[HK] We kletsen weer een topic vol, over onze gouden knol!#6

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 18:02

ApolloPaard Ik weet niet wat er met Apollo is maar ik hoop dat hij snel weer klaar is! :(:)
mignonne2403 Dankjewel :D Heb vaak een hekel aan vlechten maar langere manen zijn soms zo vervelend dat ik het maar wel doe :o
noaxhorses Mooi dat je toch nog wel wat fijne stukken ertussen had! Ja ben helemaal verliefd op dat dekje :o
Jens is de haflinger die ook te koop staat/stond? Wat super naar voor je dat het niet ging! Als je je verhaal kwijt wilt, mijn PBinbox staat altijd open! :)
ApolloPaard martkplaats the best place :D
Westhof Bedankt! :D:D
Jeetje wat is jouw kast netjes.. _/-\o_ Wat een leuke aankopen, dekje heeft echt een gave kleur!
Moest stiekem wel een beetje lachen om de dekenfoto. Het leek een beetje op een jurk, vertkend natuurlijk ook heel erg op een foto. :+ Vind het wel een mooie deken!
Pink Lady Achgosh dat word sparen hahaha. Moet je lang wachten op je vriend?

Vandaag even een klein buitenritje gemaakt met Baf. Die was zo blij dat ze allemaal vreugde sprongen maakte :oo
Gelukkig nog eentje op de foto kunnen zetten toen mijn zusje er even op reed. (foto is wel onscherp :Y) )
Afbeelding

Dit is tevens ook een van de nieuwe dekjes. Van de andere nog geen foto, maar die houden jullie nog tegoed!

Afbeelding

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 18:07

Haha Suzanne wat een leuke foto's :P

Mijn kast lag eerst ook vol met oude zooi hoor. Voornamelijk spullen die ik erbij heb gekregen toen ik Wes kocht. Inmiddels heb ik het meeste wel vervangen door nieuwe spullen en konden de oude spullen weg. Heb overigens nog wel veel zooi thuis liggen hoor :P Hopen dat de kast zo netjes blijft als hij nu is.

Ik vind de deken niet zozeer te groot. Qua pasvorm op de rug etc. ligt hij naar mijn idee prima. Hij is wel wat lang. De buikriemen zaten echter niet vast op de foto en dat scheelt ook wel. Een maatje kleiner kan gewoon niet, omdat de deken dan te krap gaat zitten om het lichaam.

mignonne2403

Re: [HK] We kletsen weer een topic vol, over onze gouden knol!#6

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 18:32

haha suzanne :')
wat een boel leuke spulletjes!!

IrisNicolet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 18:36

SK, nee ik ga zo me vriend weer ophalen...
en dan voetbal kijken... ( >;) )

Starwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 19:19

Zooo wat een nette kast Tamara, mooie aankopen ook!

Haha leuke foto suzanne! En weer zo'n mooi dekje :D jens is idd de haflinger die te koop staat..

--------

Iriss, ik heb je huis gespot vandaag :D mooi huis hoor. Succes met voetbal kijken :')

Oh ik heb toch zo lekker gereden vandaag op Star :D Op links is ze heel erg stijf, zit niet fijn in haar vel.. Dat is denk ik de reden dat ze de hele tijd aan het bokken is, ik vraag iets aan haar maar dat doet pijn en dan begint ze te bokken. 2 jaar geleden had ze dat ook, toen is de osteopaat geweest en was het klaar, ben ik blij dat maandag de osteopaat komt! Na ene rondje zonder bokken rechtsom gegaan en daar ging het goeeed! Wauw had haar nog nooit zo fijn aan t lopen gehad, ik legde mijn hand aan en zie liep in draf hele rondjes aan de teugel, wat een gevoel is dat! :D na afloop nog even het bos in gegaan, ze was heel braaf :)

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 19:48

Tamara W. ja daar heb je gelijk in! :j

Fijn Noa dat toch nog goed ging! :D

Suzanne mooi dekje!!

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 19:50

Ik maak morgen wel een foto waarop de deken zit zoals hij hoort te zitten, met alle riemen ook goed enzo :P Hij zal dan wellicht nog wel wat lang zijn, maar het is wel een hele dikke deken en dus voor echte kou. Als het heel koud is vind ik het niet zo erg dat het wat te lang is. Heb nog een wat dunnere winterdeken die hij in principe zal dragen. En als de deken echt niet goed is heb ik pech, want ik kan hem volgens mij niet meer ruilen :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 19:53

Noa krijg ik nog een berichtje van u?=D

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 19:56

Jolina stouterd trouwens!!

Vanmiddag hadden wij opendag op 't bedrijf en stonden alle paarden binnen voor de bezoekers. Eigenaresse van Diana (buurvrouw van Jolina in de stal) was er en nam Diana mee naar buiten om te poetsen. Nou Jolina heeft dus nog steeds wat verlatingsangst. Ze ging compleet uit der plaat in der stal! Beukt super hard tegen de stal deur. Nu hangt de deur helemaal los, nog 1 beuk en hij ligt eruit ben ik bang.. Ook begon ze te steigeren in de stal en tegen de zijkant aan te trappen. Nou zitten die planken dus niet meer stevig vast, ben bang dat ze er een keer doorheen trapt en dan vast komt te zitten met der benen...

IrisNicolet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 19:58

Haha dankje noa!
Blij dat die goed liep!
En achja, vriendlief fan van real madrid hihi. Moet ik maar voor lief nemen ^^

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 20:03

Hello :)

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 20:03

Jeetje Sanne, balen! Paard hier op stal trapt ook regelmatig tegen de staldeur en de muren. In die stal hebben ze een soort speciale matten tegen de deur en de muren gemaakt, zodat het in ieder geval een beetje beschermt blijft. Wanneer wordt haar stal weer gerepareerd? Idee dat ze eruit kan breken of vast kan komen te zitten lijkt me niet prettig :\

Ik moet trouwens nieuwe jodphurs hebben. Degene die ik nu heb hebben hun beste tijd wel gehad. Heeft iemand suggesties? Liefst niet al te duur, omdat het meer voor erbij is.

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 20:12

Mijn vriend is er nu heen en gaat meteen de staldeur weer vastzetten. En gelijk even naar de zijkanten kijken. :j

Ja heb geen ervaring met wat voor jodphurs. Heb ze paar jaar geleden gehad, geen idee welk merk en vond ze wel fijn. Heb nu laarzen maar die zijn ook aan vervanging toe. Heb ook tijdje zitten twijfelen tussen jodphurs of weer laarzen. Ben er nog steeds niet uit :=

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 20:14

Ik heb fijne jophurs. Leren alleen weet niet welk merk waren nuet zo heel duur ook

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 20:17

O, fijn zeg zo'n handige vriend :D

Ik heb nu jodphurs van Mondoni, maar heb daar geen fijne ervaringen mee. Waren vanaf het begin af aan moeilijk dicht te ritsen. Nu gaan ze eindelijk makkelijk dicht, gaan de ritsen elke keer vanzelf naar beneden en verlies ik bijna mijn laarzen tijdens het rijden -O- Geen aanrader dus mocht je nog op zoek gaan. Ik vind jodphurs en chaps wel fijn overigens. In de zomer kun je de chaps eventueel af laten, zodat het wat koeler is. Laarzen zijn meteen weer zo warm. Vind laarzen overigens wel chiquer en fijner zitten :P Idee is dan ook om nu wat goedkopere jodphurs te zoeken en dan te sparen voor leren rijlaarzen.

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 20:22

Ik wil ook graag leren laarzen alleen ze zijn allemaal veel tr lang

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 20:24

Ik had toevallig nog wat laarzen gepast bij de outlet vandaag, maar bij mij zaten ze ook allemaal niet goed. Echt lastig om goed passende leren laarzen te vinden. Je moet maar net geluk hebben dat je er tegenaan loopt.

IrisNicolet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 20:39

Ik vind persoonlijk jodphurs echt verschrikkelijk met rijden haha, met klussen in de stal ofzo is het wel fijn.. maar k rij liever met laarzen haha

mignonne2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 21:16

Ik heb mondoni kinderrijlaarzen :')
waren de enige die mij pastte qua lengte

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 21:19

Oh qua lengte zouden die voor mij ook goed zijn! Alleen qua wijdte niet haha :=

Kim_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 21:20

Ik vind jodphurs met chaps ook niet zo fijn. ik heb (2 paar) leren laarzen. :)

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 22:44

Ik plaatste net een foto van Wes op de Koudbloed pagina op Facebook en ik kreeg meteen al een bericht van iemand die hem kent. Het is ook zo'n beroemdheid :P

mignonne2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 14:49

_Lot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 15:09

SuperAssie schreef:
[ Afbeelding ]
Ahh moest m ff met jullie delen!

Zoals de meesten van jullie weten heb ik t momenteel ff zwaar dus is zo'n dag als vandaag heerlijk..
Heb héérlijk gereden. Echt ik heb al máánden niet zo lekker meer gereden, hij liep zó lekker!
Daarna heb ik een halsterzoektocht gedaan en halverwege ben ik boven op de berg gaan zitten en heb even genoten van alle rust en ons prachtige uitzicht, terwijl Andor z'n vriendje zijn grassprietjes met me kwam delen <3
Pff. Dat doet goed hoor, gewoon heerlijk een dag dat alles meezit :)ddd

Wat een leuke foto :) Super fijn dat het zo goed ging!

Westhof schreef:
Zo, ik ben weer bijgelezen. Heb zelf geen nieuws eigenlijk. Als afsluiter nog even een foto van Wes van vanavond <3

[ Afbeelding ]

Naawwh wat een knapperd is het toch <3

noaxhorses schreef:
Mooie Foto Tamara, knappe Andor! Fijn dat het rijden goed ging
En ook een mooie foto van wes, leuk hoor! Zondag weer mensen voor Jens!

Hopelijk is het wat!

PeerAppel schreef:
Ergens begin dit jaar heb ik een frontriem gewonnen op Facebook. Heel kort op Abby gebruikt, maar toen ging ze weg. Het hoofdstel verkocht ik met de originele frontriem en ik kocht een nieuw hoofdstel voor Peggy, waarbij ik ook nog de originele frontriem gebruikte.

Vandaag heb ik wedstrijd en ik liep al met het idee om die mooie frontriem te gebruiken. Maar ik wilde hem eerst even testen, of hij past enzo. Wonder boven wonder past hij echt wow, perfect gewoon! :oo Hij zit totaal niet te strak en juist keurig losjes op het hoofd (maar ook niet zo los dat hij gaat klapperen). Helemaal blij en de meiden op stal vonden hem ook echt prachtig dus die wilden wel even een foto maken.

[ Afbeelding ]

Straks naar stal om Peg te vlechten en daarna heel hard bidden dat ze de trailer op wil! En dan lekker even voor de lol een proefje rijden en dan zien we wel hoe het eindigt. :j
Waarschijnlijk heb ik ook foto's. Per toeval kwamen ik erachter dat het bij een bokker op stal is dus ze komt nu heel lief speciaal voor mij naar stal om foto's te maken. <3

Wauw wat staat die frontriem haar goed zeg <3 Lief van die bokker zeg :) En mooie bijleespost!!

noaxhorses schreef:
Mooie frontriem Pernille!

Fijn dat je les goed ging Mignonne!

Vandaag een shoot gehad met Starwien, was heel leuk! Ik weet niet wanneer ik de foto's krijg, heb van t zelfde meisje ook een shoot gehad met jens, duurde 3 maanden.. Maar ze doet het gratis en uiteindelijk krijg ik wel mooie fotos dus dan is t wachten wel waard!

Wat leuk, ik ben benieuwd! Jeetje, 3 maanden, das wel heel erg lang!

mignonne2403 schreef:

Gave dekens! Ooh die roze :~

noaxhorses schreef:
Ik space m echt hier, mijn telefoon reageert niet meer WHAA. ik krijg wel gewoon alle berichten binnen maar hij reageert niet op mijn vinger.. Al een 15 zo. Zie ik dat mijn 'vriendje' een foto stuurt en daar word ik nieuwschierig van, REAGEERT HIJ NIET WHAA ik flip m echt

Ugh, das klote! Ik flip ook altijd als er zoiets gebeurt haha :')

PeerAppel schreef:
Sterkte Tamara! :(:)
Fijn dat je genoten hebt, Christa!

[ Afbeelding ]

Trots! :D
189 punten en een gedeelde 3e plek. Die 3e plek en rozet boeit me niet. Er zouden 5 starten. Een meldde net voor het starten af. Een ander kon geen fatsoenlijke proef rijden dus die wilde als laatste nog een keer (en reed toen een vet goede proef waar ze terecht in de 192 punten voor kreeg). Niet helemaal eerlijk, maar het was onderling enzo dus boeiend. :') Heb nu wel een rozetje erbij! *\o/*

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

En na de proef:

[ Afbeelding ]

We hebben ook nog het A bordje omver gereden, maar die krijg ik later. :')

Wow, wat een gave foto's! Ziet er onwijs netjes uit :j

ApolloPaard schreef:
Gaaf die deken met sterretjes!

meiden ik lees wel mee ma k trek me even terug, gaat niet zo goed met mij =(
Ik denk veel te veel na helaas...

Sterkte :(:)

_Sanne schreef:
[ Afbeelding ]
Jolina ook weer netjes vandaag! Vlechten uit de manen gehaald, netjes gekamd en CM erin gedaan. Hoefjes netjes gelakt!

Wat ziet ze er goed uit zeg, knappe pony :D

_Sanne schreef:
:j Jolina vind springen echt ontzettend leuk! Ze wordt dan heel hevig, eigenlijk moet ik haar dan rustig terug pakken, maar ze springt zo lekker als ze in een vlotte galop erover heen gaat!

Fijn dat ze springen zo leuk vindt! Lola vindt er helaas niets aan :P

faithjee schreef:
sterkte tamara(appolo)
Mooie fotos pernille en mooie punten !
leuk Eline !!
mooie deken

--
ik heb gisteren ook gesprongen 90 cm, lijk wel eng als je er na toe rijd!
en daarna nog achter stal over het lang gecrost ging echt snel en was echt gaaf *\%/*

en nog een foto van 90cm, lijkt wel lager zo haha
[ Afbeelding ]

Wow wat hoog :wow:

Westhof schreef:
Knappe Jolina :~ Ik heb Wes' vlechten er vanavond ook uit gehaald. Zag er niet meer mooi uit en vind los toch wat stoerder staan bij Wes. Nu heeft hij tijdelijk krulletjes <3

[ Afbeelding ]

Wauw Faith, wat een sprong! +:)+

Staat 'm idd goed!

mignonne2403 schreef:
Ik had gister een vlecht in gedaan, maar die was er binnen 1 dag weer uit :')

wat werkt beter eigenlijk, hengstenvlechten of losse vlechten

Geen idee... Ik doe altijd hengstenvlechten, maar dat is omdat er op mijn oude stal toen Lola nog met losse vlechten stond er een keer door een ander paard een vlecht tussenuit getrokken is..

_Sanne schreef:
Lange manen vind ik ook mooi! Heb paar weken geleden Jolina der manen gelijk getrokken, zijn dus weer stuk korter. Nu weer aan het sparen voor lange manen! :)

Vanmiddag weer een shootje gehad!
[ Afbeelding ]

Mooie foto!

Westhof schreef:
Ik vind lange manen ook prachtig, maar er gaat zoveel werk in zitten. Na een Tinker met manen tot aan de benen moet ik zeggen dat ik korte manen toch wel een verademing vind. Bovendien vind ik lange manen ook leuker bij merrie's. Vind het voor ruinen toch wat minder. Maar ja, ik vind mannen met lang haar ook niks :=

Leuke foto Sanne!

Welterusten Eline :wave:

Ik ben gek op lange manen! Die van Lola zijn best lang, die zou ik er never nooit afhalen, het staat haar zo gaaf <3 Er zit wel veel werk in inderdaad :j

Pink Lady schreef:
Oke!

Nou ik ben Iris, ik ben 21 jaar en ik woon in het boerendorpje Twello
Ik heb een hele lieve geweldige knappe vriend genaamd Dennis!
Ik woon op mezelf, en studeer en werk.

Ik heb een geweldige vz haflinger genaamd Goldy.
Goldy is een pittige dame van 17/18 jaar.
Met de eigenaar loopt ze momenteel M1, en met mij loopt ze L1
Ze is gek op eten, het liefst eet ze de hele dag.
Maar zodra ze een zadel ziet is ze ook tevreden

Goldy staat met haar maatje amanzo (analusier hengst) in teuge bij de eigenaar zelf
Ik doe zowel dressuur als grondtraining
en ga vaak lekker met haar naar buiten!

Foto's staan op me profiel.
Meer vragen ? stel ze gerust!

Welkom! Ik kan de foto's op je profiel alleen niet zien helaas!

Naomi_Haffie schreef:
Welkom iris :)

Even een vraagje.. voor mijn zadel moet ik nog beugels hebben. Welke hebben jullie? Gewone of van de a symmetrische ? En welke zijn er fijner..

Ik heb normale, heb nog nooit met a symmetrische gereden dus geen idee wat fijner is..

xLaraaj schreef:
Sorry dat ik zolang niet gereageerd heb. Heb gezien dat er iemand bij is gekomen welkom iris !

Zat ff in een dipje. Tara heeft zoveel geschuurd ik had gewoon zoveel manen in mijn handen plaats van op haar ! :( een geluk zie je het niet zo erg het is vooral dikte dat weg is ..

Noa als jens verkocht is wil je dan een nieuw paardje of ..? :)

Aah wat zonde zeg!

Westhof schreef:
Heb je een foto van je trailer Naomi? Ben erg benieuwd!

Mijn vrolijkerd vanavond :D
[ Afbeelding ]

Aaah wat is het toch een schatje zeg, hij kijkt zo lieff <3

Pink Lady schreef:
[ Afbeelding ]

wedstrijdje een paar maandjes geleden! <3

Leuke foto! :)

Kim_97 schreef:
updatje van Vrouwke:

het gaat goed! (voor mijn gevoel) :D ik zit nu op een half uurtje stappen, en 2 rondjes draven. we zijn nu bezig met draf rustig uitbouwen.
ik wissel veel af: rijden, longeren, wandelen, stapmolen. om het voor beide leuk te houden, maar vooral voor Vrouwke. ik merk dat ze meer wil en daarom probeer ik ook veel af te wisselen.

over 3 weken komt de DA terug en dan hoor ik hoe hij vindt, dat vrouwke vooruit is gegaan.
Ik hoop dat de DA haar weer helemaal goed vindt lopen zodat ik weer lekker met haar kan/mag gaan lessen, want ooh wat mis ik dat! :(

ik moet zeggen dat ik nog wel elke keer bang ben als ik op stal kom, dat ze niet goed loopt. als ik zie dat ze dan goed loopt, is dat een hele opluchting!

Super dat het zo goed gaat! Hopelijk vindt de DA dat ook en kan je weer lekker verder gaan met opbouwen!! :D

Westhof schreef:
Ik probeer mijn BR Burnt Bric setje te verkopen aangezien het op Wes helaas niet past (maat full). Van dat geld wil ik graag een scapa dekje kopen. Echter kan ik ze alleen vinden in maat full, als ze al te verkrijgen zijn. Weet iemand misschien waar je Scapa dekjes kunt kopen en of ze überhaupt maat cob hebben bij Scapa?

Ik heb echt geen idee, sorry.

noaxhorses schreef:
Fijn hoor dat het nu zo goed gaat Kim! Ik heb zin in Horse Event, nog maar een weekje!

Ik heb vandaag en gister vrij, dus ga vandaag nog wat huiswerk maken, Starwien rijden en misschien Jens rijden. Gister hele dag Amsterdam geweest. Zondag zijn er nog kopers geweest voor Jens, ging echt goed! Maar hij moest er nog even over nadenken dus we horen het binnekort wel :)

Fijn dat t goed ging! Hopelijk is het wat!

Westhof schreef:
Heftig Kim! Fijn dat ze nu wel aan de beterende hand is. Zo zie je maar weer dat een ongeluk in een klein hoekje zit :\

Ik heb college van 13:15 tot 15:00, dus ik hoef pas half 12 weg. Echt balen die tijden. 's Ochtends kun je ook niet zoveel doen en ik ben om 17:00 pas weer thuis. Heb je maar 1,75 uur les, is nog je hele middag weg ;(

Aah jeetje, dat is zeker balen!

Pink Lady schreef:
vrijwilligers hier die mijn was willen doen, me huis willen opruimen en schoonmaken, eten voor me willen koken, het bad voor me willen vullen etc?

ik heb namelijk echt geen ene zin om wat uit te voeren :')

Haha, ik ben ook vreselijk lui, dus nee :')

romyloverrr schreef:
pfff, vandaag een gevecht gehad met mijn pony niet normaal.
Op een stuk waar we normaal gaan galopperen wilde ik nu stappen.
Madam wilde niet stilstaan.
fase 1 was schrapen en achterwaarts gaan.
fase 2 was zichtlostrekken en door het bit heenrennen.
face 3 was steigeren.
face 4 was zo hoog steigeren dat ze bijna achterover klapte en draaien in het steigeren

Het wred zo gevaarlijk dat ik toen ze 5 seconde stilstond ik verder met haar gestapt ben.
Maar toen ik aan de weg kwam rende ze door het bit en ben ik naar huis moeten lopen.
Het was te gevaarlijk voor mij, haar en de medeweggebruikers.

Ik heb haar hele mond kappot moeten trekken om haar weer naar onder te krijgen met steigeren.
pfff, echt niet leuk.
Morgen er weer heen met helpers die haar vangen als ik val.

Jeetje, wat klote zeg... Heel gevaarlijk ook inderdaad! Hopelijk was het maar eenmalig!

Naomi_Haffie schreef:
Ik ben me gister rot geschrokken. Wilco glee met zn achterbenen de sloot in. Over een betonnen rand. Dus hij lag met zn voorbenen nog bii mij en de rest zakte weg.

gelukkig is ie er zelf uit kunnen komen wan het is zeker wel een meter nog.
Hij had qat schaafwonden op zn been dus daar van da tgroene spray tegen infecties op gekregen..

Dat is schrikken! Gelukkig maar dat er verder niets is gebeurd!

ApolloPaard schreef:
Niemand hier trouwens die eurostar pads zoekt?
Zijn in goede staat als k ergens zuinig mee ben....xD

Idd, heb je foto´s? :)

xSK schreef:
Hoi hoi, mag ik hier misschien ook meepraten ?:)
Ik heb zelf een kruising haflinger en haar weide genootje is een volle haflinger die ik zo nu en dan eens oppak.

Welkom!

xSK schreef:
Ja doe ik!

Ik ben Suzanne, bijna iedereen noemt mij altijd suus :+
Ik ben 20 jaar oud en woon in een klein gehucht in Friesland.

Mijn pony is de boktberoemde Lizzy. Ze is nu 5 jaar en staat zo nu en dan voor de kar :)
[ Afbeelding ]

Dit is Bafley (officieel Hafley maar we hebben haar omgedoopt tot Bafley) Ze zal nu een jaar of 12 zijn en de laatste tijd ben ik haar weer wat aan het oppakken. We rijden voornamelijk in het bos aangezien ze de bak echt haat.

[ Afbeelding ]

Wat een knapperd is Lizzy! Mooie haf ook :)

Pink Lady schreef:
hallo

vandaag was me dag inderdaad wat beter, druk maar wel beter
Zo he naomi, dan schrik je inderdaad kapot!!
al een beetje over de schrik heen gekomen?

Noa, oh jammer.. hopen dat het volgende keer wel lukt!
was het rijden leuk?

SK ofcourse! WElkom Suzanne!

Vandaag een druk dagje gehad,
vanochtend had ik gym op school. en we gingen trefballen
oh ik vind dat zo verschrikkelijk he.. dat hoeft allemaal van mij niet..
Daarna les tot half 5, best slopend.. :')
Daarna ben ik gaan werken, wat ook best heftig was aangezien die kantoor mensen er echt een troep van maken.
ze kunnen nog geen fatsoenlijk koffie koekje eten zonder te knoeien. :')
Daarna naar apeldoorn geraced op mijn val-uitelkaar-brommer, heeeel leuk jurkje/trui lang ding (whatever:')) opgehaald, ben der helemaal verliefd op.

Nu heb ik het bad aanstaan met mint, en ga ik heerlijk genieten van een goed warm bad met energie en een roddelblaadje!
Morgen 2 uurtjes school (van 8 tot 10) en daarna maar is lekker inkopen doen voor me huisje bij de action, en daarna lekker huisje poetsen! En 'savonds is vriendlief hier! :D

En hoe was jullie dag? ^^

Zeker een druk dagje! Ooh en inderdaad, gym, vind ik ook altijd vreselijk :')

mignonne2403 schreef:
veel plezier met je vriend!
(over de vorige blz kon ik niet veel uithalen verder, (ben ook beetje moe :') ) )

Pfff mijn dag? terriblé :) Gister van 8 tot 12 naar shakespeare geweest met school, en eerste uur gewoon weer bij wiskunde, in de pauze, waarna ik tussenuur had kom ik erachter dat ik nóg een tussenuur heb, dus van tien voor 1 tot 3..... waarna een feitenkennistoets voor biologie volgde, wat ik haalde met 94 % , maar we waren maar 10 minuten bezig -O- daar wacht je dan zo lang op |o
Dan naar huis, Frans leren en wiskunde maken :x
ben al de hele week niet naar Dutchie geweest omdat het zo druk was, maar vandaag toch maar gegaan, mis hem anders zo
(hij wordt gewoon gereden door mn moeder en ook verzorgt)

Maar verder ok :Y)

Jeetje wat achterlijk zeg! Wel mooi dat je die toets hebt gehaald! Wel balen dat je niet naar Dutchie kon...

Elinex304 schreef:
Ahw lange dagen Iris? Morgen niet in elk geval, mag ook wel op vrijdag! Mintbad, klinkt goed :oo. Huh,

Shakespeare is dood toch Mignonne? Of haal ik hem nu met een ander in de war? Goed 94%, is dat gewoon een 9.4 als eindcijfer?

Shakespeare is al een paar honderd jaar dood ja _O-

Kim_97 schreef:
ik had outdoordag gehad vandaag net school! we moesten over een spanband over een sloot lopen, met groepje gaan mountainbiken (zonder begeleider), gaan steppen en spullen zoals, met z'n alle op een grote skippy, mensen door zo'n doek met gaten erin tillen zonder doek te raken, koemelken en evenwichtsbalk over de sloot ed.

daarna heb vrouwke gereden. 35 minuutjes, met klein beetje draf. ze liep wel lekker, maar was niet helemaal tevreden. ook heb ik vrouwke haar beentjes gewassen met badedas en daarna lekker ingesmeerd met koelgel. :)

Leuk zeg! Fijn dat het wel goed ging met het rijden :)

Westhof schreef:
Ze zal wel een voorstelling o.i.d. bedoelen :P

Ik heb trouwens les gehad met Wes vanavond en ik ben zo trots op hem :D Er zijn nog veel dingen waar we aan moeten werken, maar hij deed wel ontzettend zijn best en dat vind ik het belangrijkste!

Ooh wat fijn zeg!!

_Sanne schreef:
Heb vandaag gewerkt! Sommige hier weten dat ik op het moment een beetje baal op het werk. We staan met 3 leidinggevende (normaal 2) en ik en Wendy doen eigenlijk het meeste in de winkel. Maar goed binnenkort keer gesprek.
Zeeman heeft 1500 winkels zo ongeveer. Nou stonden wij 2 weken geleden in de Europese top 25 op plaats nummer 11 en afgelopen week op nummer 10. Dat komt niet vaak voor en vooral de winkeltjes in onze regio niet.
Nu hebben wij een wedstrijd met alle winkels wie de meeste omzet stijging in ondergoed heeft (reclame kennen jullie vast wel) wint met het team een fotoshoot. En raad is! Wij staan tot nu toe op nummer 1!!!

Zo moest het even kwijt :)

Wat leuk zeg!

ApolloPaard schreef:
ik heb een gaaf hoofdstel voor Apollo gekocht, hoop dat die morgen binnen is en dat het past!

Ben benieuwd! Ik vind bitloze hoofdstellen ook bijna altijd wel mooi.

noaxhorses schreef:
Ik heb gister Star gereden, het ging best okee, ben echt even aan het doorpakken geweest met an de teugel lopen, in stap loopt ze eigenlijk wel de hele tijd rond, draf stukjes. Als Jens verkocht is en ik meer tijd heb ben ik echt van plan elke week te lessen en meer te trainen. Ze had gister alleen een beetje een rare dag, dit is er allemaal gebeurd:

- we zaten heeel relaxt in galop en opeens schrok ze van een eend ofzo want toen begon ze te rennen, ik raakte mijn beugels kwijt, ze gaf een paar bokken en toen lanceerde ik op haar nek :') en ze bleef maar rennen, heb haar uiteindelijk snel om kunnen trekken en toen was het klaar

- op een geven moment begon ze een paar rondje te rodeo bokken en zijsprongen, elke keer dat ik mijn hand aanlegte bok bok bok stijger bok bok bok :') uiteindelijk wel opgelost

- tijdens het uidraven met heleeee lange teugel weer gaan rennen

- en tijdens het stappen ook nog een stuk of 5 keer opzij gesprongen

Al die dingen samen zijn de reden dat ik maar niet meer het bos ben in gegaan op het einde :') rare knol

Zo Jens rijden, ben benieuwd wat voor streken hij vandaag heeft :(

Haha, stoute Starwien!

faithjee schreef:
Deborah Vervelend !
Naomi dat is wel even schrikken
Welkom Suzanne!
star had er zin in Noa!
mignonne wat is die braaf! komt vast goed met prive les !

---
ik heb vandaag na 4 dagen maar weer even gereden ging erg laat heen, omdat ik eindelijk me scooter weer terug kreeg (hij was stuk) happyme! dus heb alleen een beetje gestapt
dus me zadel uit getest maar het verf blijft zitten :D:D

en met nieuwe dekje getest hih
[ Afbeelding ]

Wauw wat een mooi dekje! Staat haar goed zeg :D

xSK schreef:
Faithjee wat een super gaaf dekje! zelf gemaakt?

Dit is een van mijn nieuwe aanwinsten, morgen komt de rest op de foto :Y)

[ Afbeelding ]

Die is ook mooi!

Pink Lady schreef:
hier even wat foto's van mijn kunstwerk hahaha

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

ik moet zeggen dat ik er echt heeeeeeel trots op ben :$ dus moest het even delen haha

Ziet er heel leuk uit zeg! Mag je zeker trots op zijn :D :D

ApolloPaard schreef:
Ik ga zo bij lezen ik wilde even kwijdt dat de osteopaat zei nog 2 a 3 weken longeren en he andere oefeningen...

Balen zeg, sterkte :(:)

noaxhorses schreef:
En dan over Jens, het ging echt verschrikkelijk. Wil er liever niet te veel over vertellen omdat er ook kopers op bokt zitten ;) Mocht er iemand nieuwschierig zijn wil ik het wel in een PB doen.

Volgens mij las ik het al op fb, wat ontzettend balen zeg...

Westhof schreef:
Even een update van mijn kant...

Ik ben vanmorgen naar de outlet van Vrielink geweest en ik heb even ingeslagen. Ik heb een nieuwe winterdeken van 300 gram en een dekje gescoord en van mijn ouders een nieuw hoofdstel gekregen *\o/* Alles is daar ontzettend afgeprijsd en dat is nog eens leuk kopen. Dekje was slechts €15 :) Hoofdstel is van het merk Lemetex. Normaal gesproken is dat hoofdstel €155. Veel te duur natuurlijk, maar nu was hij afgeprijsd voor €75 en ging er ook nog eens 20% af. Had ik voor €60 dus een nieuw hoofdstel :)

Verder heb ik vandaag een productief dagje gehad qua paarden betreft. Eerst heb ik het zadel en nieuwe hoofdstel ingevet. Toen heb ik de kast opgeruimd en alles wat weg kan probeer ik nu te verkopen via Facebook. Wil uiteindelijk een keer een nieuw zadel kopen en daar moet natuurlijk voor gespaard worden. En daarna heb ik Wes gewassen die nu heerlijk naar babyshampoo ruikt :D

Even een kleine fotospam...

Mijn opgeruimde zadelkast *\o/*
[ Afbeelding ]

Dekje. Wel een simpele, maar vind de kleur wel leuk staan op Wes en voor die prijs kon ik hem niet laten liggen.
[ Afbeelding ]

Hoofdstel
[ Afbeelding ]

Deken
[ Afbeelding ]

En de deken op Wes. Hij lijkt wat groot, maar de buikriemen zaten niet vast. Had hem alleen even snel gepast voor de maat. Arme pony begon meteen te zweten, dus heb hem er snel weer af gehaald :P
[ Afbeelding ]

Zo, je bent goed geslaagd dus! Mooie spullen hoor :D

xSK schreef:
Vandaag even een klein buitenritje gemaakt met Baf. Die was zo blij dat ze allemaal vreugde sprongen maakte :oo
Gelukkig nog eentje op de foto kunnen zetten toen mijn zusje er even op reed. (foto is wel onscherp :Y) )
[ Afbeelding ]

Dit is tevens ook een van de nieuwe dekjes. Van de andere nog geen foto, maar die houden jullie nog tegoed!

[ Afbeelding ]

Haha, die eerste foto :') Leuk dekje!

noaxhorses schreef:
Iriss, ik heb je huis gespot vandaag :D mooi huis hoor. Succes met voetbal kijken :')

Oh ik heb toch zo lekker gereden vandaag op Star :D Op links is ze heel erg stijf, zit niet fijn in haar vel.. Dat is denk ik de reden dat ze de hele tijd aan het bokken is, ik vraag iets aan haar maar dat doet pijn en dan begint ze te bokken. 2 jaar geleden had ze dat ook, toen is de osteopaat geweest en was het klaar, ben ik blij dat maandag de osteopaat komt! Na ene rondje zonder bokken rechtsom gegaan en daar ging het goeeed! Wauw had haar nog nooit zo fijn aan t lopen gehad, ik legde mijn hand aan en zie liep in draf hele rondjes aan de teugel, wat een gevoel is dat! :D na afloop nog even het bos in gegaan, ze was heel braaf :)

Vervelend dat ze zo stijf is! Wel fijn dat je zo lekker gereden hebt :D

_Sanne schreef:
Jolina stouterd trouwens!!

Vanmiddag hadden wij opendag op 't bedrijf en stonden alle paarden binnen voor de bezoekers. Eigenaresse van Diana (buurvrouw van Jolina in de stal) was er en nam Diana mee naar buiten om te poetsen. Nou Jolina heeft dus nog steeds wat verlatingsangst. Ze ging compleet uit der plaat in der stal! Beukt super hard tegen de stal deur. Nu hangt de deur helemaal los, nog 1 beuk en hij ligt eruit ben ik bang.. Ook begon ze te steigeren in de stal en tegen de zijkant aan te trappen. Nou zitten die planken dus niet meer stevig vast, ben bang dat ze er een keer doorheen trapt en dan vast komt te zitten met der benen...

Ooh stoute Jolina! Wel gevaarlijk zeg... Snap dat je daar bang voor bent!

Westhof schreef:
Ik moet trouwens nieuwe jodphurs hebben. Degene die ik nu heb hebben hun beste tijd wel gehad. Heeft iemand suggesties? Liefst niet al te duur, omdat het meer voor erbij is.

Ik heb Redbacks, die zijn wel duur maar het zeker waard! Voor de rest heb ik niet zoveel ervaring met jodphurs haha :P

Westhof schreef:
Ik plaatste net een foto van Wes op de Koudbloed pagina op Facebook en ik kreeg meteen al een bericht van iemand die hem kent. Het is ook zo'n beroemdheid :P

Dus toch!!!! Ik dacht al dat het jouw Wes was! :D

mignonne2403 schreef:

Leuk!! :)

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 16:40

Wauw Charlotte, wat een bijleespost weer _/-\o_