Sneeuw is weer regen geworden.. nou maar hopen dat de sneeuw goed weg regend..
Voor Lisa hoop ik dat het daar nog ff droog is..
Ben benieuwd Jody

*edit* Fijn dat het goed ging

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Silletje schreef:Leu zeg al die foto's,..
Vandaag sinds 5 weken indy weer gereden... Het is een pittige tante dus mijn stalgenoten hadden zich al voorbereid op een rodeoshow, maar tot mijn verbazing was ze ontzettend braaf!.. Rustig opgepakt maar het voelde net zo goed al toen ik haar voor het laatst had gerden.. dus morgen maar weer rijden.. kunnen we eindelijk weer ergens naartoe werken
Liiisaaa schreef:Jeetje zeg, vandaag zou dus die vriendin foto's komen maken. Nou 's ochtends smst ze nog van 1 uur ben ik (ze bleef bij vriendin slapen ofzo) dat red ik wel enzo. Nou belt ze om 1 uur: Ja ik zit nog bij vriendin.. En ik zo: Ja dus? Nou.. Dan kan ik niet mee kunnen we andere keer dan. Nouja, laat dat maar zitten euh ;p
Eigenaresse van Nib was ook niet blij, had helemaal zijn staart wit gemaakt en zijn achterbenen gewassen.. Maarja toen hebben we Nib nog even in de piste gedaan om te filmen. Was haar camera kapot -_- Ook heb ik besloten een instructrice te gaan zoeken. Het plezier met rijden is er met Nib af, stap er alleen op omdat het normaal is ;p Aan Nib ligt het niet, die doet super zijn best. Maar ik vind hem verzorgen en met hem tutten enzo nog wel leuk. Alleen met rijden kom ik niet verder. Heb nu dus besloten een instructrice te zoeken, en hopelijk dat die me verder kan helpen!
Heb toch nog wel iets goed nieuws: Nibs manen zijn gegroeit