Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
horsii schreef:Had jullie al een x verteld dat Sem tijdens het uitlaten bij mn zus gebeten was door een zwarte labrador achtige hond.
nou nu was het weer bijna raak en ik vermoed dat het dezelfde hond was.
Hond liep los en rende op sem af, ik riep sem terug, sem wou terug komen maar die hond sprong erbovenop en sem kon geen kant op.
Dus sem weer een klein trauma want zodra er een andere hond aankwam gingen de haren helemaal overreind en de staart tussen ze benen en janken.
Had m aan de lijn gedaan was bang dat die hond weer zou komen.
Citaat:Vanmiddag was het zo ver, na een half uurtje trailerladen stond ze op de trailer.
Mijn man is bij Donna gebleven tijdens het foto's maken, en deze zagen er goed uit, niks gebroken of gescheurd.
Daarna op de echo/scan en hier was te zien dat bij beide griffelbeenderen een bloeduitstorting zat en de pezen op het pijpbeen en de kogel geiiriteerd worden op het buig gedeelte.
Met gecontroleerd stappen en koelen moeten we een eind komen, er zit nog te veel vocht in dr been, maar dat komt hoogst waarschijnlijk van de wonden af.
Als haar been met gecontroleerd stappen en koelen slanker wordt, mag ze weer onder de man gaan stappen en langzaam aan het werk weer gaan oppakken. Mits haar been slank blijft.
Kortom haar been is goed gekneusd en is er verder niks aan de hand met de pezen.