Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

, daarna weer door bloedprikken. Fijn joh dat ziekenhuizen niet samenwerken en ze niet bij elkaars gegevens kunnen dus bloedprikken enzo steeds opnieuw moet
. Mn linkerarm was nog bont en blauw vna bloedprikken van maandag, dus daar kon het niet in dan maar in de rechter. Die heeft nu dezelfde kleur en maandag en donderdag moet ik weer bloedprikken. Naja heb nog 2 benen
Yvanka. 

vanavond gaan mijn ouders weg dus kan niet naar Madeir, die doet mijn bijrijdster vandaag (longeren) en morgen weer lekker zelf naar stal

Toch nog een half uur kunnen rijden. Uitrijdeken op, reflecterend jasje aan en gáán met die banaan. We hebben zelfs nog een stuk galop mee kunnen pakken. Kon nu nog, de berm was nu nog niet bevroren...
Zondag is onze volgende buitenrit-dag. 

, echt een wereldreis. Ben nog nooit met het vliegtuig geweest, en vind het helemaal niet jammer. Ik zeg altijd maar dat er nog zoveel moois te zien is in NL of vlak daarbuiten. Dit jaar willen we naar brabant of misschien naar Belgie. Dus niet verweg ofzo.
. 

ze was wat stijf en niet super voorwaarts (ook niet heel sloom hoor) maar gewoon wat gedraafd en veel gestapt, immers heeft ze nog niet echt vrij gehad van de week dus krijgt ze morgen lekker vrij
.
.