dan eten maken
en opeten
dan is man thuis als het goed is
dan ga ik even langs een trainingsstal hier in de buurt, even kijken
sfeer proeven
en bedenken hoe mijn gevoel er bij is
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

dat scheelt weer.

Jasia schreef:Ow jee Barbara!
Gewoon zomaar een dipje of is er meer aan de hand..?
& Wervelwind..? 

Wervelwind daar in tegen begon weer te bokken aan de longe.. Morgen ga ik weer op hem rijden nadat ik met Wianda wedstrijd heb gereden.
vandaag gegroomd bij een wedstrijd van een vriendin van mij. Was haar 1e wedstrijd !
Daarna odorijke gereden,, en nu eindelijk thuis 
Monica_86 schreef:Nou de UITSLAG (vaagheid)
Ik belde de dokter, kreeg assistente
Ik: Ik bel voor de uitslagen van mijn bloedonderzoek en foto's
Zij: Okay geboortedata enz enz
Ik: dat dus allemaal zegge
Zij: Ehmmm nou het is kinkhoest, maar ik wil nog even met de dokter overleggen. MAAAAARRRR hoe lang hoest je al? Wat heb je dan voor klachten? Gaat het nu al beter? Kun je het af met de pillen die je nu hebt gekregen?
Ik: Antw gegeven op die vragen, dat ik het dus wel red met die pillen en het beter gaat (met in achterhoofd dat ze ALS het kinkhoest is ze er na 10 dagen niks meer aan kunnen doen, geen antibiotica ofzo want dat werkt dan niet meer)
Zij: IK bel je zo terug
Belt ze weer ( wat de gelijk zou doen, maar een uur daarna pas weer belde)
Zij: Nou het is toch geen kinkhoest, er is niks afwijkends verder aan je bloed te zien, blijf gewoon de pillen gebruiken die je nu hebt.
Ik: ehmmm okay, maar wat is het dan?
Zij: (eroverheen banketstaaf) maar je broertje heeft ook een bloedtest gedaan en die heeft geen tekenen van iets dergelijks dus aan hem geven we voor de zekerheid antibiotica
IK denk!!! WTF hoezo dan???!!!!! Ik heb toch geen kinkhoest dus waarom dan wel antibiotica. En waarom kreeg ik niet gewoon de uitslag maar eerst al die vragen![]()
![]()
En toen ik week geleden belde er toch een te hoge bezinking in bloed te zien was wat wees op een onsteking/infectie
![]()
![]()
Dus heb er een beetje me vraagtekens bij, dat ze het verzwijgen omdat ik er toch niets meer aan kan doen omdat ik al langer hoest dan 10 dagen... en het met die pillen wel kan redden. Waarom zou me broertje anders een antibioticakuur krijgen (wat je dus krijgt tegen KINKHOEST) Dus kweenie![]()
![]()
Met me arm: foto's geen bijzonderheden, alleen dus die slijmbeursontsteking.
Ze weten ook echt niet wat het is volgens mij. De ene zegt zus en de andere zo.

rijden ging wel netjes
Hilde_q schreef:Hee jassrijden ging wel netjes

Jasia schreef:Uh ziek? Hoofdpijn? Ongesteld?
Leuk Hilde! Hoe ging het..?
Een échte haflinger? lief?![]()
Dan heb ik een neppe
is die van jou niet lief??

!

Jasia schreef:Hilde_q schreef:Hee jassrijden ging wel netjes
Gelukkig! Wat waren de punten..?