Welke volwassenen zijn ook zo blij met hun haflinger?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 18:52

Nog paar foto's van clinic :D

Afbeelding

Afbeelding

Sita_

Re: 21+ en een haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 18:56

Wat een leuke foto's Yf! :D

25 euro voor n kip is wel wat veel ja... Maar zo'n bekend ras is t niet, dus die man dacht vast goud in handen te hebben.. ;)

Ik had ook nog foto's van de clinic bij marlies..
Had die dag alleen ook eens wat beter op mn paard gezeten, maar ja.. Mn rug dacht er anders over.. :=

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 18:58

Jij ook leuke foto's :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 19:02

Pff nou ik ben wel weer gemarteld vandaag :')

Eerst naar het zieknhuis voor longfunctietesten. Echt hoor mijn longen hebben een conditie van een schildpad _O- , daarna weer door bloedprikken. Fijn joh dat ziekenhuizen niet samenwerken en ze niet bij elkaars gegevens kunnen dus bloedprikken enzo steeds opnieuw moet :roll: . Mn linkerarm was nog bont en blauw vna bloedprikken van maandag, dus daar kon het niet in dan maar in de rechter. Die heeft nu dezelfde kleur en maandag en donderdag moet ik weer bloedprikken. Naja heb nog 2 benen _O-

Daarna naar de fysio dat deed goed verrekte zeer maargoed ben weer klaar voor vandaag :+

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 19:10

:(:) Yvanka.

Wat een leuke en mooie foto's Sita en Yvanka :D

Las dat ook weer meiden lekker hebben gereden/gelest, super! :D

Vandaag gewerkt.. nu lekker weekend :) vanavond gaan mijn ouders weg dus kan niet naar Madeir, die doet mijn bijrijdster vandaag (longeren) en morgen weer lekker zelf naar stal :)

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 19:12

Mooie foto's hierboven! Gaaf :)

Yvank: het is allemaal niet niks zeg... Hopen dat er nu ook wel iets uitkomt waar je wat mee kan...

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 19:59

Mooie foto's!

Iris en ik hebben vanmiddag, heel dapper, een buitenritje gemaakt! In een dikke sneeuwbui! Wij rijden alleen op zondag buiten, ivm trekkers, maar geen trekker gezien gelukkig :) Toch nog een half uur kunnen rijden. Uitrijdeken op, reflecterend jasje aan en gáán met die banaan. We hebben zelfs nog een stuk galop mee kunnen pakken. Kon nu nog, de berm was nu nog niet bevroren...

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 20:02

Het vriest ook nog lang niet, dus dan kan de berm ook niet bevriezen he.. :')

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 20:10

Mooie foto's Sita en Yvank!! Gaaf om te zien!

Fijn Madeira dat jij ook een bijrijdster hebt die je paardje kan doen als je zelf niet heen kan.

Yvank dus flink door de mangel gehaald vandaag in het ziekenhuis. Wel vervelend hoor al die naalden in je lijf zonder dat het tijd heeft om te herstellen, maar ja wat moet dat moet. Zo in onderzekerheid moeten blijven doorkabbelen werkt ook niet.

Klasien een lekker buitenritje gemaakt in een sneeuwbui. Hier nog geen vlokje gezien, alleen maar blauwe lucht en zon.

Hier is het trouwens niet boven nul geweest in de schaduw vandaag. Moest om 13 uur echt nog de hagel van mijn voorruit af krabben.

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 20:14

Sita, het was nog niet aan het vriezen, maar voor zondag wel ;) Zondag is onze volgende buitenrit-dag.

Lisette1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 20:17

leuk, die foto's van de clinics!
yvanka, ben je echt zo blauw van dat prikken ja? ik heb ook een poos gehad dat ik vaak geprikt werd, maar had nooit blauwe plekken, alleen een rood stippie :P

hier waren ook de plassen op de weg/ in de berm nog bevroren vanmiddag :)
maar lekker hoor klasien, even een rondje buiten!

Ariana2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 20:23

Wauw gaaf hoor al die foto's van de Clinic! Heb het deze week erg druk gehad. Vrij weinig gereden helaas! En helaas heb ik niet eerder weer vrij dan aankomende vrijdag! En die zaterdag heb ik les! Dus moet eigenlijk nog even aan de gang met oefenen! Maar waar ga ik de tijd vandaan halen?? Ik weet het niet!

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 22:13

Hoor iedereen hier over mooi weer, nou hier dus niet. Geen zon gezien vandaag, balen. Gevroren heeft het hier gelukkig nog niet, maar ze zeggen vannacht. Ach de skibroek hangt klaar voor morgen, kan ik warm een rondje. :brr:

Mooie fotos voorbij zien komen van clinics, echt leuk.

Yvanka: balen dat je blauwe plekken aan prikken over gehouden hebt. Maar gelukkig ben je te prikken. Mijn vader is dus niet te prikken, die gaat tegenwoordig voor bloedprikken naar het ziekenhuis in Den Helder. Daar doen ze het dan met zon infuus ding in zn hand, scheelt een hoop gedoe.

Klasien: Lekker genoten dus van je ritje, altijd fijn.

Mando: 25 euro voor een kip?! Das echt serieus geld man, echt belachelijk. Leggen ze gouden eieren ofzo? Mijn hele mooie Noord-Hollandse blauwe waren geloof ik 10 euro p/st. En dat zijn ook hele mooie hoor.

Faringo: Echt gaaf dat je al zoveel gereisd hebt. Ik ben niet verder gekomen dan de Ardennen :D , echt een wereldreis. Ben nog nooit met het vliegtuig geweest, en vind het helemaal niet jammer. Ik zeg altijd maar dat er nog zoveel moois te zien is in NL of vlak daarbuiten. Dit jaar willen we naar brabant of misschien naar Belgie. Dus niet verweg ofzo.

Equitana ben ik nog nooit geweest, lijkt me wel erg leuk om eens mee te maken. Maar of ik mn vriend mee krijg? Hij vond paard en koets een aantal jaren geleden al niet zo heel erg leuk :D .

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 13:00

Klasien, super dat je lekker hebt buitengereden :D

Ariana, druk druk! Hopelijk gaat je les vandaag goed :D

Wilde vanmorgen gaan rijden, was erg druk in de bak (niet erg, maar voor mij gewoon te onoverzichtelijk). Dus even buiten gestapt, was eigenlijk weer wat bang.. was later wat rustiger, toch weer opgestapt en heerlijk gereden! Madeira volgt heel fijn mijn hand nu tegenwoordig :) ze was wat stijf en niet super voorwaarts (ook niet heel sloom hoor) maar gewoon wat gedraafd en veel gestapt, immers heeft ze nog niet echt vrij gehad van de week dus krijgt ze morgen lekker vrij :).

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 09:59

Goeiemorgen!!

Wat is het hier rustig geweest, dan gebeurt niet zo heel vaak.

Ben eindelijk weer bijna de oude. Dat gesnotter is toch maar niets hoor. Gisteren lekker een rondje buiten gereden met Storm. Hij was maar wat blij en liep heerlijk met zijn hoofd in lucht en puntoortjes die omgeving in zich op te nemen. Heb hem even flink laten draven want meneer had wel even iets te veel energie haha. Heerlijk gereden in het zonnetje in de kou. Flink koud ook weer vanmorgen, maar kijken hoe de bakken zijn anders maar een rondje naar buiten.

Heb gisteren besloten om Equitana te laten schieten. De plannen wat we willen gaan doen in Amerika beginnen steeds meer vorm aan te nemen en kost dan toch wat meer dan verwacht dus ik heb al mijn centjes echt daarvoor nodig. Storm heeft toch al genoeg dus die komt niets tekort ;-).
In Nederland zijn absoluut prachtige plekjes voor vakanties. Heb vorig ook echt genoten van mijn week Veluwe met Storm.

Verstandig hoor Madeira om dan gewoon even te wachten tot het wat rustiger is in de bak. Als je je niet 100% zeker voelt zou ik ook niet iets gaan doen waar ik zelf geen vertrouwd gevoel bij heb. Toch nog even lekker gereden dus met veel stap en draf. Doe ik ook vaak als ik merk dat Storm wat stijver is. Vandaag dus lekker een dagje vrij d'r.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 10:04

Goedemorgen.. :)

Gelukkig ben je weer aan de beterende hand Annemarie.. :j

Fijn dat je alsnog lekker hebt kunnen rijden met Madeira Paulien.. :)

Gisteren heeft Willy zijn eerste winstpunt in t B springen gehaald! Ben echt supertrots op hem! :D

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 10:07

Ja gelukkig wel, na 2 weken 'ziek' zijn was ik er toch wel klaar mee.

Wat goed van Willy!!!

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 10:08

Je heb gelijk Faringo, ik heb ook altijd wel wilde plannen maar dan denk ik... laat maar kan mijn geld en energie beter gebruiken.

Knappe Willy. Hij doet het goed. Je mag idd trots op hem zijn.

Ik heb M gisteren maar in de molen gezet, was nog te ongi om te rijden. *zucht*
Zal er vandaag weer eens opstappen.
Heb de 17e feb de wwd in Tolbert dus moet nog wel een beetje oefenen.
Ben mijn proevenboekje kwijt waar die is... ik weet het niet dus heb de proef maar even uitgeprint

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 10:23

Gelukkig iedereen weer bijna beter! Ik zelf ook :-)

Had Anne gister gelongeerd aan de pessoa, ging supergoed. Daarna wildernis buiten nog ff foto's maken met een hond erbij, maar ze was compleet idioot. Gevalletje kortsluiting geloof ik.. Tot 4 x toe met alle benen de lucht in en ze maakte zich echt 3 x zo groot als ik.. Bleek later dat ook ht kaartje er niet goed in zat, dus ook geen foto's. :(

Straks weer lekker rijden hoop ik...

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 10:27

Fijn dat je ook weer bijna helemaal beter bent.

Haha die gevalletjes kortsluiting herken ik wel. Storm kan soms ook zo idioot doen als ik er naast loop/sta. Gaat helemaal nergens over. Wel balen dat het kaartje niet in de camera zat.

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 10:33

Ja het sloeg echt compleet nergens op! Honden kent ze en daar is ze normaalgesproken gek op... Ik was niet bang dat ze weg zou rennen want ze bleef wel redelijk op d'r plaats maar links en rechts wel een sloot. Was eerder bang dat ze daar zou liggen.

Pff die ipad maakt soms zoveel rare woorden dat ik wel 3 x mijn bericht kan wijzigen haha

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 15:37

Zo ben weer thuis van stal. Heb voor het eerst achterop de marathonwagen gestaan bij een tweespan Shetlanders, echt supergaaf! Heel parcoursen gereden enzo, tof man :D

Daarna zelf nog even gereden. Ik had me soort van ingesteld op een bommetje. Ze begon wat gespannen maar wat liep ze daarna fijnnnnn! Super zeg!

En wat heeft de rest gedaan op deze koude dag?

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 15:49

Leuk is dat he achterop de wagen. Ga ook regelmstig mee met een vriendin een haar haffie.

Ik heb gereden, ging mwah. Volgende keer weer beter. Nu ben ik aan het opwarmen op de bank voor de tv.

Lisette1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 16:41

faringo, ja, was zeker wel koud! hier is de bak bevroren, dus ik ga zo lekker even wandelen met Luxje denk ik :)
paulusje, leuk is dat he, achterop de menwagen! ik durf zelf niet te mennen met een eigen paard, maar vind achterop de wagen wel leuk! van het voorjaar gaan ik en nog 2 andere collega's van mn werk mee met de fries achterop de wagen die hier met haar veulen heeft gestaan voor 2 maanden, gaan we een dagtocht door de bossen maken, ook leuk!
Sita, die Willy van jou is wel een toppertje he, die draait nergens zijn hoefje voor om!
madeira, fijn dat je alsnog even lekker hebt kunnen rijden

en yay, ik heb mijn onderzoek af! alleen nog inhoudsopgave in voorkant/voorwoord enzo schrijven
dat wil ik vanavond doen, want dat betekend dat ik morgen vrij ben, en morgen wil ik een nieuwe sims uitbreidingsset gaan halen, dus dan kan ik de heeeeele dag simsen even helemaal niks, fijn vooruitzicht!! *\o/*

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 17:04

Nou ik heb gereden en het ging nergens over.
Hij had ook n wondje links achter denk stukje deur mee genomen met naar binnen gaan
Heb hem nog maar in de molen gezet.

En wat is het kkkkkkkkkoud brrrr
Was helemaal verkleumd
Nu onderweg naar mijn ouders om te eten.