Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ze woont er vlak bij. naomimak schreef:Stravero schreef:Die van mij heeft zijn eerste 4½ jaar tussen de stieren in de wei gelopen, toen een paar maandjes bij een vrouwtje, toen hebben wij hem gekocht, hij kon dus niks
Ik vind je paardjes wel leuk!
dankjee:)
hoe heb jij dat zegmaar met aan de teugel doe je dat met je zit en dan tegen still hand ...

super he
Naomi, heb jij dat haar aangeleerd? 
[/quote]naomimak schreef:hoe bedoel je mee gaan
als ie zakt geven of zo
en wat deed je als ie na begon tegeven.. gewoon stil met je hand of zo
) en op dat ritme moet jij meegaan. Zowel in stap, draf en galop. Tenminste zo heb ik t vroeger geleerd, mijn haf loopt rond op 2 pinkjes
Stravero schreef:naomimak schreef:hoe bedoel je mee gaan
als ie zakt geven of zo
Met meegaan bedoel ik, als je paard stapt, beweegd het hoofd (al is het niet veel) van voor naar achter, of van beneden naar boven(klinkt stom) en op dat ritme moet jij meegaan. Zowel in stap, draf en galop. Tenminste zo heb ik t vroeger geleerd, mijn haf loopt rond op 2 pinkjes
Madeira_ schreef:Peelie, Seline staat bij mij niet op stalze woont er vlak bij.
Stravero schreef:naomimak schreef:hoe bedoel je mee gaan
als ie zakt geven of zo
Met meegaan bedoel ik, als je paard stapt, beweegd het hoofd (al is het niet veel) van voor naar achter, of van beneden naar boven(klinkt stom) en op dat ritme moet jij meegaan. Zowel in stap, draf en galop. Tenminste zo heb ik t vroeger geleerd, mijn haf loopt rond op 2 pinkjes
Misschien kom ik vanavond nog even!!
Peelie schreef:ja maar het stomme is dus dat ik ook gewoon vervelende pmtjes van haar krijg... zoas dat ik dik ben en een koe ben. Dat mara lelijk is en dat ik niet kan rijden ed... niet echt goed voor je zelf beeld als je al redelijk onzeker bent...