te zijn. Jammer maar helaas!