Monica_86 schreef:Lous schreef:Heb ik de afgelopen weken ook heerlijk gebruik van gemaakt uitslapen![]()
Jeetje Suus is wel aardig de weg kwijt
nou ik de afgelopen dagen niet
maar morgen wel hoop ik
hahaha
is leuk he

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Monica_86 schreef:Lous schreef:Heb ik de afgelopen weken ook heerlijk gebruik van gemaakt uitslapen![]()
Jeetje Suus is wel aardig de weg kwijt
nou ik de afgelopen dagen niet
maar morgen wel hoop ik
hahaha
suusiejj schreef:Lous schreef:Jeetje zo erg, je kunt niet eens normaal meer typen
jewel maar moet k erg oplette hjeb ik geen zin in
Lous schreef:Nee goed kijken zit er denk ik niet meer in
lotteluvah schreef:Waha suus sukkel
suusiejj schreef:PEUKKG V
suusiejj schreef:PEUKKG V
Lous schreef:Morgen zie ik mister piraña ook weer![]()
Vlak voor mijn vakantie was zo lachen. Ik had zo'n zomerhoedje op van de zomeractie in de efteling. Kwam hij door de poort zegt hij: marlous kon je geen andere badmuts opzetten. Dus geef hem een schup tegen zijn kont en hij pakt mijn been. Maar te hoog dus sprong ik in zijn armen. Collega komt door de poort had echt zoiets van;wat gebeurt hier.
Zegt hij : ja ik wordt hier zomaar besprongen, maar dat is niet erg hoor marlous.
Schrok er zelf ook wel een beetje van, maar ach moet kunnen
Lous schreef:Suus je bent weer veel te erg
suusiejj schreef:Lous schreef:Suus je bent weer veel te erg
sorryblij dat je me kpz niet zien.. eh kop
Lous schreef:Het is echt een sukkel, maar daardoor kun je echt onwijs om hem lachen. Echt zo goedgelovig ook
Lous schreef:Nou vind het wel jammer, had het graag willen zien
Lous schreef:Dronken Suus
suusiejj schreef:Lous schreef:Nou vind het wel jammer, had het graag willen zien
zal foto maken
Monica_86 schreef:Lous schreef:Het is echt een sukkel, maar daardoor kun je echt onwijs om hem lachen. Echt zo goedgelovig ook
jaja sukkel heh
Lous schreef:Hij heeft best een leuke kop en is lekkr lang, VOND hem wel leuk. Maar zijn karakter is niks.
suusiejj schreef:Lous schreef:Dronken Suus
nee sjiersjikker ds
Monica_86 schreef:jah doe maar