Pffieeeuw, wat ben ik blij. En het zadel zit als gegoten!! Dit gaat mijn rug pijn eindelijk weg helpen, morgen ga ik er mee rijden en zorg ik voor foto's!
Hier is ieee, mijn euroriding!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Arabiertje* schreef:Dat is wel nog een foto bij vorige eigenaar. En daarbij, ik rijd altijd met bontje...Foto is gemaakt met de vorige eigenaar, als je bontje de zitting van je zadel niet stoort dan kan dat ook geen kwaad.
Arabiertje* schreef:Dat is wel nog een foto bij vorige eigenaar. En daarbij, ik rijd altijd met bontje...Foto is gemaakt met de vorige eigenaar, als je bontje de zitting van je zadel niet stoort dan kan dat ook geen kwaad.
Yvank_ schreef:Arabiertje* schreef:Dat is wel nog een foto bij vorige eigenaar. En daarbij, ik rijd altijd met bontje...Foto is gemaakt met de vorige eigenaar, als je bontje de zitting van je zadel niet stoort dan kan dat ook geen kwaad.
Dat kan ontzettend veel kwaadeen zadel dat goed past daar kan gewoonweg géén bontje onder dan is het te strak en gaat het knellen en verpest je zo de rug van je pony. Als bij jou zadel er een bontje onder kan zonder dat het te strak zit dan past je zadel niet. Doe er en dan een sierbontje onder dus een bontje zonder bont alleen de buitenranden zijn van bont
Yvank_ schreef:Tja mijn zadelmaker(s) en ostheo delen mijn mening dus ja en het is bewezen dat het schadelijk is. Maakt mij verder helemaal niet uit maar ik vroeg me alleen af waarom je met bontje rijd bij een goed passend zadel.