dlientjuh schreef:Lous schreef:Nee niet Tjel offline dat kan niet, niet zonder eerst ons gedag te hebben gezegd!!!!
ze heeft ook niet eens hoi gezegt
Jaja whatever!!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
dlientjuh schreef:Lous schreef:Nee niet Tjel offline dat kan niet, niet zonder eerst ons gedag te hebben gezegd!!!!
ze heeft ook niet eens hoi gezegt
dlientjuh schreef:beeeeeeeeeeeeedddddddddd
Monica_86 schreef:ik ben ondertussen gewoon aanwezig hoor, maar julie kletsen zo gezellig
Monica_86 schreef:ik ben ondertussen gewoon aanwezig hoor, maar julie kletsen zo gezellig
Lous schreef:Dorien is een verraadster. Die gaat ons zo gewoon verlaten!!!!![]()
dlientjuh schreef:Lous schreef:Dorien is een verraadster. Die gaat ons zo gewoon verlaten!!!!![]()
heb het 4 paginas van tevoren gemeld
Monica_86 schreef:Jah dat kind heb gewoon vakantie, hele dag niks uitgevreten en dan nog zo vroeg slapen
Lous schreef:Pffff, ik heb ook vakantie en moet morgen weer werken en ik blijf toch ook gewoon nog!!!!
Lous schreef:Ja he steeds zeuren dat ik ook moet komen. Ben ik er eindelijk en dan weggaan
dlientjuh schreef:Lous schreef:Pffff, ik heb ook vakantie en moet morgen weer werken en ik blijf toch ook gewoon nog!!!!
de enige dag in deze vakantie ja!