dlientjuh schreef:jaja en dorien haar salaris word óók op die dag gestoord
heel belangrijk
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
dlientjuh schreef:jaja en dorien haar salaris word óók op die dag gestoord
biancailona schreef:ga weer, tot laterzzzzzzzzzzzz (dan kan ik weer hoop bijlezen![]()
![]()
)
suusiejj schreef:...:.:.:.:.:.:.keizer.:.:.:.:.:.:...Aan het schilderen....de helft af effe peuk roken en drinken pauze verdiend haha zegt:
ja waarom niet met jou dan
[=๘۩ gєккє ωσυѕѕιє ๘۩=] zegt:
me buren![]()
krijg een brief van wouten met dit erin
...:.:.:.:.:.:.keizer.:.:.:.:.:.:...Aan het schilderen....de helft af effe peuk roken en drinken pauze verdiend haha zegt:
ja wat
...:.:.:.:.:.:.keizer.:.:.:.:.:.:...Aan het schilderen....de helft af effe peuk roken en drinken pauze verdiend haha zegt:
kabaal
op 20 en 21 augustus 2007 hebben wij naar aanleiding van klachten van MEERDERE buren geconstateerd dat uw honden DUIDELIJKE overlast veroorzaakten door aanhoudend geblaf
op 20 augustus 2007 is Suzan den Ridder er doormijn collega op aangesproken hiertegen maatregelen te nemen. Uw honden blaffen alleen als er niemand thuis is. Het mobiele nummer wat was doorgegeven, 1 dag na de vorige terechte klacht, uitgeschakeld
Ik deel u hierbij mede dat wij een brief hebben gestuurd naar de stichting Ons Belang en naar de gemeente Hengelo ( o). In deze brief hebben wij gevraagd U te verplichten maatregelen te nemen die de overlast doen ophouden
ik had me mobiel niet eens uitgeschakeld
en indd ben erover aangehouwe, die man was ermee eens en ook dat sacha en djaga geholpen worden (operatie's) en nu dit
ik weet zeker dat de 2de dag me helemaal onderburen bezig zijn geweest. die liegen altijd die belle altijd woute om niks
en me tel was helemaal niet uitgeschakeld
dlientjuh schreef:waaaaaaaaaaaaaaah wisten jullie dat er op cola schimmel kan groeien
dlientjuh schreef:waaaaaaaaaaaaaaah wisten jullie dat er op cola schimmel kan groeien
dlientjuh schreef:nou kijk het zit zo..
dorien had namelijk veel etenstroep op haar bureau...
en er stond ook een vergeten glas cola in dr kastje... die zag ik net en er zat schimmel op
dlientjuh schreef:*even me liedje afluisteren en dan dat kreng leeggooien..*
Horsii_mine schreef:HahaEven een tipje meis.. Hou je neus dicht
Als je hem ondersteboven kiept gaat het nog meer stinken
Wentos schreef:haha, hoelang heb je dat glas d'r al staan zeg.. Bah!!