Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Alleen nu voor het eerst mijn merrie mee!

Normaal staat ie op de website van dah, maar nu op facebook, maar gevonden dus
Mag mooi rond half 12 starten, rijden en dan aan de patat hihi! 
mijn tutje.
) kun je altijd nog een stap terug. Vind het wel een goede uitvinding dat flexibel starten! Wij gaan volgende week ook weer voor het eerst sinds een half jaar, dus ben erg benieuwd! Heb haar nog niet helemaal waar ik dr wil hebben, maar de galop is in elk geval een heel eind verbeterd

het was inderdaad wel wat zonnig op je foto, maar ach beetje zon is niet zo erg! Wel netjes de boel weggewerkt!

Heb verder niet gekeken of hij zoek was, hier is t eerder dumpen van kittens helaas... Maar ben er inmiddels wel achter waar hij weg komt, praatte nog met de buurvrouw en die hadden laatst een nestje van 3. 1tje hebben ze in huis om tam te maken, en de anderen met moederpoes waren ze kwijt. Dit is er dus eentje van, maar hij liep echt een heel eind verder in t veld bij wat bosjes, dat ik hem niet bij hun weg had gezocht. Waarschijnlijk zijn de moeder en de andere kitten er niet meer, we zijn apart nog teruggeweest om de bosjes goed te doorzoeken. In elk geval zijn wij een schattig kitten rijker
(en buurvrouw zei nog dat t een wild beest was
wat honger en een pannetje voer al niet doen! )
benen doe ik wel altijd, 's zomers hou ik ze ook bij. Kan ik namelijk makkelijker zien of er wondjes of iets dergelijks zijn en ik vind het ook veel mooier. 1 jaar in de winter de benen ook niet geschoren, maar dat vond ik zelf echt oerlelijk 
lijken echt super veel op die van jou! Ook wit met zwart..
met kerst ofzo. In een doos, met een grote strik er omheen. Schatje. Ik hoop dat je dit leest 
Zin in!
plutolover schreef:Denk dat ik ook voor kaal ga hahah.
Morgen de clinic doe wel netjes witte rijbroek mer zwart shirt ofzo. En dan stan z'n manen in vlechten. Hengstenvlecht blijf niet zitten dus dan maar zo. Me vriend gaat filmen. Dan probeer ik wel met screenshots ofzo wat foto's van te krijgen.
En doe wit dekje.