Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

kekaro schreef:nou suus dat is wel heel erg zeg!
sorry het is en blijft je moeder, maar ik ben zelf moeder en snap hier werkelijk helemaal niks van!
kan me niet voorstellen dat ik zo zou doen tegen mijn kinderen....
vreselijk! wat kan iemand veranderen door invloed van andere mensen.
nou goed probeer er niet te verdrietig om te worden, haar verlies meis!
l#l maar lekker met ons mee, hoewel als er iets is en je wilt steun hulp of wat dan ook moet je echt gewoon aan de bel trekken hoor! we zijn hier niet alleen maar om lollig te doen!
(als jullie zouden kunnen zien hoeveel typfouten ik hier in dit kleine stukje had gemaakt en hoevaak ik de backspace knop heb gebruikt zouden jullie bijna trots op me zijnwhahahaha ik ben echttttt blondT)
allemaal 
ik typ

Leoniee schreef:Kom maar op met de duitse woorden hoor
Je kan ook gewoon even op internet een vertaalmachine zoeken

** 

gotje schreef:Leoniee schreef:Kom maar op met de duitse woorden hoor
Je kan ook gewoon even op internet een vertaalmachine zoeken
hahhaha geef me 5 min dan stort ik het vol met woordjes

TjelleBieb schreef:Tjonge jonge!
Ben ik dan ook maar de enige die z'n best doet?
Qmiss schreef:kan niet
iedereen op msn l*lt tegen me, en heb het onwijs druk met bewerken

suusiejj schreef:kekaro schreef:nou suus dat is wel heel erg zeg!
sorry het is en blijft je moeder, maar ik ben zelf moeder en snap hier werkelijk helemaal niks van!
kan me niet voorstellen dat ik zo zou doen tegen mijn kinderen....
vreselijk! wat kan iemand veranderen door invloed van andere mensen.
nou goed probeer er niet te verdrietig om te worden, haar verlies meis!
l#l maar lekker met ons mee, hoewel als er iets is en je wilt steun hulp of wat dan ook moet je echt gewoon aan de bel trekken hoor! we zijn hier niet alleen maar om lollig te doen!
(als jullie zouden kunnen zien hoeveel typfouten ik hier in dit kleine stukje had gemaakt en hoevaak ik de backspace knop heb gebruikt zouden jullie bijna trots op me zijnwhahahaha ik ben echttttt blondT)
jah ik hoor zo weinig he, moet altijd uit mij komen , met haar verjaardag 2weken dr voor kwam ze hier. ik gaf dr een kadoo en niet goedkoop ook maar dat maakt niet uit
heb dr ook uitleg gegeven dat ik niet zou kunnen smsen i.v.m dat ik al rood stond met me tel en mailen geen zin had met dr verjaardag want 3weken later leest ze het pas..
was geen probleem.. wel een probleem als ze al komt heb ze nooit langer dan 1uur voor mij de tijd de rest van de dagen ALS ze hier al is zie ik haar niet..
me moeder heeft 3zoons verloren 2dood geboren 1 erna gestorven ik ben een dochter EN de enige levende..
wat ik van mn peettante begrepen heb was me moeder altijd heel oplettend,. als ik van school na huis liep zat ze ergens achter de bosjes om te kijken hoe het met me ging
ik kan dr wel inkomen als je al zoveel kids bent verloren.. maar dit????????
verder heel erg thanksallemaal