Dat is ook zo.. misschien zijn we te zorgzaam; worden onze paardjes watjes! De paarden die niet zo goed verzorgt worden kunnen veel meer hebben denk ik dan

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Babsie_Flash schreef:ohja.. hij!ik leer het ook nooit!
Dat is ook zo.. misschien zijn we te zorgzaam; worden onze paardjes watjes! De paarden die niet zo goed verzorgt worden kunnen veel meer hebben denk ik dan
Monica_86 schreef:Je gaat morgen met Yvanka buitenrit maken toch??
Babsie_Flash schreef:Monica_86 schreef:Je gaat morgen met Yvanka buitenrit maken toch??
Hier is alles goed! Het is weer weekend!
Ik hoop van wel... eerst naar de zadelmaker met mijn 2 zadels en ik hoop dat hij mijn dressuurzadel direct goed maakt! Ik ben het nu wel zat
Babsie_Flash schreef:Van het nieuwe Kieffer zadel wel ja en van mijn Kentaur dressuurzadel is het opvullen niet goed gedaan; de kussens zijn ongelijk opgevuld. Daar ben ik niet zo blij mee...
Monica_86 schreef:Babsie_Flash schreef:Van het nieuwe Kieffer zadel wel ja en van mijn Kentaur dressuurzadel is het opvullen niet goed gedaan; de kussens zijn ongelijk opgevuld. Daar ben ik niet zo blij mee...
nee inderdaad dat kan ik me voorstellen... heb je die zadelmaker al lang??
Babsie_Flash schreef:Nee, het leek als of hij er verstand van had.. maar daar begin ik nu wel aan te twijfelen.
Babsie_Flash schreef:Inderdaad.. ik zoek hier nog steeds een goede zadelmaker.. ik weet er wel een paar, maar die zitten in de buurt van Utrecht en ik ga niet steeds helemaal daar heen (wel een aantal jaren gedaan!) Dus nu zoek ik hier een goede zadelmaker.
Babsie_Flash schreef:heb je wel eens wat over de zadelpas service van Divoza gehoord? Daar hoor ik niemand over..
Babsie_Flash schreef:Bedankt voor de link! Klinkt ook niet goed dus... Het is moeilijker dan ik dacht om een goede zadelmaker te vinden
Babsie_Flash schreef:ik heb nu trouwens de film Predator opstaan op Film 1.1 Blijft leuk
Babsie_Flash schreef:Niet?? ken je Predator 1, 2 of 3 niet? met Arnold "I'll be back" Schwarzenegger
Babsie_Flash schreef:Welterusten Moon! Maak je maar niet te druk om Amber, komt helemaal goedWelterusten!