Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lous schreef:Shít werkkleren liggen hier nog vies te wezen. FF in de was gooien hoor. BRB!!!
Monica_86 schreef:Lous schreef:Shít werkkleren liggen hier nog vies te wezen. FF in de was gooien hoor. BRB!!!
jowwwwwwwww
Lous schreef:Ben ik weer, en hoeveelste biertje was dat op de foto??!!
suusiejj schreef:nee te erg
peuksdn????????????????????????????????????????????????
Monica_86 schreef:suusiejj schreef:nee te erg
peuksdn????????????????????????????????????????????????
hahaha jah me laatste voor vandaag
Lous schreef:Suus kun je niet eens de klinker vinden??![]()
Zit nog steeds met de orala spoorwegen, dus nog ff geen peuk. 30 oktober hoor ik wanneer ze opgeheven worden
Lous schreef:Suus kun je niet eens de klinker vinden??![]()
Zit nog steeds met de orala spoorwegen, dus nog ff geen peuk. 30 oktober hoor ik wanneer ze opgeheven worden
suusiejj schreef:Lous schreef:Suus kun je niet eens de klinker vinden??![]()
huh ?snap er niks vsn jahahahaha
Lous schreef:Ik ben die rails onderhand zat. Grapje heeft nu wel lang genoeg geduurt
Lous schreef:Suus ik lig hier echt krom van het lachen van jou
Monica_86 schreef:Lous schreef:Ik ben die rails onderhand zat. Grapje heeft nu wel lang genoeg geduurtik weet er alles van... heb ut ook gehad
suusiejj schreef:Lous schreef:Suus ik lig hier echt krom van het lachen van jou
hahaha euk?
Monica_86 schreef:
Lous schreef:Ja ik ook 9 jaar geleden. Als ik toen al wist dat ik negen jaar later nog een halfjaar met een beugel moest lopen had ik meteen al een tweede spalkje ge-eist!!!
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:
ja die
Lous schreef:Laat in oktober dan maar die tongpiercing komen. Hoop voor mijn verjaardag