Eventjes op iedereen reageren en dan zelf een mini post doen ! @Sabrina: dat klinkt erg leuk grondwerkles ? Hoe gaat dat precies
? Komt daar ook echt iemand voor langs die je daarmee begeleid? @Marga: he verdorie zeg dat sascha zo stom deed met het longeren! Maar je pakt het zo te horen wel goed aan
! Het ging opzich wel
@Lore: dat rode is normaal, dat is gewoon de urine, angel heeft dit ook. Dit komt omdat ze heel netjes op een plekje plast, dat hoopt zich natuurlijk op en dan krijg je dat
@Aranka: ik zal je een berichtje sturen met het nieuwtje, dan heb ik iedereen gehad
Maureen en Angel:
Vandaag bij het tutje geweest! Ik heb haar heel goed gepoetst, maar verder niet gereden. Ik was gewoon niet helemaal in de stemming voor te rijden.. Ik was gewoon vreselijk moe van het heel erg lange schooldagje en wat kleine probleempjes met mn vriend (wat inmiddels opgelost is) Wel goed nieuws, drie keer op een rij een 10 gehaalf
van de docent die mij te dom noemde voor de opleiding! heb hier een topic over open staan
Ik heb in ieder geval gewoon lekker met der getut. En het is me voor de eerste keer gelukt in mn leven bij Angel! EEN HENGSTENVLECHTJE
Haar manen zijn nu eindelijk lang genoeg!! http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 8151_n.jpg
is het niet mooi
?
Krijg mijn fotograaf enkel buiten als het droog is
Is hier al een hele week aan het regenen en heb al een hele week niet gereden
Is trouwens wel mooi!
hier ook de hele week hozen! Stage is idd zwaar maar echt super leuk!