heb alleen wel genoeg dekjes voor nu

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xSK schreef:Ja doe ik!
Ik ben Suzanne, bijna iedereen noemt mij altijd suus
Ik ben 20 jaar oud en woon in een klein gehucht in Friesland.
Mijn pony is de boktberoemde Lizzy. Ze is nu 5 jaar en staat zo nu en dan voor de kar
[ Afbeelding ]
Dit is Bafley (officieel Hafley maar we hebben haar omgedoopt tot Bafley) Ze zal nu een jaar of 12 zijn en de laatste tijd ben ik haar weer wat aan het oppakken. We rijden voornamelijk in het bos aangezien ze de bak echt haat.
[ Afbeelding ]
Westhof schreef:Even een update van mijn kant...
Ik ben vanmorgen naar de outlet van Vrielink geweest en ik heb even ingeslagen. Ik heb een nieuwe winterdeken van 300 gram en een dekje gescoord en van mijn ouders een nieuw hoofdstel gekregenAlles is daar ontzettend afgeprijsd en dat is nog eens leuk kopen. Dekje was slechts €15
Hoofdstel is van het merk Lemetex. Normaal gesproken is dat hoofdstel €155. Veel te duur natuurlijk, maar nu was hij afgeprijsd voor €75 en ging er ook nog eens 20% af. Had ik voor €60 dus een nieuw hoofdstel
Verder heb ik vandaag een productief dagje gehad qua paarden betreft. Eerst heb ik het zadel en nieuwe hoofdstel ingevet. Toen heb ik de kast opgeruimd en alles wat weg kan probeer ik nu te verkopen via Facebook. Wil uiteindelijk een keer een nieuw zadel kopen en daar moet natuurlijk voor gespaard worden. En daarna heb ik Wes gewassen die nu heerlijk naar babyshampoo ruikt
Even een kleine fotospam...
Mijn opgeruimde zadelkast
[ Afbeelding ]
Dekje. Wel een simpele, maar vind de kleur wel leuk staan op Wes en voor die prijs kon ik hem niet laten liggen.
[ Afbeelding ]
Hoofdstelcheidie schreef:-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Weer even een bijleespost van mij! Heidie is kreupel... Dus maar even een weekendje stappen en koelen en dan maandag weer kijken hoe het met haar is. Hopen dat ze snel weer opknapt.
Wat balen! Hoe is het nu met haar?
faithjee schreef:ik heb vandaag na 4 dagen maar weer even gereden ging erg laat heen, omdat ik eindelijk me scooter weer terug kreeg (hij was stuk) happyme! dus heb alleen een beetje gestapt
dus me zadel uit getest maar het verf blijft zitten:D
en met nieuwe dekje getest hih
[ Afbeelding ]
Is dit ook een eigen creatie?
[ Afbeelding ]
Deken
[ Afbeelding ]
En de deken op Wes. Hij lijkt wat groot, maar de buikriemen zaten niet vast. Had hem alleen even snel gepast voor de maat. Arme pony begon meteen te zweten, dus heb hem er snel weer af gehaald
[ Afbeelding ]
xSK schreef:Faithjee wat een super gaaf dekje! zelf gemaakt?
Dit is een van mijn nieuwe aanwinsten, morgen komt de rest op de foto![]()
[ Afbeelding ]
xSK schreef:Vandaag even een klein buitenritje gemaakt met Baf. Die was zo blij dat ze allemaal vreugde sprongen maakte![]()
Gelukkig nog eentje op de foto kunnen zetten toen mijn zusje er even op reed. (foto is wel onscherp)
[ Afbeelding ]
Dit is tevens ook een van de nieuwe dekjes. Van de andere nog geen foto, maar die houden jullie nog tegoed!
[ Afbeelding ]
Westhof schreef:Ik moet trouwens nieuwe jodphurs hebben. Degene die ik nu heb hebben hun beste tijd wel gehad. Heeft iemand suggesties? Liefst niet al te duur, omdat het meer voor erbij is.
Westhof schreef:
Kim_97 schreef:met Eva Roemaat en Jesse Drent
[ Afbeelding ]
Jesse Drent
[ Afbeelding ]
Friezen met dameszadel
[ Afbeelding ]
Bit rassenshow
[ Afbeelding ]
kortom, een erg leuke dag gehad!
Silkaay schreef:Ik denk niet dat velen me hier nog kennen, maar ik meld me voorlopig af. Ik heb amper tijd om online te komen en/of regelmatig te reageren hier. Sorry!
_Sanne schreef:Te begrijpen!
Kim; So, wat heeft dat paard op de laatste foto een lange staart! Keer achteruit stappen en hij staat erop!
[ Afbeelding ]
Dit heb ik dus heel het weekend gedaan!
ApolloPaard schreef:Goede morgen!
Voor de mensen die er interesse in hadden de eurostar pads die ik nog heb.
[ Afbeelding ]
faithjee schreef:Deborah Vervelend !
Naomi dat is wel even schrikken
Welkom Suzanne!
star had er zin in Noa!
mignonne wat is die braaf! komt vast goed met prive les !
---
ik heb vandaag na 4 dagen maar weer even gereden ging erg laat heen, omdat ik eindelijk me scooter weer terug kreeg (hij was stuk) happyme! dus heb alleen een beetje gestapt
dus me zadel uit getest maar het verf blijft zitten:D
en met nieuwe dekje getest hih
[ Afbeelding ]
xSK schreef:Faithjee wat een super gaaf dekje! zelf gemaakt?
Dit is een van mijn nieuwe aanwinsten, morgen komt de rest op de foto![]()
[ Afbeelding ]
Pink Lady schreef:hier even wat foto's van mijn kunstwerk hahaha
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
ik moet zeggen dat ik er echt heeeeeeel trots op bendus moest het even delen haha
Westhof schreef:Even een update van mijn kant...
Ik ben vanmorgen naar de outlet van Vrielink geweest en ik heb even ingeslagen. Ik heb een nieuwe winterdeken van 300 gram en een dekje gescoord en van mijn ouders een nieuw hoofdstel gekregenAlles is daar ontzettend afgeprijsd en dat is nog eens leuk kopen. Dekje was slechts €15
Hoofdstel is van het merk Lemetex. Normaal gesproken is dat hoofdstel €155. Veel te duur natuurlijk, maar nu was hij afgeprijsd voor €75 en ging er ook nog eens 20% af. Had ik voor €60 dus een nieuw hoofdstel
Verder heb ik vandaag een productief dagje gehad qua paarden betreft. Eerst heb ik het zadel en nieuwe hoofdstel ingevet. Toen heb ik de kast opgeruimd en alles wat weg kan probeer ik nu te verkopen via Facebook. Wil uiteindelijk een keer een nieuw zadel kopen en daar moet natuurlijk voor gespaard worden. En daarna heb ik Wes gewassen die nu heerlijk naar babyshampoo ruikt
Even een kleine fotospam...
Mijn opgeruimde zadelkast
[ Afbeelding ]
Dekje. Wel een simpele, maar vind de kleur wel leuk staan op Wes en voor die prijs kon ik hem niet laten liggen.
[ Afbeelding ]
Hoofdstel
[ Afbeelding ]
Deken
[ Afbeelding ]
En de deken op Wes. Hij lijkt wat groot, maar de buikriemen zaten niet vast. Had hem alleen even snel gepast voor de maat. Arme pony begon meteen te zweten, dus heb hem er snel weer af gehaald
[ Afbeelding ]
xSK schreef:ApolloPaard Ik weet niet wat er met Apollo is maar ik hoop dat hij snel weer klaar is!![]()
mignonne2403 DankjewelHeb vaak een hekel aan vlechten maar langere manen zijn soms zo vervelend dat ik het maar wel doe
![]()
noaxhorses Mooi dat je toch nog wel wat fijne stukken ertussen had! Ja ben helemaal verliefd op dat dekje![]()
Jens is de haflinger die ook te koop staat/stond? Wat super naar voor je dat het niet ging! Als je je verhaal kwijt wilt, mijn PBinbox staat altijd open!
ApolloPaard martkplaats the best place![]()
Westhof Bedankt!:D
Jeetje wat is jouw kast netjes..Wat een leuke aankopen, dekje heeft echt een gave kleur!
Moest stiekem wel een beetje lachen om de dekenfoto. Het leek een beetje op een jurk, vertkend natuurlijk ook heel erg op een foto.Vind het wel een mooie deken!
Pink Lady Achgosh dat word sparen hahaha. Moet je lang wachten op je vriend?
Vandaag even een klein buitenritje gemaakt met Baf. Die was zo blij dat ze allemaal vreugde sprongen maakte![]()
Gelukkig nog eentje op de foto kunnen zetten toen mijn zusje er even op reed. (foto is wel onscherp)
[ Afbeelding ]
Dit is tevens ook een van de nieuwe dekjes. Van de andere nog geen foto, maar die houden jullie nog tegoed!
[ Afbeelding ]
noaxhorses schreef:Zooo wat een nette kast Tamara, mooie aankopen ook!
Haha leuke foto suzanne! En weer zo'n mooi dekjejens is idd de haflinger die te koop staat..
--------
Iriss, ik heb je huis gespot vandaagmooi huis hoor. Succes met voetbal kijken
![]()
Oh ik heb toch zo lekker gereden vandaag op StarOp links is ze heel erg stijf, zit niet fijn in haar vel.. Dat is denk ik de reden dat ze de hele tijd aan het bokken is, ik vraag iets aan haar maar dat doet pijn en dan begint ze te bokken. 2 jaar geleden had ze dat ook, toen is de osteopaat geweest en was het klaar, ben ik blij dat maandag de osteopaat komt! Na ene rondje zonder bokken rechtsom gegaan en daar ging het goeeed! Wauw had haar nog nooit zo fijn aan t lopen gehad, ik legde mijn hand aan en zie liep in draf hele rondjes aan de teugel, wat een gevoel is dat!
na afloop nog even het bos in gegaan, ze was heel braaf
xx_Charlot schreef:Dankjulliewel
Ik ben net nog even naar Lola geweest, gewoon even gepoetst en geknuffeld was echt leuk!
Ik heb ook nog even haar manen opgemeten, ze zijn nu ongeveer 85 centimeter. Vorig jaar eind november heb ik ze voor het laatst gemeten, toe waren ze 70 centimeter dus ze zijn aardig gegroeid!
Kim_97 schreef:mooie bijleespost charlot!![]()
zo! die manen zijn al aardig lang! ik had vrouwke's manen tot 2 weken geleden ook hele tijd in vlechten zitten, heb ze nu al 2 weken loshangen. anders kan ik nooit van haar lange manen 'genieten'. haha!
Ik ben vandaag samen met Noa naar Horse Event geweest. Een érg geslaagde dag vind ik!!
Kim_97 schreef:met Eva Roemaat en Jesse Drent
[ Afbeelding ]
Jesse Drent
[ Afbeelding ]
Friezen met dameszadel
[ Afbeelding ]
Bit rassenshow
[ Afbeelding ]
kortom, een erg leuke dag gehad!
_Sanne schreef:Goeie bijlees Marrit!
Heb geen van die dekjes nodig Tamara! Wil alleen donkerblauw BR Event of Scapa
[ Afbeelding ]
ApolloPaard schreef:iemand aan wezig die ik een pb kan sturen?