Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
hij kan me keer op keer enorm verrassen!
wanneer heb jij die mee mogen maken? 
dat je haf zelf naar het landbouwzeil toe liep en dat het achteraf allemaal mee viel voor je 
) heerlijk als je haflinger zo lekker mee werkend is en koeler is dan je dacht.
Zo word t topic wel weer n beetje levend!
Maar als iemand nog een idee heeft dan mag die dat zeggen hoor! Wij willen best val alles uit proberen! 

Staat ook maar 3u per dag op het gras. Is wel standaard te dik. Ik hoop dat ie deze winter wat meer in vorm gaat komen.
ze kan heel slecht met suikers omgaan, daar krijgt ze al wel een aantal jaar spul voor en dan gaat het al een stuk beter. Ze heeft dit jaar zelfs al een tijd de wei op gekund zonder GG, voor haar ook wel zo fijn.
vuurwerk vind ze ook totaal niet eng, dan gaat ze buiten staan kijken, als dat kan
dus was ook wel duidelijk dat het voor oa haar voorbenen en rug ook veel goeds heeft gedaan misschien dus dat ze daarom zo heftig reageerde op de lichte artrose in haar achterknie. Nu met werken merk je het ook duidelijk. Opstarten is heel zwaar en daarna gaat het beter (nog niet van harte). Naja, wat het ook is, de gluco doet haar veel goeds. Al weet ik wel dat er meer aan de hand is, haar nieren en lever zijn niet goed (oa door 'natuurgeneeskundig dierenarts' vastgesteld maar is ook wel duidelijk). Veel moeite met het verwerken en afvoeren van afvalstoffen, oa te zien aan vetopslagplekken, mok, jeuk en nu ook vocht in de sprongen. Goed zal het niet meer worden, maar als het onder controle te houden is kunnen we ermee leven. Al vind ik het altijd moeilijk hoe ver je moet gaan. Als lopen niet fijn is, moet je dan lopen, ook als je denkt dat het beter wordt, maar het niet zeker weet? Etc, etc
(ook een van de reden waarom ik even klaar ben met een eigen paard hierna, geloof ik
)
daarvan vind ik het echt niet erg dat dat in het zuiden van het land niet wordt gedaan! Gemmeke schreef:Hier nog een oudje:-)
Ik ben 38 met een verzorghaf. De eigenaar is ook 30+.
Zij heeft hem nu een jaar in haar bezit en dit was ook nog haar eerste paardje!