Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nordsvensk schreef:Christa jij had die desert trail toch al vaker gereden?
Lijkt mij igg heel erg leukWil van te voren nog wel even een keer naar het bos

noaxhorses schreef:Leuke foto Sanne! En jou shirt hahah
Fijn dat Andor zo goed loopt met de hoefschoenen Tamara! Jammer dat er een set te groot is
Jens valt wel mee in zijn vacht haha, StAr al helemaal maar die heeft nog steeds een eczeem deken op hahah
Hahaha Tamara
----
Nou ik ben er ook weeer, ben erg druk met school helaas.. Maandag osteopaat gehad voor Starwien, ze zat pp 2 plekken vast, bij haar onderrug en haar eerste wervel, wat ik al dacht. Want door de blokkade bij de eerste wervel zorgt ervoor dat het pijn doet met nageeflijkheid, en daardoor begint ze dus te bokken. ze heeft nu weekje rust en daarna weer gaan opbouwen, ben erg benieuwd!
Vandaag Jens gereden, hebben een paar daagjes rust gehad na ons probleem op vrijdag. Het rijden ging echt heel lekker, de laatste tijd was hij aan het rennen rennen rennen met rijden en we hadden van die gevechten pff. Nou vandaag beetje anders begonnen, geen zweepje meegenomen , had hem toch niet echt nodig de laatste tijd. Heb eerst een rondje door de bak gelopen zodat het al een gevecht minder was ' ik wil daar niet langs want het is eng ' nou, de laatste tijd probeerde ik het een beetje uit met het aan de teugel lopen, is stap gaat dat automatisch maar in draf was dat steeds een heel gevecht. Heb dat dus vandaag gelaten en hem puur ontspannen gereden. Dat ging echt heel goed! Hij was heel braaf, geen een keer wezen rennen, liep ontspannen. heel fijn!

ApolloPaard schreef:Jullie krijgen straks foto, Nick me vorige haflinger is door koliek ingeslapen =O
ben er ven helemaal uhm ja stil van =O
Oud topic van hem en zijn eigenaar maar goed...
[RT-HAW] Eindelijk van mij, Haflinger Nick

Nordsvensk schreef:Wat een prachtig weer vandaag
Vannochtend gereden. Zaten wel wat fijne stukjes bij
En nu weer college tot half 7.. Wat een top tijden
ApolloPaard schreef:Fijn dat het rijden goed ging & suc6 op je college!
Het western hoofdstel past, happy!
Bbp past ook maar moet een hele korte singel hebben.
Ik heb foto's op me telefoon als ik ze op me pc heb stuur ik ze!
Ik had mijn stal eigenaar 2 varken gegeven voor dr verjaardag en je raad het nooit... ONTSNAPT
Dus van pff ik denk 12 tot net varkens opgedreven,wel met stukjes rust er tussen!
Maar goed al met al zitten ze weer op hun plekje in de hoop dat ze niet weer ontsnappen =)
Elinex304 schreef:Sorry, ik denk dat ik me ga afmelden hier. Heb het gewoon te druk dit jaar in havo 4. Doe het ook niet graag,, Misschien kom ik hier weer eens terug
.
xx_Charlot schreef:Fijn dat de osteopaat is geweest Noa! Hopelijk helpt het.
En mooi dat het rijden met Jens zo goed ging![]()
Aah Tamara, dat is minder fijn nieuws!
Mooi dat het rijden goed ging Marrit! Het was idd prachtig weer vandaag
Haha Tamara
Mooie bbp en een heel gaaf hoofdstel! Staat hem echt goed!
Jammer Eline, maar ik snap het ook wel. Veel succes dit jaar dan maar!
----------------
Wij hebben vanmiddag foto's van Lola's moeder (Vivi van den Hemel) gekregen van een haflingerstal waar ze ooit stond! Echt leuk
[ Afbeelding ]

Westhof schreef:SuperAssie schreef:Ik ben een van de 3 Tamara'sApolloPaard schreef:Ik ben dr ook 1 haha
En ik ben de derde
Fijn dat het zo goed gaat met de hoefschoenen Tamara! Wel jammer dat één set te groot is!
Lastig van Starwien, Noa! Wel fijn dat je nu weet wat het is. Fijn dat het rijden met Jens zo goed ging
Sterkte Tamara! Ook al is het niet meer jouw paard, het blijft toch ontzettend rotMooie spullen nog trouwens!
Wat leuk om de moeder van je paardje eens te zien CharlotteLijkt me ook leuk om Wes' ouders eens op foto te zien.
----
Ik heb gisteravond weer les gehad met Wes en het gaat steeds wat beter. Ben zo ongelooflijk trots op mijn maatje

SuperAssie schreef:Mijn laarzen zijn trouwens binnen..
En ik kan ze morgen alweer terugsturen.. Ze zijn te klein bij de kuit.. Dus ik heb een grotere maat nu ingevuld zodat ze geruild worden en als die niet passen is t geen laarzen meer voor mij want groter gaat niet..
xx_Charlot schreef:Pff, eerste rekentoets van het jaar: een 3,8... Ik baal er echt van want als je aan het einde van het jaar geen 6 staat ga je niet over..
. Maar goed hoort erbij.
.
!!!
als ik een merrie had en een veulen zou fokken, zou ik ook voor hem gaan(als het geen familie was natuurlijk
)
de volgende haal je gewoon een dikke 10

) gelukkig doet dutchie er niets op 
Westhof schreef:Hoi dames!
Pff, ben zo druk de laatste tijd. Heb maandag een (deel)tentamen waar ik hard voor aan het leren ben. Nu gelukkig even wat tijd voor mezelf! Ik ga zometeen even bijlezen
Ik heb trouwens even een mening nodig over een bepaalde situatie. Wil het hier niet neerzetten i.v.m. eventuele meelezers. Wie kan ik een PB sturen?

hihi
had wel eens van hem gehoord maar wauw

xx_Charlot schreef:Wij hebben vanmiddag foto's van Lola's moeder (Vivi van den Hemel) gekregen van een haflingerstal waar ze ooit stond! Echt leuk
[ Afbeelding ]
SuperAssie schreef:Hij heeft n jolly xd
Voert ie geen reet mee uit hahaha
SuperAssie schreef:Mijn laarzen zijn trouwens binnen..
En ik kan ze morgen alweer terugsturen.. Ze zijn te klein bij de kuit.. Dus ik heb een grotere maat nu ingevuld zodat ze geruild worden en als die niet passen is t geen laarzen meer voor mij want groter gaat niet..
_Sanne schreef:Ze kwam niet opdagen op een keuring. Ja dan wordt je automatisch afgekeurd he
xx_Charlot schreef:http://www.zonnehof.com/wallenstein.html
Zo staat Lola erbij als ik met haar bezig ben, luie pony!
[ Afbeelding ]
Pink Lady schreef:Daarna had ik geen zin om thuis te leren, dus ben ik lekker in het weiland gaan leren
Dat vond goldy wel gezellig...
ook de appel die ik had was erg interessant...
[ Afbeelding ]
en nu ga ik weer verder met leren
xx_Charlot schreef:En vandaag voor het eerst bitloos gereden met een touwhalster, ze deed het echt supergoed!
[ Afbeelding ]
_Sanne schreef:

ik heb gereageerd op je topic.