Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Liiisaaa schreef:Lekker zo'n dag tussen de paarden!
Haha zaten ze zo in de knup of.. Bij Nib ben ik er meestal 3 kwartier mee bezig, dan heb ik het al gehad!
Hmm die dooi is altijd het ergste van die hele sneeuw vind ik! Maarja het schijnt weer te gaan vriezen volgende week..
Nathalie83 schreef:Ben erg benieuwd Jody
Hihi noop geen knopen gewoon veeeeel haar![]()
En dit was van t zomerzijn nu nog langer
eerste paar moeten zelfs dubbel anders eet ie ze op
Liiisaaa schreef:Lekkere haarbal!
Stravero schreef:GOE-JE-MORGE![]()
![]()
Ik ging om 6 uur naar huis op mn scooter en toen regende het pijpenstelen, ik was een uur thuis en er lag een pak sneeuwWe hebben hier zéker weer 5 cm/10 cm ...
Weer niet rijdenmaar wel vertroetelen en lekker veel poetsen
Nathalie83 schreef:is idd veel werk maar vind het heeeerlijk om te doenhij krijgt ook echt niet elke week nieuwe vlechten hoor
pas als het nodig is
Ze hadden hier ook weer sneeuw voorspeld, maar Goddank regent het! Ik kan echt niet wachten om weer op een rug te klimmen...
Liiisaaa schreef:YES! Hier is het ook wit! Morgen foto's maken en had echt gehoopt op een wit laagje!
Sorry voor degene die de sneeuw zat waren.. En die nu neit kunne rijden, baal voor jullie. Lijkt me ook erg vervelend als je als zo lang niet hebt kunnen rijden, ik haat sneeuw ook. Alleen voor morgen even niet, daarna mag het gelijk weer weg zijn!
Nathalie83 schreef:Ja voor foto's is het leuk idd.. maar daar heb ik er nou ook wel genoeg van... Nou zorg maar dat het de mooiste foto's ooit worden, dat maakt het voor ons misschien nog beetje goed...
November zat ik voor het laatst op een paardenrug
joopiexx schreef:Waar zijn Jolanda en Marjolijn gebleven?![]()
![]()
Straks zal ik foto's maken, of in ieder geval proberen
AliceTwingo schreef:jammer, de eigenaren van mijn verzorgpony's gaan 2 februari met het hengstenveulentje naar de hengstenkeuring, maar dat is doordeweeks dus dan mag ik niet mee van mijn ouders
jammer..
in het voorjaar mag ik waarschijnlijk wel een keer mee..