Golden Summer Competition 2013

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Peelie
🏆 Paardenfluisteraar

Re: Golden Summer Competition 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 08:27

Ik heb jou wel gezien flurk. Je was druk bezig met een paard in bedwang houden en overgeven aan iemand anders.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 09:04

Peelie schreef:
Ik heb jou wel gezien flurk. Je was druk bezig met een paard in bedwang houden en overgeven aan iemand anders.

Haha ja dat kwam even tussendoor, ik moest een deelnemer hebben in de vaardigheid en die probeerde dat paard te laden en als je daar door de omstandigheden dan even geen tijd voorkant maken lukt dat niet en ik ken die persoon persoonlijk dus zei geefpaardmaarhieren ga als desodemieternu starten.
Dat deed ze en ik dacht dan zoek ik daar even ander slachtoffer voor (eigenaar) en gaat alles gewoon lekker door maar paard miste zijn maatje en was beetje sterk maar niet vervelend of zo
En alles kwam goed zag ik

Peelie
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 09:07

Hij was idd een beetje lastig met laden, en toen hij er op stond brak hij nog de halve tent af :P

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 09:11

Voor diegene niet weten wie ik was, ik was die meid met zwarte trui, op de achterkant het logo vanhethaflingerforum.nl en de naam Stanley stond erop

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 09:13

Haha jou heb ik wel gezien! Herkent aan je trui dus ;)

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 10:35

Peelie schreef:
Thnx. Ik.vond alleen de opmerking van de jury heeeeeel appart. Ik wou een opmerking terug maken, maar dat heb ik maar niet gedaan...

Wat voor punten had de rest?

Wat had je voor opmerking gekregen dan?

Mirranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 10:41

Je maakt mij ook nieuwsgierig ;)

valiantS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 10:48

Winnaars gefeliciteerd !
Anne gefeliciteerd met je kampioenstitel , wij zaten er helaas 2 puntjes vandaan -O- :D

Het was een leuke dag maar wel erg lang wachten vond ik, en wat verwarring vwb startvolgorde
door foute info van de ringmeester maar goed dat kan gebeuren.
Eigenlijk zou het dragen van een startnummer geen overbodige luxe zijn denk ik , misschien
tip voor de volgende keer ?
Parade is wel altijd leuk om mee te rijden en te kijken, heb ook nog super foto's van onze
pony kunnen maken die gaat altijd showen bij parade muziek :+ . En ook van de rest van de parade nog veel foto's.
Van de springruiters heb ik ook van bijna allemaal een leuke foto , ik zal ze zo snel mogelijk
in orde maken en hier een linkje plaatsen !

Peelie
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 11:20

Dat ik maar een ander jasje moet kopen, war deze is te eyecatcher...

valiantS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 11:30

Peelie schreef:
Dat ik maar een ander jasje moet kopen, war deze is te eyecatcher...

Pardon !! :? , dan ben ik wel erg benieuwd naar dat jasje !!

Sanne2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 11:36

valiantS schreef:
Winnaars gefeliciteerd !
Anne gefeliciteerd met je kampioenstitel , wij zaten er helaas 2 puntjes vandaan -O- :D

Het was een leuke dag maar wel erg lang wachten vond ik, en wat verwarring vwb startvolgorde
door foute info van de ringmeester maar goed dat kan gebeuren.
Eigenlijk zou het dragen van een startnummer geen overbodige luxe zijn denk ik , misschien
tip voor de volgende keer ?
Parade is wel altijd leuk om mee te rijden en te kijken, heb ook nog super foto's van onze
pony kunnen maken die gaat altijd showen bij parade muziek :+ . En ook van de rest van de parade nog veel foto's.
Van de springruiters heb ik ook van bijna allemaal een leuke foto , ik zal ze zo snel mogelijk
in orde maken en hier een linkje plaatsen !

Ik had zelf de startlijst uitgeprint en aan mijn 'voorlezer' gegeven, zodat we zelf voor ringmeester konden spelen. Dat is wel erg handig, want dan weet je precies wie er voor en na jou is en heb je zelf een beetje in de hand of je op tijd kunt starten. Dus dat is misschien ook een tip voor de volgende keer om dat zelf te doen!

iSaBeLL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 11:36

ik ben ook wel benieuwd naar het meisje wat bij ring 4 foto's stond te maken 's ochtends om 9 uur al :D :D

iSaBeLL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 11:38

de ringmeester was er 's ochtends om 9 uur nog niet helemaal bij geloof ik!
op een gegeven moment zelf gevraagd of ik naar de andere bak mocht waar de proeven gereden moesten worden,
zodat mijn paard daar nog even kon wennen..

Maar diegene voor mij was uitgevallen wat de ringmeester dus niet wist,
dus toen ik daar aan kwam in de andere bak moest ik gelijk starten, wat dus een druk paard opleverde :Y)

marguerite

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 11:54

ik meld me ook ff,ik ben blij dat ze me als enigste in de M2 impuls niet hebben omgeroepen in de parade want ik had 2x 166,heel veel tactverlies in stap,draf en galop,dat het blijkt dat Mike gewoon kreupel liep[jammer dat de jury me niet waarschuwde voor de 2de proef dat hij niet goed liep,en ik gewoon ging springen],ondanks alles was het goed geregeld en was het erg gezellig.

valiantS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 12:03

iSaBeLL schreef:
de ringmeester was er 's ochtends om 9 uur nog niet helemaal bij geloof ik!
op een gegeven moment zelf gevraagd of ik naar de andere bak mocht waar de proeven gereden moesten worden,
zodat mijn paard daar nog even kon wennen..

Maar diegene voor mij was uitgevallen wat de ringmeester dus niet wist,
dus toen ik daar aan kwam in de andere bak moest ik gelijk starten, wat dus een druk paard opleverde :Y)

Wij waren ook zo vroeg , en toen liep het dus ook niet zo soepel'
En dat is geen verwijt gebeurd gewoon maar bracht wel verwarring.

@sanne2000
Nogmaals het is geen verwijt maar en constatering !! Kan de startlijst zo op mijn telefoon openen ( ik was de lezer) dus dat was het probleem niet..
Het liep ineens 20 minuten in door afvallers die zich niet hadden afgemeld ( ook niet netjes overigens want dat brengt alles in verwarring !!) . Daardoor was degene voor ons
nog niet eens in op het voorstukje bij de ringen aanwezig en werd er gezegd dat we om en om moesten starten door uitval !!
Bleek dus dat de betreffende combinatie er wel was alleen nog niet op voorrij terrein !
Dus de verwarring kwam door niet opkomen dagende combinaties .......dat is dan lastig zoeken met je lijstje .... ;)

Peelie
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 12:31

Het is gewoon een zwart jasje van cavallo, getailleerd... Schapenwol, 230 euro. Verder niks bijzonders...

Mirranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 13:13

Nou Peelie, je had toch inderdaad gewoon een normaal en net jasje aan, geen bling bling, niets extravagants.
Het roze jasje van dat meisje met springen viel pas echt op. En Cassandra (ZZL) droeg ook een opvallend jasje (niet de kleur), dat had een aparte maar zeker mooie afwerking.

Misschien een jury die niet graag afwijkt van het ouderwetse ;)

Ben ook wel benieuwd naar de foto's die her en der zijn gemaakt.
En op naar de volgende competitie :j

Peelie
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 13:40

Elines jasje (het roze jasje) vind ik helemaal wijs voor het springen. Voor de dressuur zou ik het wel overdreven vinden.

De jury vond mijn jasje te getailleerd en ik had een oude wedstrijdblouse aan die iets onder het jasje uit piepte. Het zag er dus een beetje uit alsof ik mega dik was :+ ik kom mijn wedstrijdshirt niet vinden die ochtend, dus dit was plan B :P

maar de aandacht ging gelijk naar dat stuk van mijn lichaam en daarom moest ik maar een ander jasje kopen.. Heel vreemd.

Mirranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 13:44

Ik vind het roze ook alleen leuk voor springen. Maar vond jouw outtfit nou niet bepaald de aandacht naar een bepaald punt trekken (dan hadden meer mensen dat toch moeten zien).
Jury had je dan beter de tip voor een nieuwe blouse kunnen geven (financieel gezien) ;)

Peelie
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 14:06

ja idd :P

owja... en het was niet vervelend bedoeld, maar ik was niet slank, maar ook niet super dik... Ofwel, zo vond me gewoon te dik. :S

Ach ja... ik laat het verder lekker voor wat het is :) ik weet beter :+

Mirranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 14:08

Gelijk heb je hoor.

valiantS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 15:22

Bij een vriendin van mij stond eens : mijn inziens heeft u een andere BH nodig :+ vergeet het nooit meer !
Ja sorry maar we hebben niet allemaal een mega budget , en soms moet je door omstandigheden roeien met de riemen die je hebt.
Als alles schoon is en de knoopjes zitten er netjes op zou het gewoon goed moeten zijn.
Ik hoorde wel dat er iemand met sportschoenen wilde starten en dat dat uiteraard niet mocht is dan weer zeer terecht ,
dan voldoe je niet aan het reglement .

Peelie
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 15:26

dat vind ik idd ook vreemd... Naar mijn mening heeft een jury daar ook niks over te zeggen. Dat iemand niet met sportschoenen mag starten is niet meer dan logies en nog eens gevaarlijk ook...

Zamero

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 16:35

Vailiant dankje wel :)

Bedankjes aan de mensen van de organisatie heb ik gisteren persoonlijk gegeven.
Moet zeggen dat ik wel redelijk had gereden (ben van mezelf er perfectionistisch :o )
Want ik weet dat we beter kunnen :)
Wel heb ik een onwijs gezellige en leuke dag gehad :))
Genoten van alle leuke combinaties om me heen en al die haffies :D
Bij vaardigheid ging het alleen mis met de volgorde en de deelnemers :P maar diegene die dat stuurde stond wel netjes klaar, dus maar als eerste gegaan want vond dat geen probleem.
Hierbij echt dubbel genoten van mijn dame <3 ze ging ervoor met de oortjes erop ook al dacht ze soms baas wat moet ik doen :?
En springen was wat jammer met de uitloop, want ik wist daarna even niet meer hoe of wat.
Maar toch fijn gesprongen :)

En de haflingerparade was onwijs leuk om mee te
maken

En als klap op de vuurpijl natuurlijk dressuur kampioen met mijn dame geworden, wat wil je nog meer *\o/* :+:

Iedereen met winstpunten gefeliciteerd, ik hoorde ook echt super scores voorbij komen {:}
En gelukkig was het super weer!

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 16:47

Bedankt voor jullie reacties, vind leuk om terug te lezen. Heb het deze keer van zijkant bekeken en er is best veel langs me heen gegaan.