Ik ben net nog even naar Lola geweest, gewoon even gepoetst en geknuffeld was echt leuk! Ik heb ook nog even haar manen opgemeten, ze zijn nu ongeveer 85 centimeter. Vorig jaar eind november heb ik ze voor het laatst gemeten, toe waren ze 70 centimeter dus ze zijn aardig gegroeid!
Westhof
Geplaatst: 14-09-14 18:09
Die zijn inderdaad goed gegroeid! Heb je de manen meestal ingevlochten? Of heb je het gewoon los?
wow dat is aardig lang, hoe doe je dat???? Dutchie heeft redelijk lange manen, ze zijn denk ik zo'n 50-55 cm lang, maar langer is natuurlijk beter
Westhof
Geplaatst: 14-09-14 18:17
Aah oké. Ziet er wel leuk uit zo! Wes heeft echt pech met mij wat dat betreft. Ik hou niet van vlechten en ik kan het ook niet goed
_Lot
Geplaatst: 14-09-14 18:20
Mignonne, ja hoe doe ik dat vlechten, niet te vaak kammen en vooral veeeeel geduld hebben maar lange manen zit ook wel in de genen dus daar heb ik geluk mee
Tamara, dankjewel! Ik vind Wes ook mooie manen hebben hoor! Als je niet van vlechten houdt zijn lange manen ook weer niks, dan moet je wel
mooie bijleespost charlot! zo! die manen zijn al aardig lang! ik had vrouwke's manen tot 2 weken geleden ook hele tijd in vlechten zitten, heb ze nu al 2 weken loshangen. anders kan ik nooit van haar lange manen 'genieten'. haha!
Ik ben vandaag samen met Noa naar Horse Event geweest. Een érg geslaagde dag vind ik!!
mignonne2403
Geplaatst: 14-09-14 18:24
Ik spuit juist heel veel antiklit in zn manen, en ga ze dan uitborstelen. dan komen er bijna geen haren uit. ik wil ze morgen eignelijk gaan vlechten
Dus hengstenvlecht werkt beter dan losse vlechten???
Edit: gelijk post met Kim, Leuk dat het leuk was op horse event met Noa! foto's?
Westhof
Geplaatst: 14-09-14 18:44
Ik heb Wes' manen gisteren na het wassen ook ingespoten met antiklit en daarna uitgeborsteld. Bij hem komt er dan wel altijd een hoop haar los, maar nu het eenmaal ontklit is kan hij er ook weer even mee doen en doe ik er in principe niks aan. Ik heb hem laatst een keer ingevlochten, maar toen merkte ik juist dat de manen sneller afbraken en gingen sprieten.
Leuk dat jullie naar Horse Event zijn geweest! Ben benieuwd naar foto's
Horse event was idd heel geslaagd! Leuke dingen gezien en hebben heel veel voeder muesli zakjes kregen een paar dingen gratis en hebben ook wat zakjes gekocht. Heb zelf ook nog een zweep gehaald van €15 met zo'n gel grip ding, is zooo fijn
Westhof
Geplaatst: 14-09-14 19:43
Klinkt heel geslaagd inderdaad! Die zakjes muesli kunnen jullie paarden vast wel waarderen Zo'n zweep met gel grip heb ik laatst ook gekocht. Heb hem alleen nog niet gebruikt
Ik denk niet dat velen me hier nog kennen, maar ik meld me voorlopig af. Ik heb amper tijd om online te komen en/of regelmatig te reageren hier. Sorry!
Voor de mensen die er interesse in hadden de eurostar pads die ik nog heb. [/quote] De eskadron is ook te koop & die van HH ook heb er eventueel een bij passende deken bij. Ik heb nog veel meer te koop &ik wil er gwn super graag vanaf!
Westhof
Geplaatst: 15-09-14 11:57
Dat groen/bruin/oranje dekje is wel gaaf! Welke maat is het?