Joopiexx ik vind hem ook enorm veranderd hoor hihi
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik lijk wel gek, het hele gebouw is verlaten

muppetmayo schreef:Hinke volgens mij issie daar een half jaar
En ga eens naar huis jjoh
Ben echt moe
Peelie schreef:Mystica schreef:@ Peelie: Ze moet nog gedekt wordenKomend voorjaar
Ik sta nu nog op een pensionstal, en dat is geen doen met een veulen. Heb dus eerst een plekje bij een boer geregeld, bijna bij mijn huis om de hoek, dus nu kan alles doorgaan
Mijn vorige veulen was in 2000, en ik kon inderdaad niet wachten om het te zien, vooral de laatste maand is het afwachten verschrikkelijk moeilijk.
Moet zeggen dat ik heel benieuwd ben naar het veulen van Mara. Ik heb vaak met Renate gezocht naar veulens van Nobbi, maar hebben maar 1 foto gevonden van een 3 jarige ruin, en ik moet zeggen dat dat een heel leuk beestje was
Zou ik die foto mogen hebbe??? Ik heb namenlijk helemaal geen nakomenlingen van hem gezien
Hinke schreef:Ik heb ff zitten uitrekenen wat het grofweg kost om een veulen op te fokken: als ik uitga van zestig euro per maand, 3 jaar lang, dan is dat 2160 euro... En dan zijn dat alleen nog de stallingskosten. Voordat je hem ingereden hebt ed en gaat verkopen ben je ook zo zes maanden verder, dus daar komen dan nog zes maanden stallingskosten van een normale stal (zeg 150 euro) bij. Dan heeft het je in totaal minstens 3060 euro gekost, terwijl een haflinger van 3 nooit veel meer op zal brengen dan 1500 euro.
Als ik zou fokken met ankie zou ik dat natuurlijk sowieso niet doen om er winst op te maken, maar om nou 1560 euro verlies te staan is behoorlijk wat...
Misschien als je ze aan huis hebt dat het dan wel te overzien is, maar als je afhankelijk bent van stallen is het echt duur.

MaaykeKramer schreef:erg mooi zadel hiphopje
Schaamde me gewoon toen ik met m door t deurp liep
muppetmayo schreef:Hey hiphopje leer dat die van mij eens aan als je wil