Jasia schreef:_Caitje__ schreef:Volgens mij was het een Barefoot, hij heeft nu wel een ander zadel.
Van wat ik kan zien is het een Barefoot Cheyenne..
jep denk het ook

lekkere zadels

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jasia schreef:_Caitje__ schreef:Volgens mij was het een Barefoot, hij heeft nu wel een ander zadel.
Babsie_Flash schreef:vandaag heb ik op Wianda buiten gereden, op de terugweg reed ik in de berm langs de weg. Hier mag je 60 km per uur. Komt er zo'n idioot aanrijden die echt tegen de 100 km per uur ging en niet het gaspedaal even los laten als er een paard in de berm loopt he? Dus ik met Wianda de weg op.. gaat hij gewoon meer naar de andere kant van de weg.. stug gas blijven geven.. dus ik pissig: Wianda echt midden op de weg laten lopen, moest hij wel afremmen. ik met mijn arm op en neer bewegen van afremmen... is die ouwe boos! Wilde bewegingen maken met zijn arm dat ik aan de kant moet... dus ik middelvinger omhoog gestoken (natuurlijk) die vent boos jo! Hij toeteren en door rijden... Echt .. zo'n vent moet de auto niet uit komen, want ik spring van Wianda af, laat haar los en mep hem helemaal in elkaar met mijn zweep![]()
Mensen snappen niet dat een paard ook maar een dier is.. Kl#jo... volgende keer...
kekaro schreef:Jasia schreef:
jep denk het ook![]()
lekkere zadels
Babsie_Flash schreef:vandaag heb ik op Wianda buiten gereden, op de terugweg reed ik in de berm langs de weg. Hier mag je 60 km per uur. Komt er zo'n idioot aanrijden die echt tegen de 100 km per uur ging en niet het gaspedaal even los laten als er een paard in de berm loopt he? Dus ik met Wianda de weg op.. gaat hij gewoon meer naar de andere kant van de weg.. stug gas blijven geven.. dus ik pissig: Wianda echt midden op de weg laten lopen, moest hij wel afremmen. ik met mijn arm op en neer bewegen van afremmen... is die ouwe boos! Wilde bewegingen maken met zijn arm dat ik aan de kant moet... dus ik middelvinger omhoog gestoken (natuurlijk) die vent boos jo! Hij toeteren en door rijden... Echt .. zo'n vent moet de auto niet uit komen, want ik spring van Wianda af, laat haar los en mep hem helemaal in elkaar met mijn zweep![]()
Mensen snappen niet dat een paard ook maar een dier is.. Kl#jo... volgende keer...
SmeeJ schreef:Ja inderdaad babs, jezus had ik ook hoor.
HAFxGEK schreef:Babsie_Flash schreef:vandaag heb ik op Wianda buiten gereden, op de terugweg reed ik in de berm langs de weg. Hier mag je 60 km per uur. Komt er zo'n idioot aanrijden die echt tegen de 100 km per uur ging en niet het gaspedaal even los laten als er een paard in de berm loopt he? Dus ik met Wianda de weg op.. gaat hij gewoon meer naar de andere kant van de weg.. stug gas blijven geven.. dus ik pissig: Wianda echt midden op de weg laten lopen, moest hij wel afremmen. ik met mijn arm op en neer bewegen van afremmen... is die ouwe boos! Wilde bewegingen maken met zijn arm dat ik aan de kant moet... dus ik middelvinger omhoog gestoken (natuurlijk) die vent boos jo! Hij toeteren en door rijden... Echt .. zo'n vent moet de auto niet uit komen, want ik spring van Wianda af, laat haar los en mep hem helemaal in elkaar met mijn zweep![]()
Hadden wij ook een x zoiets (vriendin en ik) gingen we zonder zadel, en we reden door de polder. Was niet zo'n brede weg, maar we reden gewoon achter elkaar rechts. komt er opeens zo'n auto aan raakt eerstmij bijna moest m'n voet helemaal intrekken, heeft ie mij ingehaald, raakt ie zo de kont van morgana waar m'n vriendin op zat en gaat keihard lopen toeteren! dat beest schrk zich rot!
lotteluvah schreef:Babsie_Flash schreef:vandaag heb ik op Wianda buiten gereden, op de terugweg reed ik in de berm langs de weg. Hier mag je 60 km per uur. Komt er zo'n idioot aanrijden die echt tegen de 100 km per uur ging en niet het gaspedaal even los laten als er een paard in de berm loopt he? Dus ik met Wianda de weg op.. gaat hij gewoon meer naar de andere kant van de weg.. stug gas blijven geven.. dus ik pissig: Wianda echt midden op de weg laten lopen, moest hij wel afremmen. ik met mijn arm op en neer bewegen van afremmen... is die ouwe boos! Wilde bewegingen maken met zijn arm dat ik aan de kant moet... dus ik middelvinger omhoog gestoken (natuurlijk) die vent boos jo! Hij toeteren en door rijden... Echt .. zo'n vent moet de auto niet uit komen, want ik spring van Wianda af, laat haar los en mep hem helemaal in elkaar met mijn zweep![]()
ik zie het al helemaal voor me babs van het peerd.
Wel erg vervelend!
Leuke foto's suus mooie deken!
Babsie_Flash schreef:Ja, de buren zullen dan wel denkenheb je dat aso wijf van die Rolf ook weer!
Jasia schreef:Van wat ik kan zien is het een Barefoot Cheyenne..
jep denk het ook![]()
lekkere zadels
Rijd je ook boomloos..?
Ik ga voor An een Randoll's Canadian Trec kopen
lotteluvah schreef:
HAFxGEK schreef:SmeeJ schreef:Oja, mijn rat is dood
heus? die kale??
SmeeJ schreef:lotteluvah schreef:
Yvette?.
Ik wil me er niet mee bemoeien, maar die kettingfrontriem kun je niet voor 12 euro krijgen precies dezelfde.
bemoei ik me er toch mee
SmeeJ schreef:Oh oke
Welk merk issie dan?
lotteluvah schreef:SmeeJ schreef:Oh oke
Welk merk issie dan?
tweespans huismerk