Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
dlientjuh schreef:ja ok..
maar de leraar is dom
Monica_86 schreef:lief konijntje suus
ZO ik eet ff me brood op
dlientjuh schreef:jaa gehaald![]()
![]()
suusiejj schreef:is ook wa vreug, maar beter dan te laat
haaj moon![]()
lotteluvah schreef:Vorig jaar is onze blokhut de lucht in gevlogen met dit weer. Een hele windhoos in eronderdoor gegaan.
Hier is het altijd extra scary met dat water wat allemaal de tuin in stuift.
suusiejj schreef:dlientjuh schreef:ja ok..
maar de leraar is dom
hahaha jah das kloten
zeg ik heb geen hoofdfoto halster of hoofdstelloos geloof ik .. zal eens loeren
dlientjuh schreef:aardig wat bijgeluld
belt gaat !
tot vanavond 8 uur ofzo???
Wentos schreef:@ suus: sorry heb geen verstand van dekens dus kan je niet echt helpen..
Wentos schreef:@ Suus: leuk dat je nijntje d’r nog was
Wentos schreef:@ suus: nee, geen koliek.. hoop dat het niet zo is..
ow lees nu dat het wel zo is.. hopen dat ie snel beter wordt!
Lees dat het al weer beter gaat. Gelukkig maar!!
Lous schreef:Ja mensen dat heb ik ook met Jive(geen foto zonder halster)
Ja eentje gellof ik, ligt hij tijdens het rollen op zijn rug met zijn benen wijd en zijn ogen dicht. Maat weet niet zeker of hij daar ook zonder halster op staat..
Ik gaat ff kijken, oude foto, maar anders neemt ze die maar
Monica_86 schreef:ik geloofk ook nie
Lous schreef:Nee daar staat hij ook MET halster op. Snap ook niet waarom het perse zonder moet. Heb eigenlijk ook geen zin er eentje te maken. Jive zit nu in zijn wintervacht en dan vind ik hem eigenlijk een beetje lelijk
Monica_86 schreef:Ik heb alleen foto's dattie geen halster omhad na de operatie, maja toen zag ie er nie uit
suusiejj schreef:Lous schreef:Nee daar staat hij ook MET halster op. Snap ook niet waarom het perse zonder moet. Heb eigenlijk ook geen zin er eentje te maken. Jive zit nu in zijn wintervacht en dan vind ik hem eigenlijk een beetje lelijk
hahahahaha , dan zie je meer haar dan paard![]()
ik kan er ook niet 1 maken want dan krijg je allemaal vlekken op de foto das altijd als het avond is.
wil best proberen als ik dat bontje pas (waarbij ik de singel niet om doe, dus net als bij moon dr foto : niet zeuren dat het zadel voorover ligt!)