[HK] Haflingerklets

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jSophiaF

Re: [HK] Haflingerklets

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 22:46

Hoop dat het nog eventjes blijft liggen voor je hiphopje.

Hier moet het ook maar eens gaan sneeuwen, kan ik ookmooie plaatjes schieten, alleen mag ze van mij niet los de sneeuw in, durf dat weer niet aan vanwege haar been.

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 22:50

dan zou het woensdagmiddag nog wit moeten zijn, wil ik sneeuwfoto's kunnen maken.
morgen word het weer rond 7 uur eer ik naar stal kan, en dan is het al donker. woensdagochtend heb ik mijn 2e westernles en daarna blijft ze op stal tot ze weer afgekoeld is en de wei in kan, dus dat word smiddags pas. ze zit dik in de vacht, dus zal maar heeeeeeeeeeel lang uitstappen (wat ik niet erg vind)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 10:28

ik wil morgen ook fotos maken van armani en vief samen in de sneeuw Haha!

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 11:07

Hier is weer geen sneeuw..
Wel veel ijs, maar daar heb ik nu niet zoveel aan. Ben benieuwd of ik Boy naar buiten kan doen vandaag..
Gister was de weg naar de bak ook behoorlijk glad..
Zo maar even kijken.. Misschien morgen meer geluk, maar dan moet ik wel naar school..

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 12:57

Ik meld me Lachen Als dat mag*

Ik ben Evelien, 16 jaar, 1.58 lang en heb een eigen haflinger Haha! Mijn haflinger heet Stravero van de Bosrand, roepnaam is Bob Clown , en is 1.51 hoog. We starten sinds kort Z1 dressuur en hadden meteen al winst, wat rustiger aan dus nu!!! Ik wil niet weer door het niveau heen vliegen *LOL* Ik bok iedere dag min. 1 uur Lachen

Ik hoop dat ik welkom ben Doei, doei
Edit: Dit is mijn haflinger trouwens ..... Haha!
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Stravero op 06-01-09 13:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 13:00

@Stravero: waar zat jij al die tijd Clown had je al vanaf pagina 1 verwacht Haha! Welkom dus Haha!

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 13:01

Hihi dankje, ik zal het eerlijk zeggen: Ik durfde me nooit aan te melden omdat ik vaak topics kwijt ben, maar heb eindelijk een nieuwe manier om topics op te zoeken Clown

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 13:12

nou dames ik ben paardloos hij liep zo de trailer op! heb er een goed gevoel bij
morgenmiddag gaan we Themba ophalen Haha!

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 13:30

Fijn Maayke dat hij zo makkelijk de trailer op liep, en helemaal dat je voor jezelf een goed gevoel hebt!
Spannend morgen dus, hoop echt voor je dat hij net zo leuk is als hij eruit ziet!

Stravero; welkom!

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 13:32

Joopiexx: Dankjewel Haha!

Ik ga even een paar pagina's teruglezen, anders snap ik er niks van Clown

IrisNicolet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 13:33

hier ligt wel sneeuw.
BAH,BAH,BAH
het is hier ook -8 graden ofzo, vies weer. geef mijmaar zomer
elke dag lekker rijden, in je t-hirtje, weg met die handschoenen, sjaals mutsen, dikke jassen, wollen truien die jeuken. enzo, enzo.
de zomer is altijd welkom!

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 13:37

Nou in het zonnetje is het heerlijk nu..
Alleen is het jammer dat de bak bevroren is, heerlijk weer om te rijden nu!
Boy is inmiddels de nodige kilo's aangekomen, maar dat komt eigenljik wel goed uit..
Ik heb wel weer zin om het rijden strakjes op te pakken zeg! Haha!

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 13:38

Hier ligt 10 cm sneeuw *LOL*

Ik ga vanavond in de binnenbak van mijn oude instructeur rijden Haha! Hier schijnt de zon maar t is wel -7 BRRR Haha!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 14:08

Heey meiden!

Ik heb niet bijgelezen, sorry.

Evelien, welkom!

Vandaag ben ik ziek. Ik zat in de bus om naar school te gaan, ik kreeg weer verschrikkelijke krampen in mijn buik en moest overgeven (niet dat er iets uit mijn maag komt hoor, want sinds mijn maagbandje kan dat niet meer). Moest eigenlijk huilen, deed erg pijn, maar gelukkig kon ik mezelf inhouden. En Diezel voelde wel dat er iets was volgens mij, zat steeds naar me te kijken, zijn snuit op mijn voet te leggen.. (voet legt hij altijd op mijn voet, maar nu wat extremer) Lovers

Dus toen ik op het busstation was belde ik mijn moeder, en ze zei dat ik naar huis moest komen. Dus heb geslapen, gaat wel weer wat beter nu.

Ik heb dus of de buikgriep, of ik moet binnenkort naar de dokter. Want er kan ook iets met mijn maagbandje zijn.. Boos!

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 14:20

Madeira_ wat vervelend! Beterschap in ieder geval! Hopelijk dat het "maar" een buikgriepje is, en je snel weer opknapt!

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 14:24

@Madeira_ Heb jij een maagbandje? Waarom heb je dat laten steken als ik zo vrij mag zijn? Mag je dan nog wel alles eten zoals vroeger?

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 14:24

Hmmm... lekker is dat... Je bent niet de enige die ziek ik.

Al de hele vakantie loop ik er tegen aan te hikken en nu komt het er uit. Ik heb ongelovenlijke pijn in mijn hoofd (ik weet het hoor dan eigenlijk niet achter de conputer te zitten) en mijn oren zijn heel erg gevoelig. Het voelt alsof er maar weer eens een oorondsteking onderweg is... En een bijholte ondseking. Ik snoot me neus en het was echt groen wat er uit kwam. Ook niet gezond dus...

Stravero hi. Heb je ook foto's van je paard in actie??? (ik ben niet nieuwschierig hoor Tong uitsteken )

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 14:25

Joopiexx, ik hoop het ook.

Chipieke, omdat ik eerst 130 woog.. En dat wilde ik niet! Uiteraard heb ik ook al 100093298352357198241 pogingen gedaan om af te vallen. Maar ik heb wel lang nagedacht voor dat ik het deed. Ik was eerst 17, dan willen ze het niet doen, ben je te jong. Maar op mijn 18e toch maar gedaan. Het ging super goed, maar nu eh.. ik denk dat er wat is met mijn maagbandje.. of het is de buikgriep..

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 14:27

@Madeira_ oei ja, dan kan ik wel begrijpen hoe je je voelt, ik heb ooit 136kg gewogen Knipoog Al een geluk zijn er al heel wat kilo's van zichzelf terug afgegaan maar het blijft een strijd! Ik ben op een jaar tijd 44kg bijgekomen omdat ik bijna een jaar lang met een corset heb rondgelopen en medicatie slikte waar ik extreem van bijkwam en ja, je voelt je echt k*t dan! Dus ik begrijp je keuze zeker, maar een maagbandje klinkt altijd zo ingrijpend in m'n oren.

Ik hoop dat het een buikgriepje is!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 14:30

Chipieke, ik heb ook lang over na gedacht. Het was niet op de ene naar andere dag: kom laat ik nu even een maagbandje zetten.. Mag ik je misschien een berichtje sturen? Ik wil iets vragen, maar ga ik niet blood op internet doen..

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 14:32

doe maar hoor!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 14:39

Het lijkt mij idd een hele ingrijpende beslising.

Chipieke wat stom dat je zoveel aan kwam van de medicijnen. Ik zal niet vragen waarvoor het was.

En dan ben ik al ongelukkig met mijn 67 kilo en 1.65 aan lengte. Het was nog 'erger' hoor. Ik woog op een gegeven moment 79 kilo. Toen ben ik op een manege gaan werken en toen vloog het er allenmaal vanaf.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 14:40

Stravero, beetje late reactie, maar wat heb je toch een ontzettend mooie haf! Haha!

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 14:51

@Peelie: dat mag je vragen hoor Haha! Heb m'n rug gebroken gehad en moest medicatie slikken om alles op gang te houden en ja, het was blijkbaar niet erg genoeg om te vallen alleen al, die medicatie heeft ook heel wat om zeep geholpen. En ze waren verdomd moeilijk om eraf te krijgen, maar na juli gaan we er terug voor Haha!

Mijn trouwkleed is op maat gemaakt en kan maar heel weinig worden aangepast dus heb niet veel keuze dan momenteel op gewicht te blijven hangen Clown

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 14:54

Madeira_: Balen dat je je niet lekker voelt! Hopen dat het niet erg is! Beterschap! Dankjewel, mn haf is ook echt n schatje Haha! Lovers

Peelie: Jaa zeker! Haha! Maar ik kan die nu niet plaatsen want ik moet zo afsluiten omdat ik nog op school zit tot half 5 Bloos!