Wij hadden op de oude manege een leuk paardje staan, helaas is die ook ingeslapen vond ik best wel erg. Als hij jonger was geweest had ik hem gekocht ipv Mando maarja het is toch Mando geworden
@nadita Leuke Haf...
@Faringo Leuk van die verzorgsters zo te lezen komt Storm geen aandacht te kort

@amazone77 Hoe is je wedstrijd gegaan?
@NessaX Ondeugd hahaha, zonde van je hoofdstel.
@Sjemira , leuk dat NH, als dat je band verbeterd dan prima toch.
Hahah geweldig, laat jij je shet zo los lopen... moest echt 2x kijken hoor.
Goed even mijn dagboek dan van 2 dagen.
Mando
Zaterdag: 20.08
Rond 11 richting stal, nog even langs Divoza een leuke knal oranje dunne bodywarmer gescoord want we gingen naar het bos en waar laat ik dan alles....
We zouden op buitenrit gaan maar het duurde heel lang eer ze klaar waren met de zadelmaker, we wilde rond 12 uur weg maar dat zou pas dan rond 2 half 3 zijn dus besloten niet te gaan helaas.
Ben net als vrijdag wat gaan sleutelen in de bak... beetje appyement oefenen, schouder voor, travers, renvers.. gewoon proberen en als het dan lukt dan vind ik dat geweldig.
Daarna nog even de 2 proefjes geoefend na 10 maanden ga ik weer starten. Voel me nu weer goed als ik mezelf in acht hou...
Ging erg goed al had hij bij het eerste proefje.. doeiiiii bekijk het maar de 2e liep hij erg fijn.
Verder maar weer staart en manen gewassen die was weer zwart, getut, en zelf met de meiden op stal lopen lachen en gezellig Milkshake genomen.
Al met al kwam ik weer om half 5 thusi binnen rollen.
Daarna hier de nieuwe grasmaaier uitgeprobeerd.. was eigenlijk net even teveel voor me..
Op internet een Dabo voortas besteld makkelijk voor de komende buitenritten.
Vind hem wel grappig

Zondag: 21.08
Les om 11.45. Ik les bij Steef Geel van Recht paard om de week. Dan komt ie naar het Noorden. Ik vind ht erg moeilijk om hier een goede klassieke instructeur te vinden die ook
met mijn beperkingen om kan gaan, en dat kan Steef.. Ben erg blij met hem.
Over 3 weken gaan we weer op trainings 2 daagse in Ter Apel... daar leer ik ook altijd heel veel van.
Even los gestapt en toen Steef kwam gelijk aan de slag gegaan. Nu voelde mijn lijf alsof er een trekker overheen was gegaan maar heb me er maar overheen gezet.
Mando is recht en daar ben ik zo blij mee dan hoef ik daar niet aan te sleutelen.
Hele mooie stukken liet hij zien en zelfs de galop mooi bergopwaarts, mooi verzameld en weer mooi voorwaarts.
Contragalop vind hij ook geen probleem schud ie zo uit zijn hoeven... en als ik zo mijn proef weer ga rijden dan komt dat allemaal wel goed dan hoef ik mezelf geen zorgen te maken.
Ik had ook echt het WAUW gevoel vandaag weer, sta steeds weer verbaasd dat die knol zo kan sjouwen.
Daarna hem afgespoeld, lekker even laten rollen en terug het land in.
Ben erg blij met deze vooruitgang niet alleen bij hem maar vooral bij mezelf... ik kan eigenijk wel zeggen.. we are back...
*gaat weer op de roze wolk zitten*