Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

kunnen ze ook niet klooien. Hooi gaat bij ons nu ook aan de lege kant naast Lita, al gaan er maar 2 plakjes mee denk ik.. Wij hebben een VW Transporter, dus toen we nog met 4'en gingen, lagen er 4 pakken in de bus. Heeeeele grote plastic zak er omheen en klaar
maar als ik een pak hooi pal voor dr neus flikker en haar dan niks geef dan vraag ik om rare capriolen

Paulusjuh schreef:Zou leuk zijn
Ik weet nog niet precies hoelaat ik moet aangezien er iets fout is gegaan met de lijst en ik er dus niet op stondals het goed is hoor ik vanavond of ik erbij kan. Heb wel alles geregeld namelijk dus wil wel graaaaag meedoen
Edit: de dressuurclinic

Paulusjuh schreef:Top Ladyspot! Ik vind jou lief haha
Anders zou ik wel erg boven mijn niveau gaan rijden, dat gaat hem niet worden. Hoelaat was jou clinic? Ik zal nog wel bevestiging krijgen maar dan kan ik het vast aangeven haha
Ik kreeg het mailtje en wist gelijk dat jij het was haha, dus geen probleem
Ladyspot schreef:Paulusjuh schreef:Top Ladyspot! Ik vind jou lief haha
Anders zou ik wel erg boven mijn niveau gaan rijden, dat gaat hem niet worden. Hoelaat was jou clinic? Ik zal nog wel bevestiging krijgen maar dan kan ik het vast aangeven haha
Ik kreeg het mailtje en wist gelijk dat jij het was haha, dus geen probleem
![]()
Ik zat in groep L2, M1 en M2 en nu ga ik naar de laatste M2 , M2 en Z.
Jouw tijd is dan 13.00 tot 14.00 uur. Ik ga dan om 14.15 tot 15.15 uur.
Ik heb er zin in! Gaat weer leuk worden!