Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
punk143 schreef:Hoe was de clinic?
Idd, wat een prachtige donkere kleur heeft king! Blijft hij ook zo mooi donker wanneer je hem scheert? Of scheer je hem niet?![]()
Ook mooie foto's op het strand trouwens, wordt er een beetje jaloers van![]()
Dichtstbijzijnde strand moet ik 1,5 uur voor rijden helaas
plutolover schreef:Leuke foto's!
Ik heb super veel geleerd. Vond zo gaaf om te horen dat Sara zag dat dit gehang/getrek van Stanley al iets van jaren was. Het wordt een strijd vooral mentaal om t te bereiken dat hij en IK leren om niet te gaan touw trekken. Omdat we beide dit zo gewend zijn zoekt stan dat erg op.
Maar we gaan er voor! Even een wedstrijd stop voor ons! Maar daarna komen we er beter uit.
Enige wat jammer is als ik geen steun van stan krijg of te lang licht gaat rijden me linker knie zeer gaat doen. Hoop dat ik als ik vaker weer ga licht rijden dat t minder wordt. Vroeger nooit last van gehad.
Vooral wat voor mij mentaal moeilijk is dat stan al 18 is.(al loopt Stanley als nooit te voren)
Me vriend heeft gefilmd. En gail als je weer les van der heb wil ik graag komen kijken!
Helaas kon ik niet echt goed afscheid nemen Stanley wou lastig laden (lang geleden dat hij dit deed) en ben toen gelijk na huis gereden voordat hij te onrustig op trailer zou worden. (Ook al stond hij tijdens de theorie gwn in de trailer op rust met een hanglip)
Meestal als hij erin staat is t goed maar wou geen risico nemen.
En nog een grote mijlpaal voor mezelf! Ik heb terug gereden met de trailer. Op stal mocht me vriend de trailer keren. Maar was al heel wat dat ik hele terug reis heb gereden
Maandag begint ook m'n cursus beter leren paardrijden (zonder paard) meer kwa mezelf lichamelijk. Ik ga er gewoon voor!! Zal zwaar worden dat wel. Ik heb Sara nog wel even een bericht gestuurd via fb
En king is mooie knappe donkere haflinger