Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lotteluvah schreef:
ik zie het al helemaal voor me babs van het peerd.
Wel erg vervelend!
Leuke foto's suus mooie deken!
suusiejj schreef:Babsie_Flash schreef:vandaag heb ik op Wianda buiten gereden, op de terugweg reed ik in de berm langs de weg. Hier mag je 60 km per uur. Komt er zo'n idioot aanrijden die echt tegen de 100 km per uur ging en niet het gaspedaal even los laten als er een paard in de berm loopt he? Dus ik met Wianda de weg op.. gaat hij gewoon meer naar de andere kant van de weg.. stug gas blijven geven.. dus ik pissig: Wianda echt midden op de weg laten lopen, moest hij wel afremmen. ik met mijn arm op en neer bewegen van afremmen... is die ouwe boos! Wilde bewegingen maken met zijn arm dat ik aan de kant moet... dus ik middelvinger omhoog gestoken (natuurlijk) die vent boos jo! Hij toeteren en door rijden... Echt .. zo'n vent moet de auto niet uit komen, want ik spring van Wianda af, laat haar los en mep hem helemaal in elkaar met mijn zweep![]()
Mensen snappen niet dat een paard ook maar een dier is.. Kl#jo... volgende keer...
jeetje wat een gehaktbal met curry die kerl
hahaha babs je bent echt de babs die hier woond hahaha dies net zo
lotteluvah schreef:
suusiejj schreef:Babsie_Flash schreef:vandaag heb ik op Wianda buiten gereden, op de terugweg reed ik in de berm langs de weg. Hier mag je 60 km per uur. Komt er zo'n idioot aanrijden die echt tegen de 100 km per uur ging en niet het gaspedaal even los laten als er een paard in de berm loopt he? Dus ik met Wianda de weg op.. gaat hij gewoon meer naar de andere kant van de weg.. stug gas blijven geven.. dus ik pissig: Wianda echt midden op de weg laten lopen, moest hij wel afremmen. ik met mijn arm op en neer bewegen van afremmen... is die ouwe boos! Wilde bewegingen maken met zijn arm dat ik aan de kant moet... dus ik middelvinger omhoog gestoken (natuurlijk) die vent boos jo! Hij toeteren en door rijden... Echt .. zo'n vent moet de auto niet uit komen, want ik spring van Wianda af, laat haar los en mep hem helemaal in elkaar met mijn zweep![]()
Mensen snappen niet dat een paard ook maar een dier is.. Kl#jo... volgende keer...
jeetje wat een gehaktbal met curry die kerl
hahaha babs je bent echt de babs die hier woond hahaha dies net zo
kekaro schreef:
tadaaa mijn zadel op amigootje
hier had ik em net binnen
kekaro schreef:
kekaro schreef:
Jasia schreef:Gehaktbal met curry
Jasia schreef:Welke is dat..?
Ook een Barefoot toch? De cheyenne?? Of niet..?
suusiejj schreef:Jasia schreef:Gehaktbal met curry
ja of ketchup whatevah
Babsie_Flash schreef:Misschien zit het in de naam Babs?
Babsie_Flash schreef:Ohja Viet ik had je nog foto's beloofd:
en dit dekje
kekaro schreef:
lotteluvah schreef:Jasia schreef:Welke is dat..?
Ook een Barefoot toch? De cheyenne?? Of niet..?
Staat ook geen barefoot op he jas
kekaro schreef:ja de barefoot cheyenne met knop
thanx damesik ben zo trots op dat mannetje hihihi