Hoe ben je eigenlijk aan dat sponerschap van HSI gekomenč
Nash staat in uitgelicht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maessie schreef:Annietjuh netjes zeg!! Ze stond er ook mooi voor, zo te zien!
Ik snap alleen nog nooit waarom ze de grens voor Lunteren op 76 hebben gezet, worden zoveel mensen nodeloos blij mee gemaakt in mijn ogen..
Xxxmh jammer van t net niet puntje, maar wel tevreden, dat is toch het belangrijkst!
Wat voor afstamming heeft deze merrie? Lijkt zoveel op 1 van ons gefokte merries!
wil94 schreef:We gaan zo weer een clinic rijden ter voorbereiding op de L1.
Anniietjuh schreef:Zoo wat een ervaring gis teren! Wat was het leuk! We zijn gisteren naar de keuring in midden Beemster geweest! Voor ons de eerste keer dat we naar een keuring gingen met paard sally was super braaf en deed haar rondje goed. Dit werd beloond met een 1ste premie en 75.5 punt. Helaas net een halve punt te weinig voor lunteren. Maar dat mag de pret niet drukken! In de middag mee gedaan aan best gaand voor de eerste keer en hier heeft ze zich ook echt laten zien en werden we netjes 2de!!! Trots op sally [ [url=m/A6G2eQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Flicka12 schreef:Vreeeselijk die horzels
wil94 schreef:We gaan zo weer een clinic rijden ter voorbereiding op de L1.
Hoe ging het?
Anniietjuh schreef:Zoo wat een ervaring gis teren! Wat was het leuk! We zijn gisteren naar de keuring in midden Beemster geweest! Voor ons de eerste keer dat we naar een keuring gingen met paard sally was super braaf en deed haar rondje goed. Dit werd beloond met een 1ste premie en 75.5 punt. Helaas net een halve punt te weinig voor lunteren. Maar dat mag de pret niet drukken! In de middag mee gedaan aan best gaand voor de eerste keer en hier heeft ze zich ook echt laten zien en werden we netjes 2de!!! Trots op sally [ [url=m/A6G2eQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat super! Wel balen van die laatste halve punt zeg...![]()
Wie gaan er allemaal naar Oudega 11 September?
Peelie schreef:Ik ben 2 jaar geleden naar de instructieweek geweest. Was wel grappig om te doen. Maar als ik nog een keer zoiets ga doen dan wil ik wel echt naar een trainingsweek en niet naar een we proberen maar een hoop instructrices uit.
Peelie schreef:Ik ben nu ook maar dryfeet gaan gebruiken. Het is mega agressief spul, dus eigenlijk alleen een "laatste redmiddel".
Leuk dat je weer een wedstrijdje gaat meepakken! Succes.