Sita, gefeliciteerd! Super dat hij een winstpunt heeft behaald

Esmée, hopelijk kun je gauw weer wat oefenen met Mando

Paulien, wat jammer zeg dat je kaartje er niet goed in zat! Wat fijn dat je lekker hebt gereden
wat gaaf zeg dat je op een marathon wagen hebt gezeten! Zijn de shetlanders van een stalgenoot of iets? 
Lisette, wat fijn dat je onderzoek af is en lekker vrij bent!
Nou kon wel merken dat Madeira nu ook lekker gelongeerd wordt door mijn bijrijdster 1x per week. Ze begint steeds fijner te lopen na mijn idee
. Woensdag maar is proberen kwartiertje in te rijden (en niet 5 á 10 min. te stappen en dan gelijk beginnen met de les) in de hoop dat ze eerder dan de laatste 10 min van de les zo lekker gaat lopen haha
.
. Lekker de skibroek aan en de warme laarzen en gaan. Maris dacht er ook zo over, ze was echt een bom. Niet leuk meer. Compleet gestoord. Voor ik in het bos was, was ze al 4 keer omgedraait. Ze hoorde een hond heel erg blaffen en durfde er niet langs, terwijl ze gek is van honden en er altijd mee wil spelen. Maar deze hoorde ze en zag ze niet, dat zal het wel geweest zijn. Rustig aan gedaan in het bos, was erg bevroren dus hard. Wat gedraafd en veel gestapt. Op de terugweg moet ik over een mountainbike pad omdat het ruiterpad wat er naast ligt is afgesloten ivm zagen. Rij ik daar, ben bijna van het pad af komt er een kudde mountainbikers achterop gereden. Toen had ik toch ff het angstzweet op mn rug staan. Ze vond het eng! Ze ging echt stijgeren en lopen rennen en die gasten maar door fietsen. Op de bevroren grond krijg je zon raar geluid en daar schrok ze dus echt van. Wel goed gegaan, maar daarna was ze echt hyper. Dus maar rustig naar huis gedraafd. Dus was me het ritje wel.
) en dag 2 alles bekijken!
En dingen als vd mag dat ook niet? De minder belastende oefeningen...
dus hebmezelf direct getrakteerd op een abbo op de binnenbak