Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lotteluvah schreef:Ze weten niet wat het is..
Niemand weet wat het is.
Maar het is niet besmettelijk ofzo..
Is iets in het bloed..
kekaro schreef:wat zielig zeg !! veulentjes zijn juist zo lieffff
suus waarom zou je een haf niet mogen scheren ???
kan geen reden bedenken eigenlijk....
kekaro schreef:gewoon doen dus
suusiejj schreef:lotteluvah schreef:Ze weten niet wat het is..
Niemand weet wat het is.
Maar het is niet besmettelijk ofzo..
Is iets in het bloed..
veearts dr bij? voor bloedonderzoek?
suusiejj schreef:Jasia schreef:Zijn heel veel haffies geschoren toch..?
Katie van Emma is ook geschoren.. (met sexy hartje)
En als je op bokt kijkt zie je heel veel geschoren haflingers..
Waarom zou dat niet mogen?
Omdat het een koudbloed is?
jah volgens zon dom wijf op me msn niet , mja die heb een springpaard weet je alles is beter dan een haf enzo, maar ze vind as donders mooi, maar volgens haar mag ut officheel niet, ik ga toch ook niet elke keer 3 kwartier droogstappen
en sandra weet heus wel of het wel of nie mag
suusiejj schreef:haai hil,
ja ik schrok indd haha ma ben wel blij met ut aanbod ook omdat ik pa gisteren geloof ik heb overtuigt met het stage/werk verhaal![]()
en met me lijstje kom ik ma nie verder hahaha miskien als ik zo bij as benheb zo weer les haha maar ik ga nog ff liggen
doeidoei
Babsie_Flash schreef:Weet je wat grappig was, ik voelde mij even niet lekker en lag op de bank.. MSN begint te knipperen (Esmee en Viet) dus ik vraag aan Rolf of hij even wil kijken wat ze zeggen... Hij gaat met ze kletsen en had van die vragen als: wat betekent O M G? en wat is Wttn? Wie is Esum? Hoe oud is Yvette? Wat is B R B?
en dan zeg ik Oh My God.. hij gewoon O M G blijven zeggen
Monica_86 schreef:OMG
Op hart van NL, een adoptiekerstboom
geven ze namen etc en gebruiken ze elk jaar weer
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:Goed toch! Loslaten en opnieuw beginnen, er komt vanzelf iets dat helemaal bij jou past!!
heb je nog wat gekocht op expo??
jep heb ik, een zweetdeken erbij, 1 of andere rare stof, lui kwamen uit friesland met hun stentje, dus die hebbe de nieuwe dingen meestal eerder dan wij boern hier
was me stom, ik zei ik moet maatr 175 dus vick haalde er een vrouw bij van daar, ja zegt die vrouw weet nie of we die hebben
zij kijken zegt ze jah we hebben hem 175![]()
ik zo mooi!! (vond de rest van de dekens super lelijk) nou 35 euro neergelegd en klaar ding na de auto gebracht enzo
kom ik vannacht thuis om 2uur van expo, ik pak me deken uit bekijk um eens goed staat er
size 135
k zo gvd he !!
ik balen joh, slecht slapen erdoor omdat het natuulk weggegooit geld is en ik niet weet of ik um kan ruilen.. dus ikschrok wakker toen pa om 8 de honden van de kamer haalde, ik dus na beneden heen w88 tot ie thuis kwam. ik het uitleggen he
wij dus weer na expo uitgelegd bij de parkeer lui dat we alleen iets wilden ruilen anders koste het ons 5 euro(!!!!) om te parkeren, en ik na binnen
verhaal uitgelegd
zegt die vrouw heel droog:"dat zijn engelse maten".
ik zo hadden jullie dat gisteren niet kunnen meldenbij engelse maat moet altijd 40 cm bij op
wat een sukkels hemaar hij past wel maak morn foto
![]()
ga zo slapen want om half 11 wil pa weg dus moet er om 10 uit
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:wat voor kleur heb je dan??
hijs zwart met wit geblokt
verder waren er geen geblokten alleen een grijsachtige of babyblauwe rare kleur kwee nie eens wat voor kleur precies
en 1 rode heel klein
lotteluvah schreef:Monica_86 schreef:Okay zaterdag......
Ik wilde ff tussen het oppassen door met Amber in de bak lopen, normaalgesproken loop ik alleen in het voorste gedeelte van de bak (omdat het dan donker is en achterste deel is dan nogal donker). Nu wilde ik door de hele bak lopen, ik weet dat Amber zich dan opfokt omdat ie dan heel dicht bij het gras komt en hij daar dus al tijdje niet meer geweest was. Ik had dus gelijk al tegen pa gezegd of hij ff mee wilde gaan. Ik liep naar achteren, supergoed en braaf. Loop de bocht om, Amber draaid zn hoofd om en kon em gewoon niet meer houden! Hij was zo gigantisch sterkMaja toch weer met zn hoofd omhoog gekregen en weer meegekregen. Had knalrooie handen van het vasthouden. Dus zegt pa "laat mij maar ff". Pa loopt erheen en exact hetzelfde, maar pa is nogal sterker dan ik dus die trok gelijk terug en probeerde ervoor te zorgen dat Amber zn hoofd niet kon wegdraaien. Dit lukte niet dus pa werd wat geirriteerd en gaf em een tik met halstertouw. Amber werd zo pissed dat ie gewoon ervandoor ging
Pa hield vast, maar Amber zette door en was zo chago dat ie gewoon doorliep! Trok zo pa omver en daar lag pa, languit de bak! Met Amber nog vast, dat wel, Amber stopte gelijk, dat was wel een voordeel. Dan issie toch goudeerlijk, als er iets gebeurd dan stopt ie gelijk en komt ie naar je toe, mja hij moest ons toch eerst ff uitproberen. Pa weer omhoog, hij had nergens last van overigens gelukkig en het was klaar! Amber bromde een paar keer, hoofd was niet meer hoog en hij liep netjes mee... Pa een aantal rondjes met em gelopen, toen ik weer en hij deed het super!
Vandaag gingen we uit eten met de buren... In duitsland.
Gingen we terug naar huis, ik moest rijden want pa had gedronken. Rijden we nog in Duitsland op een lange rechte weg... Ik voorop daarachter de buren. Komt er een tegenligger aan die opeens heel dicht aan mijn kant van de weg kwam, dus ik had zoiets WTFDe berm was supernat natuurlijk dus kon niet met 90 km ff in de berm gaan, die auto op volle snelheid achter onze auto langs, voor die van de buren zo de sloot in
Ging gewoon vlak achter onze en vlak voor de auto van de buren langs, buren vol in de remmen! Gvd kreeg de schrik van me leven, afgeremd auto aan de kant en gaan kijken, hij klom zelf al uit de auto. Zegt pa hoe het nou kwam, nou hij in het duits dat ie geen idee had wat er gebeurde. Lekker dan!
Wat is Amber er toch eentje he! Hij bedekt elke keer weer iets nieuws. Gelukkig heeft je pa zich niet bezeerd!
Lijkt me eng zo'n auto vlak bij je in de sloot.
suusiejj schreef:haai hil,
ja ik schrok indd haha ma ben wel blij met ut aanbod ook omdat ik pa gisteren geloof ik heb overtuigt met het stage/werk verhaal![]()
en met me lijstje kom ik ma nie verder hahaha miskien als ik zo bij as benheb zo weer les haha maar ik ga nog ff liggen
doeidoei
lotteluvah schreef:Maar ik heb veel liever een br dekje dan een HH.
Ben niet zo fan van HH.
Babsie_Flash schreef:Hier Rolf gisteravond die met Esmee en Viet aan het MSNen was!
Babsie_Flash schreef:Ik heb vanochtend nog foto's gemaakt van mijn knopenhalster zoals gevraagd:
hier zie je ook zijn staldeken
en van dichtbij
en zo ziet het er op een valk kleurtje uit:
suusiejj schreef:paar foto's
Nieuwe deken (na het rijden allemaal)
lekker eten
ff in de longeerbak
zo nu de rest ff uppen haha
Jasia schreef:Nee kan idd ook geen reden bedenken waarom niet..
En alsie gewoon goede dekens heb dan wordtie niet ziek, lijkt me?
Zelf scheer ik An niet.. Vind het zó'n gedoe met al die dekens enzo.. En nu kan ze het zelf regelen met d'r vachtie..
Staat bij ons in de buurt een bont paardje.. En dan heeftie de ene dag (is mooi weer) deken om.. En volgende dag in de regen en wind hetie geen deken om
lotteluvah schreef:het is sneu voor die veulens ja maar ik ben bang voor mijn eigen pony..
Jasia schreef:Ja idd.. Lijkt me dan dat ze zó juist ziek worden..? Krijgen ze geen wintervacht en staan dan zonder deken in de wei..
Maarja, dat peerd is van een kind van 7 ofzo.. En die het nooit van in en uit stappen gehoord en die trekt maar aan de teugels en port met d'r sporen..
Idd, zou ik ook bang voor zijn Viet..!
Kan je geen bloedonderzoekje laten doen? Of is dat vreselijk duur..?
Jasia schreef:Ja idd.. Lijkt me dan dat ze zó juist ziek worden..? Krijgen ze geen wintervacht en staan dan zonder deken in de wei..
Maarja, dat peerd is van een kind van 7 ofzo.. En die het nooit van in en uit stappen gehoord en die trekt maar aan de teugels en port met d'r sporen..
Idd, zou ik ook bang voor zijn Viet..!
Kan je geen bloedonderzoekje laten doen? Of is dat vreselijk duur..?
Jasia schreef:Ja da's waar..
Mja hebben ze het bloed van die veulens onderzocht??
_Caitje__ schreef:mag ik mee doen??