Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Peelie schreef:Ik heb jou wel gezien flurk. Je was druk bezig met een paard in bedwang houden en overgeven aan iemand anders.
. En ook van de rest van de parade nog veel foto's.valiantS schreef:Winnaars gefeliciteerd !
Anne gefeliciteerd met je kampioenstitel , wij zaten er helaas 2 puntjes vandaan![]()
![]()
Het was een leuke dag maar wel erg lang wachten vond ik, en wat verwarring vwb startvolgorde
door foute info van de ringmeester maar goed dat kan gebeuren.
Eigenlijk zou het dragen van een startnummer geen overbodige luxe zijn denk ik , misschien
tip voor de volgende keer ?
Parade is wel altijd leuk om mee te rijden en te kijken, heb ook nog super foto's van onze
pony kunnen maken die gaat altijd showen bij parade muziek. En ook van de rest van de parade nog veel foto's.
Van de springruiters heb ik ook van bijna allemaal een leuke foto , ik zal ze zo snel mogelijk
in orde maken en hier een linkje plaatsen !
iSaBeLL schreef:de ringmeester was er 's ochtends om 9 uur nog niet helemaal bij geloof ik!
op een gegeven moment zelf gevraagd of ik naar de andere bak mocht waar de proeven gereden moesten worden,
zodat mijn paard daar nog even kon wennen..
Maar diegene voor mij was uitgevallen wat de ringmeester dus niet wist,
dus toen ik daar aan kwam in de andere bak moest ik gelijk starten, wat dus een druk paard opleverde
ik kom mijn wedstrijdshirt niet vinden die ochtend, dus dit was plan B 

ik weet beter
vergeet het nooit meer !

)

maar diegene die dat stuurde stond wel netjes klaar, dus maar als eerste gegaan want vond dat geen probleem.
ze ging ervoor met de oortjes erop ook al dacht ze soms baas wat moet ik doen