Probeer alleen niet te veel achter de beweging te blijven, kont naar achter, ellebogen knikken en gaan

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Racheltjuh13 schreef:Hey iedereen!![]()
Wat was het een ontzettend leuk weekend zeg!
Het was voor mij de eerste keer dat ik mee ging ( ik ben de bijrijdster van Brit).
Ilona en Zoë ( eigenaren) waren vorig jaar al geweest met Brit en dit jaar startte ze weer dressuur& 1 keer Springen!
En ik had de eer om vandaag te mogen Crossen! Vond echt leuk om te doen, al ging het niet helemaal super maar dat maakt niet uit, ik heb genoten!
Wat een super coole foto`s MelanieB!! Ben er erg blij mee!( Ik ben het meisje met het hele fel roze setje)
MelanieB schreef:Racheltjuh13 schreef:Hey iedereen!![]()
Wat was het een ontzettend leuk weekend zeg!
Het was voor mij de eerste keer dat ik mee ging ( ik ben de bijrijdster van Brit).
Ilona en Zoë ( eigenaren) waren vorig jaar al geweest met Brit en dit jaar startte ze weer dressuur& 1 keer Springen!
En ik had de eer om vandaag te mogen Crossen! Vond echt leuk om te doen, al ging het niet helemaal super maar dat maakt niet uit, ik heb genoten!
Wat een super coole foto`s MelanieB!! Ben er erg blij mee!( Ik ben het meisje met het hele fel roze setje)
Aah ik gaf jouw haf nog een aai over de bol toen ik wegliep
Mooie manen heeft je haf