Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SmeeJ schreef:Snooeeepiee
kekaro schreef:welke van jullie paarden zijn niet bang voor bananenfietsen ??
damn joh ik heb nog geen paard gehad dat niet ging trippen van zo'n stomme dichtgebouwde ligfiets !
Anseltje schreef:kekaro schreef:welke van jullie paarden zijn niet bang voor bananenfietsen ??
damn joh ik heb nog geen paard gehad dat niet ging trippen van zo'n stomme dichtgebouwde ligfiets !
ik zou het niet weten
Zondag gaan we miss bosrit maken
kekaro schreef:tegen die tijd wil ik in ieder geval mijn e rijbewijs hebben !
goeie auto met trekhaak heb ik inmiddels en een trailer kan je eventueel nog wel ergens huren maar zonder dat stomme rijbewijs kom je nergens
ach nog ruim een jaar de tijd
Anseltje schreef:kekaro schreef:goed zo
vind het echt superleuk dat je zo lekker gaat met vianne
* ik ga ff een klein kereltje in bed leggen
En caitlin was ook weer helemaal vrolijk he
Ze had vianne wat harder aangepakt, meer proberen aan de teugel enzoo.
En dat deed ze eilk super goed
En nu gaan we miss zondag naar het bos![]()
Annemieke op livona of ramona, ik miss op edje, caitlin dan op vianne, en maaike miss op pensionpaarD(maar dan op de hare want die is het rustigst, en aangezien ik niet zon held ben)
Anseltje schreef:Anseltje schreef:En caitlin was ook weer helemaal vrolijk he
Ze had vianne wat harder aangepakt, meer proberen aan de teugel enzoo.
En dat deed ze eilk super goed
En nu gaan we miss zondag naar het bos![]()
Annemieke op livona of ramona, ik miss op edje, caitlin dan op vianne, en maaike miss op pensionpaarD(maar dan op de hare want die is het rustigst, en aangezien ik niet zon held ben)
kekaro schreef:tegen die tijd wil ik in ieder geval mijn e rijbewijs hebben !
goeie auto met trekhaak heb ik inmiddels en een trailer kan je eventueel nog wel ergens huren maar zonder dat stomme rijbewijs kom je nergens
ach nog ruim een jaar de tijd
kekaro schreef:jalijkt me heel gezellie
*beetje laat maar: suussie geef as maar een dikke knuffel ! ik blijf duimen, echt ik ben superasrafan dat weet je !en ik vind je pa maar vervelend idd.....is het nou zo moeilijk om je dochter serieus te nemen....*
SmeeJ schreef:Wat banketstaaf je nu? Maar Géejn?
Anseltje schreef:Suus, wat fijn dat het weer beter gaat met lieve Asra.. hopen dat het zo vooruit blijft gaan
kekaro schreef:whahaha klinkt gezellig an