Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) maar door het vele buitenrijden werden zijn achterhoeven erg kort en heb ik ze daar ook onder laten zetten. nu is achter nog wel goed, maar voor groeit erg snel.. ik rij afwisselend in de bak of buiten en buiten is wisselend asfalt en berm..
maar er is nu niks aan de hand meer na een injectie en ik ga morgenochtend gelijk weer even kijken.. de dierenarts zei dat als het na een halfuur nog niet goed was moesten we bellen. maar nu is het wel goed dus morgenochtend maar weer ff kijken. het was tenminste geen zware!
laulapaula schreef:ff een vraagje: groeien de hoeven van jullie haffies ook zo snel..? de meeste paarden bij ons gaan om de 10 weken, we hebben dan groepen, zodat de smid niet zo vaak hoeft te komen, maar wester red dat niet. hij moet eigenlijk nog 3 weken, maar z'n hoeven groeien over z'n ijzers heen...

laulapaula schreef:de ijzers zijn overigens nog wel goed!
En op wedstrijd terrein met gras, is het nodig op kalkoenen in te draaien aangezien mijn poownie nog weleens een gekke sprong wil maken, en als ik hem dan zonder ijzers heb, en dus ook zondag kalkoenen, dan ligttie onderuit.
maar weet het bijna zeker.
en dat van die straal komt me ook erg bekend voor..
daar heeft ie dus ook last van!
En anders ijzers zonder lipjes proberen, met alleen het ijzer onder de hoef.
En veel succes en plezier vandaag!!!
Wel de foto's showen hé

, arm beesie.
Vorige keer voor het eerst gedraafd, ben benieuwd of ie weer zo braaf is!
laulapaula schreef:jeetje wat een verhalen..
sterkte @ rose en colinda
ik heb in maart een vriendin van me begraven. doet een hoop met je..
.

. Heeft ze ook niet nodig
.
.