Dressuurhaflinger

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mariekeoo

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 18:31

Oee leuk dat je ook mee doet Marinda! ik ben schrijfster :D

silby

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 19:40

Ik doe altijd mee :D Alleen nu voor het eerst mijn merrie mee!
Niet dat we al wedstrijd waardig zijn,maar ben gewoon benieuwd wat ze in zo'n
wedstrijd setting doet,we gaan puur voor de ervaring dus :D

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 20:57

Het is dat die wedstrijden zo ver weg zijn voor mij. Echt jammer :(

Ik heb afgelopen dinsdag zelf wat plaatjes geschoten van Mara. En ik zit nu dus zowaar foto's te bewerken. Het is voor het eerst dat ik zelf zo met een spiegelreflex foto's heb gemaakt, laat staan bewerken, dat is helemaal nieuw. Ik vind het nog helemaal niet zo onaardig gelukt :D

Afbeelding
Het origineel

Afbeelding
De bewerking.

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 22:10

Dat was nog even zoeken naar de lijst :+ Normaal staat ie op de website van dah, maar nu op facebook, maar gevonden dus :D Mag mooi rond half 12 starten, rijden en dan aan de patat hihi!

Flicka12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 22:13

maessie schreef:
Dat was nog even zoeken naar de lijst :+ Normaal staat ie op de website van dah, maar nu op facebook, maar gevonden dus :D Mag mooi rond half 12 starten, rijden en dan aan de patat hihi!

Hahahaha dat is hier ook vaste prik :+

Ga toch maar gewoon L2 starten, we zien wel waar het schip strandt :D

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 10:45

kiddokids schreef:
plutolover schreef:
ik heb zo veel zin in zaterdag! heb ik een clinic van sara. Nu nog een fotograaf zoeken haha. En anders mag me vriend fotograferen of filmen.

Hoelaat moet jij
Hier ook clinic

Ik moet om 14.30 rijden.

Ik heb besloten om bij me eigen stal te blijven.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 10:47

Gewoon lekker L2 gaan starten hoor. Met de flexibel starten is de stap imo makkelijker te maken. Als het toch nog niet goed gaat kan je altijd nog terug.

Afbeelding
Mara <3 mijn tutje.

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 11:27

Suikermeisje: welkom!

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 13:50

Ja hoor Berber, niet te bang zijn! Je moet toch een keer :p En idd wat Peelie zegt, als t vies tegenvalt (wat t vast niet doet ;) ) kun je altijd nog een stap terug. Vind het wel een goede uitvinding dat flexibel starten! Wij gaan volgende week ook weer voor het eerst sinds een half jaar, dus ben erg benieuwd! Heb haar nog niet helemaal waar ik dr wil hebben, maar de galop is in elk geval een heel eind verbeterd :D

Welk programma bewerk je de fotos mee Peelie? (Abigail was het toch?)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 14:02

Gail ;)

Ik heb het in photofiltre bewerkt. Het was de eerste keer dat ik überhaupt een foto bewerkt heb. Dusbik ben eigenlijk best wel heel erg tevreden!

Er zaten nog teugels aan, een schaduw van de persoon die haar vast had en de foto was erg flets. Al ben ik iets te enthousiast geweest met de kleurtjes :P

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 14:21

Ah hoe ik dan nu weer bij Abigail kom :+ het was inderdaad wel wat zonnig op je foto, maar ach beetje zon is niet zo erg! Wel netjes de boel weggewerkt!

Afgelopen weekeind trouwens wel een heel bijzonder buitenritje gemaakt.. Buiten in het veld hadden we in 1x deze kleine muis in de berm voor onze voeten liggen.. :wow:
Afbeelding

Helemaal uitgehongerd en schraal, dus meegenomen naar huis. Daar kroop ie gelijk onder de kast totdat het bakje met verse melk kwam.. hij wist niet hoe snel hij bij de melk moest komen! Nu is het de grootste vrijdoos die je je kunt bedenken, klein fel opdondertje! <3

Afbeelding

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 16:09

Hoe heb je die meegenomen dan? Wel een liefertje zeg!

Gecheckt op chip en advertentie geplaatst voor mogelijke eigenaar? Of denk je dat het een zwerfertje is?

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 16:55

Mn vriend was op de fiets mee, dus die had nog wel een arm vrij ;) Heb verder niet gekeken of hij zoek was, hier is t eerder dumpen van kittens helaas... Maar ben er inmiddels wel achter waar hij weg komt, praatte nog met de buurvrouw en die hadden laatst een nestje van 3. 1tje hebben ze in huis om tam te maken, en de anderen met moederpoes waren ze kwijt. Dit is er dus eentje van, maar hij liep echt een heel eind verder in t veld bij wat bosjes, dat ik hem niet bij hun weg had gezocht. Waarschijnlijk zijn de moeder en de andere kitten er niet meer, we zijn apart nog teruggeweest om de bosjes goed te doorzoeken. In elk geval zijn wij een schattig kitten rijker :D (en buurvrouw zei nog dat t een wild beest was :+ wat honger en een pannetje voer al niet doen! )

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 17:21

Ik heb super veel zin in de clinic!

Hoop dat stan zicht niet te druk maak, hij krijgt al een vachtje en t is nog warm.

In okt haal ik alles eraf. En ligt aan de temp dan begin ik met een 150 grams. Vind dat soms zo moeilijk. Of 200.. ze blijven zo lang mogelijk op t land. Maar gaan uiteindelijk wel weer snachts na binnen.

Weet ook nog niet of ik z'n benen ga scheren of ook gewoon kaal. Aangezien ik wel paar wedstrijden in de winter wilt rijden. Maar hij staat wel van 10.00 tot 16.00 buiten zonder een schuinstal. Er is wel een muurkant dat ze uit de wind kunnen staan.

punk143

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 17:52

Weer terug van weg geweest, weekje op vakantie geweest en deze week begonnen met stage. Lange dagen. Van half 9 tot half 6.. Wel alles mee gelezen maar niet de tijd gehad om te reageren..

Mooie foto's allemaal!
En het stand, dat zou ik ook zooo graag nog eens willen doen met punk. Lijkt me echt super gaaf..

Leuk plutolover, die clinic! Als ze eens bij mij in de buurt is wil ik ook wel graag eens les van haar hihi. Scheren doe ik altijd wanneer ze na de training gewoon simpelweg nog niet droog is wanneer ik weer op stal kom. Punk staat echt het hele jaar 24/7 buiten met schuilstal, maar maakt daar eigenlijk nooit gebruik van. Ze staat liever in de regen dan onder dak :Y) benen doe ik wel altijd, 's zomers hou ik ze ook bij. Kan ik namelijk makkelijker zien of er wondjes of iets dergelijks zijn en ik vind het ook veel mooier. 1 jaar in de winter de benen ook niet geschoren, maar dat vond ik zelf echt oerlelijk :')

Ah Maessie wat schattig!! Wij hebben een paar weken geleden ook 2 kittens in huis gehaald, ze zitten nu alleen in de stal omdat onze hond er niet mee kan.. Vinden ze niet erg geloof ik, want ze vliegen de paarden echt letterlijk achterna :+ lijken echt super veel op die van jou! Ook wit met zwart..

Punk is eigenlijk momenteel nog beter dan voor haar 2 mnd rust. Ze is heel vrolijk en heeft energie voor 10.. Ben ook een halve kilo meer geen voeren.. 1 oktober pakken we een clubwedstrijd mee en dan gaan we weer voor het eggie. Zal wel even flink tegenvallen na een half jaar wedstrijd rust :')

Succes iedereen in oudega!!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 18:48

Wat schattig maessie! Wij hebben sinds vandaag ook een kitten. Super klein maar heel lief. Voor mijn ouders gekocht en die zijn helemaal verliefd erop. Dus goede koop geweest. :)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 19:00

Ik hoop stiekem ooit op een pupje :P met kerst ofzo. In een doos, met een grote strik er omheen. Schatje. Ik hoop dat je dit leest :P

Ik ben niet zo'n poezenmens. Maar kittens zijn wel super adorable!

Willeke, gewoon lekker ales kaal. Doe ik ook altijd.

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 19:53

Denk dat ik ook voor kaal ga hahah.

Morgen de clinic doe wel netjes witte rijbroek mer zwart shirt ofzo. En dan stan z'n manen in vlechten. Hengstenvlecht blijf niet zitten dus dan maar zo. Me vriend gaat filmen. Dan probeer ik wel met screenshots ofzo wat foto's van te krijgen.

En doe wit dekje.

Flicka12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 20:29

Veel succes met de clinic bij Sara!

Ik rij morgen mee in de clinic van H.ester Bransen van Ruitergevoel :D Zin in!

Flicka krijgt inderdaad ook al weer een dikkere vacht, maar hoop eigenlijk nog wel even te kunnen wachten met scheren :=

kiddokids

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 22:25

plutolover schreef:
Denk dat ik ook voor kaal ga hahah.

Morgen de clinic doe wel netjes witte rijbroek mer zwart shirt ofzo. En dan stan z'n manen in vlechten. Hengstenvlecht blijf niet zitten dus dan maar zo. Me vriend gaat filmen. Dan probeer ik wel met screenshots ofzo wat foto's van te krijgen.

En doe wit dekje.

Tot morgen Tamara rijd clinic om 15.15
Dus we gaan mekaar zien

Nee peelie Tamara gaat
Ben blij dat ik weer iets kan opbouwen

Wij hebben van het voorjaar een kitten opgevangen van 2 dagen oud lag ergens moederziel in een tuin

Moeders accepteerde het gelukkig
Maar idd worden zo gedumpt

Dochterlief vorige week
Voor het eerst op king bos duin strand geweest ze vond best spannend vooral de klucht op in galop

Afbeelding

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 22:28

WoW mooie foto kiddokids. En tot morgen :-)

Gail: leuk he dat foto bewerken.

Flicka12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 22:31

Wat een prachtige foto met die zonsondergang zeg! Echt een droomfoto <3

Gail: wat heeft Mara veel appeltjes, super leuk haha. Mooie foto ook! :D

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 22:45

Kiddokids wat een gave foto zeg! Ik heb niet zoveel foto's van m'n haflingertje. Misschien de 18e weer. Probeer eens per maand te starten. ( ook nog m'n Z paard en die heeft meer prioriteit en van iemand anders in het M1, en die heeft ook wel voorrang).

kiddokids

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-16 12:38

Ik zie net verkeerde spam whaaa van een tuiger
Haar moeder maakte de foto's

Gail gaaf je bewerking

Tot straks plutolover

Kijk deze is king met me dochter

Afbeelding

Afbeelding

Peelie