Miscchien doet damella dat ook wel
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Succes vanavond! 

wie laat je dekken?
.. Ik wil namelijk een minor van een jaar gaan doen voor mijn studie die niet hier gegeven wordt. Dan zal ik weindig tijd hebben voor dr. Dus dan vindt ik het niet erg als ik een poos niet kan rijden voor dracht! Maargoed daar moet ik tegen die tijd maar eens goed over na gaan denken want wil het veulen dan wel aanhouden maar dat moet wel haalbaar zijn dan natuurlijk
Paulusjuh schreef:Haha, de fanfare, grappig! Ben benieuwd haha.
Ik heb net ook weer even gereden, ging niet slecht maar ook niet super geweldig. Maar zat ook behoorlijk ingepakt dus kon zelf ook niet echt lekker bewegen haha. Ze nam 1 keer een sprintje maar het leek een beetje als slow motion te gaan haha, heel gek!
Morgen heel de dag helpen bij de haflingerwedstrijd n Lisse en zondag weer lekker zelf rijden. Heb voor morgen maar even een thermostaat aangeschaft haha, lekker warm!
Had nog een mooi koopje gedaan bij actiesport. Lekkere waterdichte en winddichte winterjas van Helly Hansen, was 200 euro, nu 37,50, heerlijk !
eerste wat ze deed was meedoen
hinnik hinnik. Daarna heeft ze poos staan kijken en mocht ze zelf nog even binnen kijken
"er staat een paard in de gang" 

lieve foto! Wat lekker zeg dat je zo heerlijk op buitenrit bent geweest met Nadia!
wat gaaf zeg dat je nog kaartjes hebt kunnen bemachtigen! Hoe was het?
Wat lekker zeg dat je toch gelijk bent gebleven in gewicht!
Ik duim ook voor je dat je goed nieuws krijgt 
24 uur niet slapen
oef.. Damella is stoer! Gave zadel 
Paulusjuh schreef:Fijn dat je scan goed was Yvank! Maar inderdaad... wat is het dan wel? Afwachten maar weer!
Mijn stalgenootje heeft Anne weer gereden en me een paar veren in mn reet gestoken hoe erg Anne al verbeterd is hahaha. Leuk hoor!Ze voelde als een elasstiekje zei ze! Morgen ga ik zelf weer rijden jeeej!
En de deken past!
Oh dat is nog is een mooi koopje zeg! 
Bij ons mag je niet longeren in de binnenbak, maar wel aan de hand stappen als het zoals dit weer is..ralphtdw schreef:Mijn zusje heeft haar haflinger gevonden.
En ze heeft er een echte klik mee ze gaan hem nu op halen.
Aquadraat van de.kymmelshof en is in het echt veel mooier vooral dan de rij fotos op hun site.
Gefeliciteerd, super dat je dé haf hebt gevonden 

ralphtdw schreef:Mijn zusje heeft haar haflinger gevonden.
En ze heeft er een echte klik mee ze gaan hem nu op halen.
Aquadraat van de.kymmelshof en is in het echt veel mooier vooral dan de rij fotos op hun site.