[HK] We kletsen weer een topic vol, over onze gouden knol!#6

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mignonne2403

Re: [HK] We kletsen weer een topic vol, over onze gouden knol!#6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 15:59

wauuwww de roze zwart grijs <3
heb alleen wel genoeg dekjes voor nu :D

svb16

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 16:03

Wauw charlotte die manen zijn mooi lang

Noa en kim fijn dat horse event leuk was, en leuke foto's!!

Nordsvensk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 19:46

xSK schreef:
Ja doe ik!

Ik ben Suzanne, bijna iedereen noemt mij altijd suus :+
Ik ben 20 jaar oud en woon in een klein gehucht in Friesland.

Mijn pony is de boktberoemde Lizzy. Ze is nu 5 jaar en staat zo nu en dan voor de kar :)
[ Afbeelding ]

Dit is Bafley (officieel Hafley maar we hebben haar omgedoopt tot Bafley) Ze zal nu een jaar of 12 zijn en de laatste tijd ben ik haar weer wat aan het oppakken. We rijden voornamelijk in het bos aangezien ze de bak echt haat.

[ Afbeelding ]

Welkom! :)

Westhof schreef:
Even een update van mijn kant...

Ik ben vanmorgen naar de outlet van Vrielink geweest en ik heb even ingeslagen. Ik heb een nieuwe winterdeken van 300 gram en een dekje gescoord en van mijn ouders een nieuw hoofdstel gekregen *\o/* Alles is daar ontzettend afgeprijsd en dat is nog eens leuk kopen. Dekje was slechts €15 :) Hoofdstel is van het merk Lemetex. Normaal gesproken is dat hoofdstel €155. Veel te duur natuurlijk, maar nu was hij afgeprijsd voor €75 en ging er ook nog eens 20% af. Had ik voor €60 dus een nieuw hoofdstel :)

Verder heb ik vandaag een productief dagje gehad qua paarden betreft. Eerst heb ik het zadel en nieuwe hoofdstel ingevet. Toen heb ik de kast opgeruimd en alles wat weg kan probeer ik nu te verkopen via Facebook. Wil uiteindelijk een keer een nieuw zadel kopen en daar moet natuurlijk voor gespaard worden. En daarna heb ik Wes gewassen die nu heerlijk naar babyshampoo ruikt :D

Even een kleine fotospam...

Mijn opgeruimde zadelkast *\o/*
[ Afbeelding ]

Dekje. Wel een simpele, maar vind de kleur wel leuk staan op Wes en voor die prijs kon ik hem niet laten liggen.
[ Afbeelding ]

Hoofdstel
cheidie schreef:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Weer even een bijleespost van mij! Heidie is kreupel... Dus maar even een weekendje stappen en koelen en dan maandag weer kijken hoe het met haar is. Hopen dat ze snel weer opknapt :) .

Wat balen! Hoe is het nu met haar? :(:)

faithjee schreef:
ik heb vandaag na 4 dagen maar weer even gereden ging erg laat heen, omdat ik eindelijk me scooter weer terug kreeg (hij was stuk) happyme! dus heb alleen een beetje gestapt
dus me zadel uit getest maar het verf blijft zitten :D:D

en met nieuwe dekje getest hih
[ Afbeelding ]

Is dit ook een eigen creatie? :)

[ Afbeelding ]

Deken
[ Afbeelding ]

En de deken op Wes. Hij lijkt wat groot, maar de buikriemen zaten niet vast. Had hem alleen even snel gepast voor de maat. Arme pony begon meteen te zweten, dus heb hem er snel weer af gehaald :P
[ Afbeelding ]

Leuke spullen!

xSK schreef:
Faithjee wat een super gaaf dekje! zelf gemaakt?

Dit is een van mijn nieuwe aanwinsten, morgen komt de rest op de foto :Y)

[ Afbeelding ]

Prachtig dekje <3

xSK schreef:
Vandaag even een klein buitenritje gemaakt met Baf. Die was zo blij dat ze allemaal vreugde sprongen maakte :oo
Gelukkig nog eentje op de foto kunnen zetten toen mijn zusje er even op reed. (foto is wel onscherp :Y) )
[ Afbeelding ]

Dit is tevens ook een van de nieuwe dekjes. Van de andere nog geen foto, maar die houden jullie nog tegoed!

[ Afbeelding ]

Leuke foto's!

Westhof schreef:
Ik moet trouwens nieuwe jodphurs hebben. Degene die ik nu heb hebben hun beste tijd wel gehad. Heeft iemand suggesties? Liefst niet al te duur, omdat het meer voor erbij is.

Ik heb nu jodphurs van mondoni. Ik pas igg geen standaard maten leren rijlaarzen, dus dan maar de jodphurs :)

Westhof schreef:
Ik heb een ITP topic voor Wes gemaakt :)
[ITP] Haflinger Wes' ITP debuut

Ik zal zo nog even kijken ;)

Kim_97 schreef:
met Eva Roemaat en Jesse Drent
[ Afbeelding ]

Jesse Drent
[ Afbeelding ]

Friezen met dameszadel
[ Afbeelding ]

Bit rassenshow
[ Afbeelding ]

kortom, een erg leuke dag gehad! :D

Leuke foto's van HE!

Silkaay schreef:
Ik denk niet dat velen me hier nog kennen, maar ik meld me voorlopig af. Ik heb amper tijd om online te komen en/of regelmatig te reageren hier. Sorry!

Jammer! Maar wel heel begrijpelijk!

_Sanne schreef:
Te begrijpen! :j

Kim; So, wat heeft dat paard op de laatste foto een lange staart! Keer achteruit stappen en hij staat erop!

[ Afbeelding ]
Dit heb ik dus heel het weekend gedaan! :j

Leuk!

ApolloPaard schreef:
Goede morgen!

Voor de mensen die er interesse in hadden de eurostar pads die ik nog heb.
[ Afbeelding ]

De eskadron is ook te koop & die van HH ook heb er eventueel een bij passende deken bij.
Ik heb nog veel meer te koop &ik wil er gwn super graag vanaf![/quote]

Ik hou van Eurostar <3

Hier ook weer drukte, zaterdag hele dag gewerkt - gisteren geholpen op concours en toen was mijn weekend al weer over :j Vanochtend gereden, Mia haar zadel schoof weer een stuk naar voren... Word dus nu wel eens tijd voor een nakijk beurt..

Doen er ook nog mensen uit dit topic mee aan de Autum trail desert in Appelscha?

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 20:14

Goeie bijlees Marrit!

Heb geen van die dekjes nodig Tamara! Wil alleen donkerblauw BR Event of Scapa :j

Afbeelding
:D

mignonne2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 20:35

Leuke foto sanne :)

(gewoon voor nieuwschierig, wat staat er op je shirt :+ )

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 21:08

Varkens zijn cool 8-)

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 21:13

Enorme bijleesposten, geweldig!
Heb er momenteel zelf niet veel tijd voor maar lees wel alles trouw bij :)

Had je dekjes indd gezien Tamara(en de rest van je advertenties) maar zat niks bij waar ik interesse in heb.
Gaaf shirt Sanne :')
En leuke foto!

Vandaag zijn EINDELIJK de hoefschoenen gekomen, en wat blijkt.. één set is te groot!
Aan de voorkant zijn ze prima, alleen achter waren ze te groot, draaiden meteen toen ik ze aan deed.

Dus heb nu alleen even een stukje(20 min.) gelopen met de voorschoenen, en mán wat kan hij lopen met die dingen haha! Had een stukje draf gedaan maar hij begon me toch een potje te sjouwen met die benen <3
Dus nu maar die ene set terugsturen en een nieuwe bestellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 10:00

iemand aan wezig die ik een pb kan sturen?

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 10:04

Ik ben er :wave:

Ga zo weer even bijlezen. Jullie gaan zo snel :=

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 10:34

Ik ook, waar gaat het over Tamara? :)

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 18:53

Zitten jullie haffies ook al zo dik in de vacht?
Andor zit echt enorm dik al in het haar, zo erg dat als ik een half uurtje normaal heb gereden hij al zeiknat is. Hij is ook al weer helemaal zacht en enorm verkleurd(donkerdere rug, wittere buik) in de afgelopen weken..
Vind het echt heel lastig, want ik heb niet de mogelijkheid om 2x per dag naar stal te gaan om deken op en af te doen voor de nacht en overdag is het echt nog veels te warm om een deken op te doen. En ik wil hem eigenlijk echt niet scheren maar als het zo doorgaat ben ik bang dat ik geen keus heb als ik een beetje normaal wil rijden komende winter..
Stom weer!

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 18:59

Leuke foto Sanne! :D

Wes zit juist nog heel erg kort in de vacht. Daar verbaasde ik me gisteren nog over. Ben wel benieuwd hoe hij er in de winter uit ziet. Ik ben niet van plan om te scheren, maar hij krijgt wel een deken op.

_Lot

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 19:07

Hele leuke foto's van Horse Event Kim!! :D
Leuk Sanne!
Dat paard heeft idd een hele lange staart :oo
Leuke dekjes Tamara! Helaas mag ik nits meer kopen van mezelf :')
Wat jammer van je zadel Marrit!
Aah lieve foto van Sanne en Jolina :)
Aah Tamara, wat balen van die hoefschoenen zeg!!! Hopelijk is de nieuwe set snel binnen.
Je mag mij een pb sturen als je wil, Tamara (Apollo).
Jaa Tamara, vreselijk!! Je ziet het gewoon veranderen!! Ik zit ook te twijfelen of ik zal scheren, dan moet ik weer allemaal nieuwe dekens kopen... Maar ja met zo'n dikke vacht rijden is ook niks.

Over dekens gesproken, iemand ervaring met de Bucas freedom turnout? Ik zit te twijfelen om 'm in het roze te kopen :P

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 19:09

Ja Charlotte daar heb ik er twee van! Een 0 grams en een 150 grams! Liggen echt super goed op Andor en zijn onwijs fijne dekens!

Ik wil eigenlijk ook niet scheren maar hij zich echt al dik in zijn vacht nu.. Hoop niet dat het erger word. Zodra het overdag kouder word gaat er ook meteen een deken op..

_Lot

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 19:31

Okee! Welke maat heb jij genomen? Lola heeft normaal gesproken 185, maar Bucas heeft Ierse maten die iets kleiner vallen hoorde ik, dus ik twijfel of ik dan een maatje groter moet doen..

Hier hetzelfde! Ik denk dat ik het nog even aankijk, maar als ze nog dikker in haar vacht gaat zitten ga ik denk ik maar wel scheren..

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 19:33

Ik heb gewoon maat 185, dat staat er ook in haha
Weet dat die speciale dekens die zo immens duur zijn indd iets anders zitten qua maten, maar ik geloof dat je best een 185(of 183 of wat het ook is) kan nemen.
Vind het erg fijn dat ze iets verder over de schoft doorlopen ipv echt op de schoft liggen, zo voorkom je schuurplekken!

cheidie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 20:19

Ik was van plan om woordjes te leren op wrts, maar de site weigert dienst, dus dan maar even een bijleespost maken:

faithjee schreef:
Deborah Vervelend !
Naomi dat is wel even schrikken
Welkom Suzanne!
star had er zin in Noa!
mignonne wat is die braaf! komt vast goed met prive les !

---
ik heb vandaag na 4 dagen maar weer even gereden ging erg laat heen, omdat ik eindelijk me scooter weer terug kreeg (hij was stuk) happyme! dus heb alleen een beetje gestapt
dus me zadel uit getest maar het verf blijft zitten :D:D

en met nieuwe dekje getest hih
[ Afbeelding ]

Ziet er goed uit!

xSK schreef:
Faithjee wat een super gaaf dekje! zelf gemaakt?

Dit is een van mijn nieuwe aanwinsten, morgen komt de rest op de foto :Y)

[ Afbeelding ]

Mooi!

Pink Lady schreef:
hier even wat foto's van mijn kunstwerk hahaha

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

ik moet zeggen dat ik er echt heeeeeeel trots op ben :$ dus moest het even delen haha

Ziet er gezellig uit :)

Westhof schreef:
Even een update van mijn kant...

Ik ben vanmorgen naar de outlet van Vrielink geweest en ik heb even ingeslagen. Ik heb een nieuwe winterdeken van 300 gram en een dekje gescoord en van mijn ouders een nieuw hoofdstel gekregen *\o/* Alles is daar ontzettend afgeprijsd en dat is nog eens leuk kopen. Dekje was slechts €15 :) Hoofdstel is van het merk Lemetex. Normaal gesproken is dat hoofdstel €155. Veel te duur natuurlijk, maar nu was hij afgeprijsd voor €75 en ging er ook nog eens 20% af. Had ik voor €60 dus een nieuw hoofdstel :)

Verder heb ik vandaag een productief dagje gehad qua paarden betreft. Eerst heb ik het zadel en nieuwe hoofdstel ingevet. Toen heb ik de kast opgeruimd en alles wat weg kan probeer ik nu te verkopen via Facebook. Wil uiteindelijk een keer een nieuw zadel kopen en daar moet natuurlijk voor gespaard worden. En daarna heb ik Wes gewassen die nu heerlijk naar babyshampoo ruikt :D

Even een kleine fotospam...

Mijn opgeruimde zadelkast *\o/*
[ Afbeelding ]

Dekje. Wel een simpele, maar vind de kleur wel leuk staan op Wes en voor die prijs kon ik hem niet laten liggen.
[ Afbeelding ]

Hoofdstel
[ Afbeelding ]

Deken
[ Afbeelding ]

En de deken op Wes. Hij lijkt wat groot, maar de buikriemen zaten niet vast. Had hem alleen even snel gepast voor de maat. Arme pony begon meteen te zweten, dus heb hem er snel weer af gehaald :P
[ Afbeelding ]

Goed bezig, en mooie spullen!

xSK schreef:
ApolloPaard Ik weet niet wat er met Apollo is maar ik hoop dat hij snel weer klaar is! :(:)
mignonne2403 Dankjewel :D Heb vaak een hekel aan vlechten maar langere manen zijn soms zo vervelend dat ik het maar wel doe :o
noaxhorses Mooi dat je toch nog wel wat fijne stukken ertussen had! Ja ben helemaal verliefd op dat dekje :o
Jens is de haflinger die ook te koop staat/stond? Wat super naar voor je dat het niet ging! Als je je verhaal kwijt wilt, mijn PBinbox staat altijd open! :)
ApolloPaard martkplaats the best place :D
Westhof Bedankt! :D:D
Jeetje wat is jouw kast netjes.. _/-\o_ Wat een leuke aankopen, dekje heeft echt een gave kleur!
Moest stiekem wel een beetje lachen om de dekenfoto. Het leek een beetje op een jurk, vertkend natuurlijk ook heel erg op een foto. :+ Vind het wel een mooie deken!
Pink Lady Achgosh dat word sparen hahaha. Moet je lang wachten op je vriend?

Vandaag even een klein buitenritje gemaakt met Baf. Die was zo blij dat ze allemaal vreugde sprongen maakte :oo
Gelukkig nog eentje op de foto kunnen zetten toen mijn zusje er even op reed. (foto is wel onscherp :Y) )
[ Afbeelding ]

Dit is tevens ook een van de nieuwe dekjes. Van de andere nog geen foto, maar die houden jullie nog tegoed!

[ Afbeelding ]

Houd je vast daar ga jeeeeee! :P

noaxhorses schreef:
Zooo wat een nette kast Tamara, mooie aankopen ook!

Haha leuke foto suzanne! En weer zo'n mooi dekje :D jens is idd de haflinger die te koop staat..

--------

Iriss, ik heb je huis gespot vandaag :D mooi huis hoor. Succes met voetbal kijken :')

Oh ik heb toch zo lekker gereden vandaag op Star :D Op links is ze heel erg stijf, zit niet fijn in haar vel.. Dat is denk ik de reden dat ze de hele tijd aan het bokken is, ik vraag iets aan haar maar dat doet pijn en dan begint ze te bokken. 2 jaar geleden had ze dat ook, toen is de osteopaat geweest en was het klaar, ben ik blij dat maandag de osteopaat komt! Na ene rondje zonder bokken rechtsom gegaan en daar ging het goeeed! Wauw had haar nog nooit zo fijn aan t lopen gehad, ik legde mijn hand aan en zie liep in draf hele rondjes aan de teugel, wat een gevoel is dat! :D na afloop nog even het bos in gegaan, ze was heel braaf :)

Fijn! Ik herken dat gevoel *\o/*

xx_Charlot schreef:
Dankjulliewel :)

Ik ben net nog even naar Lola geweest, gewoon even gepoetst en geknuffeld was echt leuk!
Ik heb ook nog even haar manen opgemeten, ze zijn nu ongeveer 85 centimeter. Vorig jaar eind november heb ik ze voor het laatst gemeten, toe waren ze 70 centimeter dus ze zijn aardig gegroeid! :D

Wow! _/-\o_

Kim_97 schreef:
mooie bijleespost charlot! _/-\o_
zo! die manen zijn al aardig lang! ik had vrouwke's manen tot 2 weken geleden ook hele tijd in vlechten zitten, heb ze nu al 2 weken loshangen. anders kan ik nooit van haar lange manen 'genieten'. haha!

Ik ben vandaag samen met Noa naar Horse Event geweest. Een érg geslaagde dag vind ik!! :D

Fijn dat het een leuke dag was!

Kim_97 schreef:
met Eva Roemaat en Jesse Drent
[ Afbeelding ]

Jesse Drent
[ Afbeelding ]

Friezen met dameszadel
[ Afbeelding ]

Bit rassenshow
[ Afbeelding ]

kortom, een erg leuke dag gehad! :D

Leuke foto's!

_Sanne schreef:
Goeie bijlees Marrit!

Heb geen van die dekjes nodig Tamara! Wil alleen donkerblauw BR Event of Scapa :j

[ Afbeelding ]
:D

Leuke foto!

ApolloPaard schreef:
iemand aan wezig die ik een pb kan sturen?

Als je nog wil, mag je mij ook pb'en. Mag altijd!

Hier alles nog hetzelfde... Heidie nog steeds kreupel. Denk aan een hoefzweer... De hoefsmid komt vrijdag, want ze mist ook een ijzer :\ .
Ennnn Marrit, ik ga ook weer naar de Dessert Trail *\o/* *\o/* . Woehoeee!

IrisNicolet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 20:21

xx_charlot woooowww wat een bijpost
Woh lange manen, ik wou dat mijn haflinger dat had
en mooie hengsten vlecht

westhof, nee vlechten is ook niet mijn favo hahaha
scheelt mijn paard heeft geen manen..
en ik zal zo naar je topic kijken!

kim, fijn dat het leuk was bij horse event
en leuke foto's

sanne ook leuk toch!! en leuke foto!!
en ja ik geef je gelijk, varkens zijn awesome

marrit, druk weekend gehad dus

Superassie, hoefschoenen zijn ideaaaaal!
hopen dat je snel de goeie krijgt!

mignonne2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 20:31

Tamara (andor ) Dutchie krijgt ook al dikke vacht :( hij is al veel donkerder dan afgelope zomer en hij is heel donsig. ook zweet hij nu sneller idd....
Fijn dat de hoefschoenen werken! alleen balen dat het niet past, maarja daar is terugsturen voor :D

Mooie bijleespost Christa!

wel een foto showen van je brommer hea :D

Ik had gister Dutchie gevlochten, was een hele klus, maar toch voor elkaar gekregen. Dutchie vind het heel erg grappig om de paardenknoop los te maken, en vervolgens de hele stal door te sjouwen >;)
Niet heel erg handig ofzo.... :')

Kim_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 20:34

Vrouwke zit ook al super dik in haar vacht! :( echt vervelend!

mignonne2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 20:35

laten we een scheer meeting houden :')

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 20:36

Haha Mignonne Andor krijgt ook alles los :')
Vandaag was ik even vergeten dat hij los stond na het eten van zn slobber en hij ging met zn hoofd in mijn poetskist op zoek naar snoepjes. Helaas lag mijn cap in de weg dus nu zit mijn hele cap vol slobber :')
Fijn pony, dankjewel! xd

Helaas ben ik dus niet de enige met een fluffy pony..

mignonne2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 20:39

hahahaha, echt geniaal :')

Twas nog geluk dat ik hem in zn stal had gezet ipv aan de poetspaal :') liep hij op stal rond en ik met een vlecht in mn hand.....

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 20:44

Nou ik vind t iets minder geniaal haha :P
Andor blijft met vlechten redelijk staan maar als ik niet oplet wil hij nog wel eens aan de wandel gaan xd

cheidie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 20:47

Ben benieuwd naar je brommer!

Hahaha dat van die paardenknoop herken ik! Heidie is meestal te vinden bij gras...

SuperAssie (weet je naam niet :n ), hahaha lekker :')