[HK]Haflingergekken halen misschien nu de winter? [Deel 12]

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

S_uus

Re: [HK]Haflingergekken halen misschien nu de winter? [Deel 12]

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 17:55

Anseltje schreef:
suusiejj schreef:
oooooooooooh mensen ik moet iets kwijt

Asra kan nu stappen draven (galoperen met wat moeite) halthouden en achterwaarts, sturen gaat ook goed, en redelijk recht.

Maar ik zat met het punt :"hoe nu verder?". ik was kwijt hoe ik hem mooi rond kon leren lopen en nagevelijker, (wat ie meestal net voor ik wil stoppen met rijden erg netjes doet, daarna stap ik hem ook uit als beloning dat ie het goed heeft gedaan)..

Na m'n ongeluk mocht ik 3jaar niet rijden dus kleine dingen over inrijden ben ik kwijt, maar zodra ik het weer weet ist ook goed..

Was ik maandag vrij vroeg bij Asra in de hoop dat ik eens een keer alleen was zonder die bemoeiallen enzo..

En ik was alleen Haha! ik wilde Sandra al vragen of zij me af en toe wilde helpen en gelukkig stomtoevallig kwam ze net aan toen ik op As zat, en ze kwam ff de bak in om te helpen

Ik heb hem goed rond gekregen (jaja me mannetje leert best snel vind ik) en hij liep zelfs hele stukken nagevelijk Haha! Haha! Haha! *LOL* Hyper! *LOL* *LOL*

hij had zich helemaal in het zweet gewerkt Haha! en maar goed ook, achterwaarts ga ik er helemaal af halen (wanneer hij het doet als het niet mag) want dat komt me de keel wel uit nu, hij is er een tijd mee gestopt maar af en toe doettie het nog.

Voor de rest deed hij vorige week best grappig, heel hoog zn kniëen optillen en dan bijten na zn knieën hahaha zag er vet stom uit...

En Sandra zei maandag:"suus over een paar maand doe dan eens een concourtje zeg hij loopt super goed en kan strekken alsof ie nooit anders heeft gedaan".

Duuuuuuuuuuuuuuuuus ik heb er weer vertrouwen in Haha!
Asra BLIJFT!

Ben blij voor je meisje, fijn dat je weer vertrouwen hebt Lachen
Jij & as kunnen het wel Haha! Lovers

Haha! vet he Haha! miskien word ik wel een dressuurmuts Tong uitsteken (als geintje bedoeld natuulk)

haha nee springen zal altijd bij blijven Lachen

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 17:56

Lous schreef:
Okee mensen na gisteren heb ik nog even goed nagedacht, maar voor mij is het klaar.
Ben er al bij vanaf deel 1. Maar ik neem afscheid van dit topic.
Dat heeft verschillende redenen.

1 het respect voor de oude groep die alles opgebouwd heeft, is ver te zoeken
2 de laksheid die sommige mensen hebben, even geen moeite voor de andere(n) willen doen als degene ergens de mogelijkheid niet toeheeft, terwijl jij dat wel voor die perso(o)n(en) doet
3 Ben er zeer weinig door de situatie waar ik in zit, stage, werk, de ponies en mijn sociale leven
4 Ik steeds gedwongen word terug te lezen, en dan heb ik het niet over en paar pagina's, maar 200 gaat me toch echt te ver.
5 De onoverzichtelijkheid door alle nieuwkomers
6 De gemiddelde leeftijd die steeds lager wordt, dan voel je je steeds meer opgelaten als 24-jarige.

Dat zijn mijn punten, iedereen heeft natuurlijk haar eigen mening hierover, maar dit is zoals ik erover denk. Het was gezellig, het was leuk, we waren melig en leefden met elkaar mee. Maar die sfeer zoals die vorig jaar nog was, hebben we al een hele tijd niet meer. Waar dat aan zou liggen kan ik niet zeggen.

Ik zal er nog wel bij de meeting zijn, dit omdat bijna iedereen die komt uit de oude clan is. En ik met die mensen het meest heb. Ook omdat ik hier al heel lang naar uitkijk. En zal met sommigen natuurlijk nog via msn en/of hyves contact blijven houden.

Mensjes zal jullie wel een beetje missen, maar voor mij is de koek op.

Houdoeixxx! Doei!

jammer marlous, maar jou gevoel gaat voor

Anseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 17:58

suusiejj schreef:
Ben blij voor je meisje, fijn dat je weer vertrouwen hebt Lachen
Jij & as kunnen het wel Haha! Lovers

Haha! vet he Haha! miskien word ik wel een dressuurmuts Tong uitsteken (als geintje bedoeld natuulk)

haha nee springen zal altijd bij blijven Lachen[/quote]
Hihi, ik vind het niet erg hoor als je me dat zegt Tong uitsteken
want ik ben toch echt een dressuurmuts, dat ontken ik niet Schijnheilig
Ik durf veel dingen eigenlijk niet, maar ik heb me al een tijdje voorgenomen alles te doen ook al vind ik het eng Clown

Springen vind ik ook super leuk, alleen moet ik het paardje wel beetje vertrouwen.
Ik ga binnekort met vriendin mee naar dr pony, daar heb ik toen met clubdag 40cm opgesprongen, en dan ga ik durven hoger te springn xD

Ik vond dat parcoursje met clubdag overigens wel super gaaf, ook al was het maar laag Tong uitsteken

Babsie_Flash

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 18:01

Kyrseltje schreef:
Babs, heel veel zijn naar t andere Haflinger topic gegaan.

Waarom? Verward Hadden jullie ruzie?

suusiejj schreef:

Asra BLIJFT!

Go jij! Go jij! Gefeliciteerd!! Go jij! Go jij!

xLariss schreef:
Hee, moeten de foto's nou naar babs of naar marlyn of ehh?
Ik weet het niet meer!!

Stuur maar gewoon naar mij, als we eerder van Marlyn horen stuur ik alles naar haar door, goed? *LOL*

Anseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 18:03

Babsie_Flash schreef:
Kyrseltje schreef:
Babs, heel veel zijn naar t andere Haflinger topic gegaan.

Waarom? Verward Hadden jullie ruzie?

Babs, dat is een verhaal apart.. En daar gaan we dit topic niet mee vuil maken Knipoog Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 18:04

mijn rat Haha!.
Afbeelding

Anseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 18:05

Esmee, die's eng Bloos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 18:08

Nieet Scheve mond

Anseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 18:11

Jawell Bloos!

Girlgamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 18:15

suusiejj schreef:

Asra kan nu stappen draven (galoperen met wat moeite) halthouden en achterwaarts, sturen gaat ook goed, en redelijk recht.

Maar ik zat met het punt :"hoe nu verder?". ik was kwijt hoe ik hem mooi rond kon leren lopen en nagevelijker, (wat ie meestal net voor ik wil stoppen met rijden erg netjes doet, daarna stap ik hem ook uit als beloning dat ie het goed heeft gedaan)..

Na m'n ongeluk mocht ik 3jaar niet rijden dus kleine dingen over inrijden ben ik kwijt, maar zodra ik het weer weet ist ook goed..

Was ik maandag vrij vroeg bij Asra in de hoop dat ik eens een keer alleen was zonder die bemoeiallen enzo..

En ik was alleen Haha! ik wilde Sandra al vragen of zij me af en toe wilde helpen en gelukkig stomtoevallig kwam ze net aan toen ik op As zat, en ze kwam ff de bak in om te helpen

Ik heb hem goed rond gekregen (jaja me mannetje leert best snel vind ik) en hij liep zelfs hele stukken nagevelijk Haha! Haha! Haha! *LOL* Hyper! *LOL* *LOL*

hij had zich helemaal in het zweet gewerkt Haha! en maar goed ook, achterwaarts ga ik er helemaal af halen (wanneer hij het doet als het niet mag) want dat komt me de keel wel uit nu, hij is er een tijd mee gestopt maar af en toe doettie het nog.

Voor de rest deed hij vorige week best grappig, heel hoog zn kniëen optillen en dan bijten na zn knieën hahaha zag er vet stom uit...

En Sandra zei maandag:"suus over een paar maand doe dan eens een concourtje zeg hij loopt super goed en kan strekken alsof ie nooit anders heeft gedaan".

Asra BLIJFT!

Toppie Suus! Fijn dat je er nu uit bent. En niet meteen opgeven als je ooit in een dipje zit he.

Girlgamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 18:20

lotteluvah schreef:
Maar ik ga bezig voor school enzo.

Vind het alleen jammer dat sommige mensen de nieuwere zo op hun kop geven terwijl ze het super hebben gedaan. Er is zo vaak gevraagd om foto's in te sturen. En dan worden sommige ook nog boos terwijl er niks ingestuurd is. Als je in zo'n korte tijd het topic moet maken is er echt geen tijd om alle profielen en topics door te spitten. Ik vind dat daar wel rekening mee gehouden mag worden.

doeeg Kusje

Daarom heb IK optijd gevraagd of ze een foto uit mijn profiel wilde gebruiken.

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 18:21

ben ik weer, esum is dat een naaktrat ? Clown

Suus super dat je as weer lekker rijd Haha! !!

verder nog leuke fotos Haha!

Anseltje

Alsjeblieft, maak er niet zon heisa van Verward
Wees blij dat er een nieuw topic is.. Als niemand zich vrijwillig had voorgesteld om zo snel mogelijk te beginnen, hadden we nu geneens een topic.. dan blij? Verward

Anoniem

Ja Haha!.
Zie mijn avater *LOL*

Anseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 18:23

Die's vet esmee, maar wel eng Clown Je bent nog net op tijd op tijd trouwens xD

Anseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 18:23

Anne gaat even een wasja draaien Lachen

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 18:26

Anseltje schreef:
Alsjeblieft, maak er niet zon heisa van Verward
Wees blij dat er een nieuw topic is.. Als niemand zich vrijwillig had voorgesteld om zo snel mogelijk te beginnen, hadden we nu geneens een topic.. dan blij? Verward

ben ik het mee eens !

Girlgamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 18:28

Ik ging voor het werk trouwens nog even snel een bh halen voor Link omdat zijn nieuwe onderdeken schuurt. Kom de winkel uit met een tas vol.

- BH
- Rider's Magic
- Kussen voor onder de longeersingel
- Laarzenspanners
- Laarzentas
- En als laatste een mooie fleecedeken Haha!

Viet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 18:30

Girlgamer schreef:
lotteluvah schreef:
Maar ik ga bezig voor school enzo.

Vind het alleen jammer dat sommige mensen de nieuwere zo op hun kop geven terwijl ze het super hebben gedaan. Er is zo vaak gevraagd om foto's in te sturen. En dan worden sommige ook nog boos terwijl er niks ingestuurd is. Als je in zo'n korte tijd het topic moet maken is er echt geen tijd om alle profielen en topics door te spitten. Ik vind dat daar wel rekening mee gehouden mag worden.

doeeg Kusje

Daarom heb IK optijd gevraagd of ze een foto uit mijn profiel wilde gebruiken.

En misschien logisch om je af te vragen als je geen antwoord krijgt of het wel over is gekomen.

Als iedereen dat gaat vragen wordt het nooit wat. Kleine moeite om even een foto te sturen.

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 18:31

Huilen van het lachen ;
ik had nu ook grag een deken gewilt voor haffie, ! ze was helemaal zijkes nat, Tong uitsteken

Viet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 18:31

suusiejj schreef:

Asra BLIJFT!

Super suus ben erg blij voor jullie! Kusje

Viet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 18:32

Heb net trouwens een duits boekverslag gemaakt. Nu lekker klaar met school Haha!

Babsie_Flash

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 18:33

SmeeJ schreef:
Ja Haha!.
Zie mijn avater *LOL*

OMG!! IEEEW!! ROFL

Anseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 18:34

Oew vietje, duits Misselijk

Viet