Flicka12 schreef:Wat vervelend die rotstraal zeg, Beterschap voor Nash!
Leuk Plutolover, succes! Ik welke klasse start je ook alweer?
Ik start L2.
Morgen ga ik ff iedereen reageren.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Peelie schreef:Nash krijgt een kilo basis subli brok. Verder niks bijzonders. Geen poeders. Nu met het land kringt hij wel minder kuil als normaal, uiteraard.
Ik moet zeggen dat ik nog nooit in 10 jaar tijd een paard heb gehad wat zo last heeft gehad van rotstraal. Met de rhino hebben de paarden veel meer binnen gestaan als normaal.
Normaal staan ze in het buitenseizoen gewoon lekker op de wei en alleen snachts op stal. De regen in de tijd van de rhino, in combinatie met het warme weer, maakte het er niks beter op. Alles is erg nat geweest de laatste tijd.
De dryfeet werkt als een trein! Zijn straal is nu zo goed als rustig. Hij heeft nu alleen nog een groef tussen zijn hoefballen, dus die blijf ik behandelen totdat dat dicht is. De staal groeit nu ook hard een stevig aan. Geen zompige, sponsige massa meer.
Ik ben "jaloers" op de gene die lekker op wedstrijd kunnen. Ik mis het echt. Maar ik heb er niet zo veel tijd voor en ik vind wel dat ik eerlijk moet blijven naar mn paard als ik wedstrijden wil rijden. Dat ik heb dan niet na eem week eens van stal pluk om een wedstrijd te rijden en vervolgens niet te trainen. Dat kan natuurlijk niet.
Dus voor allen met wedstrijden. Heet veel plezier!
Kelly_J schreef:Wij komen ook!
Bestgaand (wordt toch niks, maar ach..) en dressuur! Heb er erg veel zin in; erg gezellig altijd. Ben ook erg benieuwd naar de accommodatie!