Pff ik ging gister me ov opladen bij de ah maar me betaalpas pakten die niet en die van anoous ook niet dus nu moet ik maar een kaartje kopen heen en terug, lekker vervelend. Sta je met twee zware tassen in een rijdende tram te lopen voor kaartje.
Bij ING en mijn zus ook. Heb net gelijk voor vanmiddag ook een kaartje gekocht :p ben veel te vroeg alleen moet pas half 9 op school zijn en ben er nu al bijna. Oepsie :p
Ik heb de tramgemist haha, maarja rennen met twee zware tassenwaaronder laptoptas doek nie. En tramlijnen rijden onregelmatig door aanrijding en bij de trein bij me school is ook een of ander ongeluk heel veel politie en ambulance kwam ook en helikopters in de lucht.
Marlis das poedersuiker maar voorzover ik weet rijden de trammen vrij vaak wees blij dat je niet bij mij in het dorp staat daar moet je een half uur of een uur wachten voor er openbaar vervoer verschijnt... of er verschijnt niks hoelang je ook wacht
Nou staat dan nooit aangegeven hoelang het duurt haha maar dit keer niet lang zit in de tram, ben weer een uur zoet. Ben blij dat ik met de tram ga want voor de trein voor me school is net een debiel voor de trein gesprongen. Vandaar alle politie en helikopters etc.
Ja die krijgen idd levenslang een trauma, vaak kunnen ze dat werk niet eens meer doen zonder dat beeld te krijgen. En bij scholen in de buurt dus veel kinderen op de station en ook volwassen mensen die je het beeld op hun netvlies laat hebben. Sporen niet.
Ohjee ben er nog niet eens helemaal uit en kreeg net een mail van optie 2 (www.paardenopfokgo.nl) dat er morgen een merrieveulen komt dus of kyra morgen ook kan komen...... Zoiezo gaat morge hem niet worden, ik heb avonddienst me zus dagdienst en willen er beide bij zijn en moeten we nog vervoer(trailer +auto en iemand die rijd regelen). Maar hoop dat ik vandaag nog een mail trug krijg van de 2e optie die jastiehorse noemden.... Dan hoop ik vanavond de keuze te maken.
ky gaat toch naar opfok go. Ze kan er vanaf nu al terecht. Maar eerst trailer en iemand die rijd zien te regelen, dat zal nog wel lastg worden. Kyr kan namelijkwel op de trailer maar niet op rachtwagen, dus paardentaxi kan niet.
Daar ben ik weer, druke tijd achter de rug gehad en vakantie. Heb al een gedeelte bijgelezen nu even verder lezen
leuke foto;s van kitzbi ze ziet er mooi uit, ziet al een groot Horsii: gave halsters wat voor een merk is het Josien: leuk dat je kan gaan starten , komt vast goed met jullie Veulens zijn allemaal weer gegroeid wat gaat het allemaal weer hard:)
haha ja is wel leuk voor der dat ze speelmaatjes krijgt
Ik begin nu wel een beetje nerveus te voor wietse zijn grote dag! ik weet nog als de dag van gister dat die ukken samen kocht. Ze zijn zo gegroeit en ontwikkelt en verandert . Ben echt trots dat het nu toch 2 mooie leuke paarden zijn geworden Gelukkig is wietse een hele schone ponie dus ik hoef niet al teveel te poetsen als de kijker komt