Hoi, ik vind dit een leuk topic en wil ook absoluut wel wat foto's plaatsen. Maar ik ben nieuw op Bokt. Dus kan iemand me vertellen hoe dat fotos plaatsen werkt? Is het ook de bedoeling dat ik me even voorstel?
anniekasaur
Geplaatst: 11-07-12 15:50
elizexbeau dan upload je je plaatje naar bijvoorbeeld http://www.imageshack.us en dan neem je de url en die zet je tussen [ img ][/ img ] alleen dan zonder spaties, snap je?
Die crossfoto is erg gaaf! En wat leuk dat jullie op trainingsweek zijn Amanda! xDeena leuke foto's! Ook die op de vorige pagina Marlies 405 wat een manen! Heerlijk Mooi hoofdstel ook
Gister de rest van de foto's binnen gekregen van afgelopen zondag, ben er zo blij mee
@ anniekasaur, Haha die oren op de 2e foto! Geniaal! @ Kayleigh, wat maak jij toch prachtige foto's. En mooi fotomodel heb je ook. Hoe gaat het met je gezondheid?
Kanjer is toch een knapperd hè! Hij springt netjes en die laatste foto is erg lief!
Met mijn gezondheid gaat het beter. Heb net een week antibiotica gehad (bah!), waar ik weer misselijk van werd , maar die kuur is nu klaar en kan mijn lichaam weer ontgiften. Het hoesten is zo goed als over, af en toe een incidentele aanval, dus ik kan weer lekker gaan rijden!
Aanstaande zondag staat er al een super gave rit gepland met stalgenoten bij mijn andere verzorgpaard! We vertrekken om 11:00 en zijn om 18:00 thuis. Heb er zin in
Twee fotos van mijn geweldige paardje Beauty. Ze is al 17 jaar, maar wil nog steeds graag voor me werken! Vroeger reed ze in wedstrijden voor springen en dressuur, nu rijd ik haar alleen nog recreatief. Ze vind het geweldig, en zolang ze het aan kan, wil ik hier zeker mee doorgaan!
Laatst bijgewerkt door LieveLoes op 11-07-12 17:31, in het totaal 1 keer bewerkt
horsii
Geplaatst: 11-07-12 17:23
kanjer is echt leuk leuke springfoto ook, netjes, alleen wat rechter op de sprong af !
ivar is en blijft een geweldig leuk paard balen van je gezondheid
aniekasaur, je pony heeft leuke krulletjes Kanjer springt netjes. Ivi blijft een leuk model ! Beauty kan leuk springen Kyra likt de trailer lekker af Ze is echt groot !
Suflo
Geplaatst: 11-07-12 18:51
Jeetje wat een gave foto's weer! En ook ik hou het niet bij met reageren en plaatsen, maar ik wou jullie deze foto's niet ontnemen.
Ik heb weer super veel leuke foto's van Ivi gemaakt vandaag (mijn nieuwe hinnik-ringtone doet goed zijn werk ), dus kan echt niet kiezen.... Maar toch hier twee foto's, hoe moeilijk ook
Ohh haha wat een geweldige foto's komen hier voor bij zeg!!! ik heb ooit eens in het vorige topic gereageerd maar daarna nooit meer echt naar gekeken.. moet ik toch eens vaker doen! knappe haffies!!!!!!!!!!!