Ik ben vanavond even met vriendin iris meegeweest en even snel gekroeld met lely en don! Ging door de wei fietsen en lely kwam me achterna ! dus wie weet later met de fiets !! Net huiswerk gemaakt, mamalief deed lekker meehelpen! zo maar naar bed morgen vrij voor schoolwerk! heeeeel wat te doen
Trouwens ff vraagje.. Ik zat van de week foto's te kijken van Luna vorig jaar. Nou viel het me op dat ze een heel stuk van d'r manen kwijt is.. En nou vermoed ik dat het van het zadel komt.. (vorig jaar was ze nog niet onder het zadel) Hebben jullie dat ook?? Ik maak nu dus maar vlechtjes bij het zadel als ik ga rijden, zodat er niet nog meer afbreekt.. Vet zonde!! Ook borstel ik alleen nog maar met me vingers en/of harde borstel.. Niet meer met de manenborstel.. Vorig jaar;
Nu;
Vanmiddag ook nog ff me nieuwe hoofdstel op de foto gezet
En nog even gewoon mooi wezen in het land na het rijden
Djuuls fijn dat je les goed ging! Zenuwen waren voor niks dus xelle..wat sneu van je konijn! Sterkte ermee. Nathalie zonde van haar manen! Heeft Marit helaas ook..ze waren ooit wat langer/voller. Heb ze nu ook weer in vlechten zitten omdat mevrouw graag rolt in de blup!
Heb vanmiddag eindelijk weer een ritje gemaakt buiten..heerlijk met het zonnetje erbij! Was genieten
xelle
Geplaatst: 13-09-11 22:17
Super dat de springles goed ging met je topper djuulsie.
Wauw, Luna is echt een mooi paardje met hele gave manen. Je nieuwe hoofdstel vindt ik ook erg mooi, staat haar goed.
Meiden, ik spreek jullie morgen weer slaap lekker allemaal!
Fijn dat je lekker gereden hebt Jastie... Tijdens onze les heeft het gehoosd, niet normaal... Gelukkig was t binnen
Nathalie83
Geplaatst: 13-09-11 22:19
In het land heeft Luna geen vlechten in.. Ze staat in een grote kudde, ben veel te bang dat er dan op een dag een hele vlecht minder hangt.. Als ze van de winter een hals deken om heeft krijgt ze wel vlechten Ik hoop ook nog voor de winter met Luna een keer naar buiten te gaan Maar we hebben nu bijna elk weekend wat dus de ritjes schieten er steeds bij in
Wat leuk springles met soc en fijn dat het zo goed ging. Ach peeps heeft nu helemaal super lelijke, ongelijke en halve meter kortere manen dan voor het veulen. Net gewerk nu zo maar is slapen.
Mijn mooie meiden vandaag. Kyra is zich al aan het omtoveren tot winterbeertje. Me knappe peepsie hinneken naar de paardjes in de stapmolen. Peeps telt schaapjes