Welke volwassenen zijn ook zo blij met hun haflinger?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: 21+ en een haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 14:10

Hahahah _O-

Miscchien doet damella dat ook wel :')

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 14:15

Kom ik ook weer eens binnen.. Veel te lang al niet meer gereageerd.. Momenteel ligt paardrijden beetje op zijn gat, ik zit in mijn tentamenweken en de bak is hard bevroren. Ga af en toe wel naar de vereningsbak, maar heb ze dus op een laag pitje staan..

Maessie gefeliciteerd met je verjaardag én gefeliciteerd met je baan!!

Mando, dat ik aardig associaal inderdaad. Maar ook niet echt handig om tussen twee longerende mensen te gaan rijden lijkt mij, dan kan je toch helemaal niet aan je oefeningen komen. Ik wacht altijd eventjes, longeren duurt nooit zo lang.

Sita, hoeveel paarden worden er nu gedekt? En door welke hengsten? Niks leukers dan veulentjes!! Hoop mijn merrie (nee geen haflinger helaas) volgend jaar te laten dekken, dan hebben we weer ruimte (als het goed is) voor een extra veulentje!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 14:40

Hahaha Yvanka, wat sjouw je toch ook wat af met die pony _O- Succes vanavond! :))

Dit jaar verwachten we een veulentje en we gaan 2 merries dekken.
Welke hengst(en) weet ik nog niet, maar wrs geen nederlands bloed ivm het inteeltpercentage.

En veulentjes is hardstikke leuk, hiervoor heb ik gefokt met Irish Cobs.. Had 1 stermerrie en daar haalde ik jaarlijks een veulen uit.
Maar we willen ze ook graag kunnen plaatsen en er niet mee moeten leuren voor een paar 10'tjes bij wijze van..
Kan gerust volgend jaar 4 veulens laten komen, maar dat is met de huidige markt gewoon geen doen. En alles houden kan nu eenmaal niet.

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 16:36

Haha, de fanfare, grappig! Ben benieuwd haha.

Ik heb net ook weer even gereden, ging niet slecht maar ook niet super geweldig. Maar zat ook behoorlijk ingepakt dus kon zelf ook niet echt lekker bewegen haha. Ze nam 1 keer een sprintje maar het leek een beetje als slow motion te gaan haha, heel gek!

Morgen heel de dag helpen bij de haflingerwedstrijd n Lisse en zondag weer lekker zelf rijden. Heb voor morgen maar even een thermostaat aangeschaft haha, lekker warm!

Had nog een mooi koopje gedaan bij actiesport. Lekkere waterdichte en winddichte winterjas van Helly Hansen, was 200 euro, nu 37,50, heerlijk !

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 16:42

Zo dat was niet duur zeg, daar kan je nog eens voor kopen.

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 16:54

Dat dacht ik ook! Haha.
En bij de AH ook nog eens 20 euro bonuskorting, het moet niet gekker worden. Moet morgen ook tanken, ben benieuwd of ik dan weer in de prijzen val. Ben bang van niet...

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 16:56

Kijk dat zijn nog eens leuke koopjes. Op de 1 of andere manier mis ik dat soort dingen altijd haha.

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 17:36

Haha ik liep er eigenlijk ook stom tegenaan. Ik ging voor thermo onderkleding em toen zag ik die jassen hangen :)

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 18:00

Dat zijn idd fijne koopjes! :D
Zijn altijd hele fijne jassen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 18:42

Dat zijn leuke koopjes :)

Leuk sita :D wie laat je dekken?

Ik laat misschien in 2014 of 15 Damella ook dekken :) .. Ik wil namelijk een minor van een jaar gaan doen voor mijn studie die niet hier gegeven wordt. Dan zal ik weindig tijd hebben voor dr. Dus dan vindt ik het niet erg als ik een poos niet kan rijden voor dracht! Maargoed daar moet ik tegen die tijd maar eens goed over na gaan denken want wil het veulen dan wel aanhouden maar dat moet wel haalbaar zijn dan natuurlijk :j

kiddokids

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 20:45

Paulusjuh schreef:
Haha, de fanfare, grappig! Ben benieuwd haha.

Ik heb net ook weer even gereden, ging niet slecht maar ook niet super geweldig. Maar zat ook behoorlijk ingepakt dus kon zelf ook niet echt lekker bewegen haha. Ze nam 1 keer een sprintje maar het leek een beetje als slow motion te gaan haha, heel gek!

Morgen heel de dag helpen bij de haflingerwedstrijd n Lisse en zondag weer lekker zelf rijden. Heb voor morgen maar even een thermostaat aangeschaft haha, lekker warm!

Had nog een mooi koopje gedaan bij actiesport. Lekkere waterdichte en winddichte winterjas van Helly Hansen, was 200 euro, nu 37,50, heerlijk !

jaaaaaaaaa gezellig wilde net zeggen wie komt er morgen

onze king start als eerste met een vriendin ik start zelf maar 1 proef omdat ik met een schouderklacht zit..
en meneer vind ebe erg moelijk in galop

tot morgen

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 22:22

Ik! Haha.
Zie nu dat er staat dat ik een thermostaat heb aangeschaft maar dat moet dus thermoset zijn haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 23:39

Haha nou ze vond het mooi hoor de fanfare :)) eerste wat ze deed was meedoen :') hinnik hinnik. Daarna heeft ze poos staan kijken en mocht ze zelf nog even binnen kijken _O- "er staat een paard in de gang"

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 07:56

Ohhh wat gaaf.

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 08:20

Hahah danella is stoerrrr!

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 10:52

Respect voor Damella!! Stoer hoor dat ze dat allemaal toch maar doet!!

Ik ga straks samen met een vriendin naar Storm om foto's te maken in de sneeuw. Wordt dik aankleden want het is echt retekoud hier met die rotwind.
Voor morgen voorspellen ze weer 90% kans op sneeuw.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 13:35

Heb net springzadel gekocht! 2e hands bruine chamberlain! zelfde merk als mijn dressuur zadel!

kiddokids

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 14:28

gaaf foto.. van je zadel...

onze haf van nog geen 4,5 heeft net 3 proeven in lisse gelopen
met een vriendin van mij die hem bijna nooit rijd is ze
2 keer tweede geworden
ik ben zo trots
mijn eerste proef was ook netjes.. hihi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 14:39

gefeliciteerd!

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 14:52

Mijn zusje heeft haar haflinger gevonden.
En ze heeft er een echte klik mee ze gaan hem nu op halen.
Aquadraat van de.kymmelshof en is in het echt veel mooier vooral dan de rij fotos op hun site.

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 14:52

kiddokids schreef:
gaaf foto.. van je zadel...

onze haf van nog geen 4,5 heeft net 3 proeven in lisse gelopen
met een vriendin van mij die hem bijna nooit rijd is ze
2 keer tweede geworden
ik ben zo trots
mijn eerste proef was ook netjes.. hihi

Gefeliciteerd wat knap zeg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 17:23

Hier mijn zadel :)

Heb er echt vet veel geluk mee gehad! Ik heb een dressuurzadel die een chamberlain is zodoende wist ik de maten daarvan dus ook dat dit zadel naar alle waarschijnlijkheid goed zal passen. En ik had idd gelijk :D

De vlekken op de foto zijn reflectie van die flits van mn telefoon op ingevet zadel :))

Afbeelding

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 18:04

Ziet er netjes uit joh dat zadel!! Ga je een hoop plezier mee hebben.

Netjes hoor 2x tweede!!

Ik leef nog hoor, maar had zomaar mijn nek kunnen breken vandaag tijdens het foto's maken in het park. Die gekke Storm had 2 vrije dagen gehad, dus ik vermoede al dat hij wat energie zou hebben. Maar owee wat is het dan een snieky knollebeest zeg. Had hem even aan lijn, de rust zelve. Ach he ik denk ik stap er op. In stap zo braaf, rondje draf ook braaf, maar voelde wel aardig wat enthousiasme/spanning. Dus ik zet hem rechtdoor in draf, en ik voel hem toch onder mijn kont vandaag vliegen. Hij trok me een sprint met een paar gemene bokken zeg. Bleef gelukkig wel redelijk makkelijk zitten maar schrok me de pest. Vooral met mijn valpartij van vorig jaar in mijn hoofd (gebroken rib en gekkneusde heup). Maar de bodem was zo verkeerd nog niet dus hij heeft zich flink mogen uitleven aan de longeerlijn. Had ie ook wel even nodig geloof ik. Daarna nog wat leuke standfoto's gemaakt van mij en Melanie (verzorgster en vriendin) maar die volgen later vanavond want ben nu bij paps om lekker een ovenschotel met witlof, aardappeltjes, gehakt en spekjes te eten.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 18:47

Yvanka, lieve foto wat worden ze groot zeg :D

Sita, knappe Mitra <3 lieve foto! Wat lekker zeg dat je zo heerlijk op buitenrit bent geweest met Nadia!

Dapnik, lekkerrrr chocolade taart :D wat gaaf zeg dat je nog kaartjes hebt kunnen bemachtigen! Hoe was het?

Arlando, ik snap inderdaad dat je het niet gaat vragen maar liever gevraagd wordt :) Wat lekker zeg dat je toch gelijk bent gebleven in gewicht! :D Ik duim ook voor je dat je goed nieuws krijgt :(:)

Yvanka, hmm ene kant natuurlijk super dat ze geen hele rare afwijkingen hebben gevonden.. maar zo kom jij ook geen steek verder natuurlijk :(:) 24 uur niet slapen :o oef.. Damella is stoer! Gave zadel :D

Paulusjuh schreef:
Fijn dat je scan goed was Yvank! Maar inderdaad... wat is het dan wel? Afwachten maar weer!

Mijn stalgenootje heeft Anne weer gereden en me een paar veren in mn reet gestoken hoe erg Anne al verbeterd is hahaha. Leuk hoor! :) Ze voelde als een elasstiekje zei ze! Morgen ga ik zelf weer rijden jeeej!

En de deken past! :D

Wat een leuk compliment Paulien! :D Oh dat is nog is een mooi koopje zeg!

Maessie, gefeliciteeeeerd! Super zeg :D

Esmée, inderdaad lekker asociaal zeg!! :( Bij ons mag je niet longeren in de binnenbak, maar wel aan de hand stappen als het zoals dit weer is..

ralphtdw schreef:
Aquadraat van de.kymmelshof en is in het echt veel mooier vooral dan de rij fotos op hun site.

He wat grappig daar komt Madeira ook vandaan :D Gefeliciteerd, super dat je dé haf hebt gevonden :D

Kiddokids, super zeg, gefeliciteerd! :D

Faringo, phoe gelukkig is het goed afgelopen zeg. Kan me helemaal voorstellen dat je schrok!

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 19:04

ralphtdw schreef:

Leuk!
Alleen zie ik staan bij de advertentie dat hij onder zadel is beleerd en al veel in de manege heeft gelopen... En vervolgens dat hij 16 mei 2010 geboren is. Dus net 2,5 jaar is...?