Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

alles is nu geregeld
printer wou nog net het contract printen haha nu is alle inkt op dus schoolspullen moeten maar even wachten met printen
MaaykeKramer schreef:waarom mocht je niet naar mara peelie?
kan niet wachten tot morgenalles is nu geregeld
printer wou nog net het contract printen haha nu is alle inkt op dus schoolspullen moeten maar even wachten met printen
wel lastig... Als ik nu opsta ga ik onderuit. joopiexx schreef:Jeetje van die combi dyscalculie en hoogbegaafd heb ik nog nooit gehoord.
Het is jammer dat er zo weinig bekend is over bepaalde onderwerpen.. K kan me er af en toe behoorlijk kwaad over maken in ieder geval.
Ben er tot nu toe superblij mee 

Ik kreeg zelfs van iemand van op bokt te horen dat vanaf dat je haf iets wat schoft heeft het al helemaal om zeep is. Gelukkig heeft zyta dus een heel erg miniem schoftje. Ach ja ik heb zoveel verschillende meningen gehoord dat ik zoiets heb van 'het is erop of eronder en is het eronder krijg ik het snel verkocht omdat ik het weinig betaald heb'

chipieke schreef:Haha ja als je hart bij western ligt kun je al moeilijk op een gewoon zadeltje blijven rijden he
Het hangt echt af van paard tot paard, dus ik hoop in het diepste van m'n hart dat het past, of ik moet ook nog richting western gaan