Welke volwassenen zijn ook zo blij met hun haflinger?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sita_

Re: 21+ en een haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 19:45

Ik heb helaas geen centjes over voor Equitana.. -O-

Ze zijn hier aan t klussen en het zit een beetje tegen, dus er moet geld bij.. :\

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-13 19:45

Viet schreef:
Ik ben hier ook gigantisch in de mee lees modus.. Heb het zooo druk blegh!

Maar vind het nog steeds leuk om elke dag jullie verhalen te lezen :D

Hier ook nog steeds meeleesmodus :+

Kan ik eigenlijk niet maken als TS om niet te reageren, komt wel weer, hou wel al jullie verhalen bij hoor! :)

Wentos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 20:10

Hanke: Heb volgende week pas mijn eerste les ;) Maar ben erg benieuwd, lijkt mij ook erg leerzaam.

Faringo: Gaaf dat je naar Amerika gaat zeg!

En chocola lust ik altijd, hoef ik niet ongesteld voor te zijn ;)

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 20:12

Equitana ga ik dan over 2 jaar wel naar toe. Op zich wel jammer, want ben er nog nooit geweest, maar Amerika gaat even voor. Kan wel naar Equitana zonder geld, maar weet zeker dat ik dan toch weer onnodig geld ga uitgeven.

Das altijd vervelend als het klussen een beetje tegenzit en er meer geld bij moet daarvoor. Maar goed als het dan af is weet je wel weer waarvoor je het allemaal gedaan hebt :-)

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 22:01

Faringo: Gaaf naar Amerika! Wil ik ook nog wel eens naartoe. Misschien ooit als ik rijk ben :D .

En dat ongesteld zijn, ik heb er zon hekel aan. Heb dan ook echt een heel kort lontje. Dus slik ik ook vaak de pil door. Heb een hele lichte pil, dus de buien heb ik wel. Een week voor de stopweek heb ik ontzettend last van vreetbuien. Koek, snoep, chocolade en chips. Het gaat echt naar binnen als het in huis is. Zodra ik of ongesteld ben of een nieuwe strip begin, nergens meer last van.

Faringo: Beterschap met de griep. Gelukkig heb ik m al gehad, hoest alleen nog. Al zou dat ook kunnen komen van het vele roken :o .

Verder weinig te melden, net als gisteren. Saai, saai dus.

Lisette1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 22:05

hoi hoi!!

ik kreeg vandaag weer een cijfer door van school, van een verslag die een leraar kwijt was geraakt,
ik had er gewoon een 9!! voor :D das voor mij een heel hoog cijfer waar ik blij mee ben :P

dames die last hebben van maandelijkse probleempjes, vervelend lijkt me dat!
ik heb eigenlijk nooit ergens last van, blijf vrolijk doorhuppelen tussen de bloempjes bijtjes en paardjes, en chocola is nooit veilig in mijn buurt :P

mando, hoe ging je les?
madeira, fijn dat je les goed ging!
Tozalin, heb in jouw topic gereageerd, jouw atari is een broertje van mijn Lux! wie is zijn moeder?

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 22:13

Haha dat hoesten van roken herken ik ook wel hoor, hoewel ik nu niet echt last heb van hoesten. Snap alleen niet dat ik net 4 dagen weer gewoon OK was na een verkoudheid met de feestdagen en het nu gewoon weer heb. Maar goed zal wel haha.
Rijk ben ik trouwens ook niet hoor. Het is dat we daar gewoon gratis kunnen verblijven want als ik voor 3 weken hotels moet boeken red ik het ook zeker niet. Moet er veel voor laten ook hoor, kan me verder weinig perrimenten dit jaar.

Wat fijn Lisette een 9.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 22:19

Super van je cijfer!

Ik wil wel naar equitana maarja ff zien of ik dan geld heb.

Pff net stel op sprong auto voor wedstrijd zaterdag geregeld.. nemen altijd die van mn schoon vader mee. maar daar deed zondag het licht het.niet van nadat trailer erachter hing. Naar garage geweest bleek dat de garage waar ze die auto gekocht hebben deze auto hebben.opgenknapt na zwaar ongeval... Alle bedrading enzo was op een beunhazen manier gemaakt (heel slecht dus) waardoor door het aankoppelen van trailer kortsluiting is gekomen in stekkerdoos en nu is de hele boordcomputer naar de maan!

Leuk.zo'n verborgen gebrek :x

Lisette1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 22:22

pff yvank, lekker dan!

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 22:33

Zooo mooi cijfer zeg! Altijd leuk haha.

Vriendin van me is ook al 2 keer naar Amerika geweest om echt rond te reizen, wel gaaf lijkt me dat. Maar hele vakantie in de auto is weer niet mijn ding. Ik doe vrij weinig op vakantie, wil wel de omgeving zien enzo maar ook lekker vooral zonnen en zwemmen.

Anne is vanavond gereden door een stalgenootje. Ging écht supergoed! Ze heeft echt het beste in haar naar boven gehaald! Werkt ieder geval weer flink motiverend voor mij!

En het is... Weekend !!,

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 06:48

Gaaf Equitana, misschien eens kijken of er weer een busreis is, vorige keer wel bevallen om zelf niet te hoeven rijden.

Les ging goed, jammer dat ik zelf zo vreselijk brak was.
Moeten alleen de puntjes op de i zetten en dan kan ik weer starten.
Erg slecht geslapen dus vandaag ook gewoon in mijn brakmodus.

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 09:35

Ik ga waarschijnlijk een weekend naar equitana toe met mijn mams, iemand enig idee hoe datvzit met tickets?

Pfff heb keelpijn zeg.. :(

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 10:30

Goeiemorgen!

Zo ben vandaag toch maar een dagje thuis gebleven van het werk. Voel me iets beter maar nog lang niet zoals het hoort.

Dit wordt voor mij de 2e keer Amerika. In 2008 ben ik 3 weken naar Florida geweest. Die was goed te combineren met luieren, zon en zwemmen. Hebben toen een week rondgetrokken en daarna nog 2 weken een villa gehuurd in de buurt van Orlando en daar toen diverse pretparken bezocht. Villa had een ook een zwembad erbij dus met luieren zat het ook wel goed.
Heb zelf tot met 30ste thuis gewoont en kon daarom vaak ver en lang op vakantie. Ben al Zuid Afrika, Costa Rica, Panama, Singapore, Maleisie, Thailand, Florida en de Dominicaanse Republiek geweest. Nu ik op mezelf woon zijn dat soort reizen wel een luxe geworden dus vandaar dat ik deze reis naar Amerika niet wil laten schieten dit jaar ;-).
Storm is gisteren door mijn verzorgstertje gereden. Hij had er zin in zei zij. Kan ook wel want hij was de dag ervoor vrij geweest en het werd weer kouder. Hij heeft even lekker hard gegaloppeerd bij dr. Dan is zo'n 60 bak wel handig met een kleiner paard, kunnen ze even lekker gas geven.

Misschien dat ik toch wel even naar Equitana ga, maar dan contact geld mee neem en geen pinpas. Op=op zeg maar haha. Die busreizen zijn wel handig inderdaad. Ik heb een vriendin die in Venlo woont dus ik slaap gewoon bij haar. Wij kopen de kaartjes gewoon aan de deur daar.

Balen zeg Yvank dat de auto zo slecht gemaakt is. Gelukkig heb je nog een andere auto kunnen vinden.

Anne dus super gelopen met een stalgenootje. Blijft altijd fijn en goed om te zien dat je paardje het zo goed doet. Zeker ook voor de eigen motivatie.

Ook al brak dus Mando, maar goed nog even de puntjes op de i en dan weer lekker starten. Slecht geslapen ook nog dus, balen is dat altijd. Sterkte met de dag door komen vandaag.

Bah keelpijn...weet er alles van. Hopen dat het niet gaat doorzetten Paulusjuh.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 10:40

Gaaf hoor Faringo dat je zo heb kunnen genieten van de wereld.
Dan heb je in iedergeval eea van de wereld gezien.
Ben nog nooit in de vs geweest wel in canada vond ik ook erg mooi.
Gewoon lekker gaan hoor

Je kan tickets aan de deur kopen hoor geen probleem. en aan de overkant op de parkeerplaats parkeren, maar mijn ervaring is dat je wel vroeg moet zijn want dan kan je nog eea zien en is het nog niet zo super druk
Vind het altijd leuk als je ziet hoe mensen met van alles lopen te slepen.... echt alsof het gratis is
_O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 10:43

Leuk Faringo!

Het heeft gevroren hopen dat bak nog goed is! morgen wedstrijd :')

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 10:44

Ja nu ik weet dat ik die reizen niet zo snel meer kan maken op die manier ben ik ook erg blij dat ik het gedaan heb. Ben wat dat betreft wel ondernemend en zou nog veel meer van de wereld willen zien.

Hoor altijd zoveel over Equitana dat ik best benieuwd ben. Die slepende mensen lijkt me wel leuk om te zien. Net wat je zegt, alsof het gratis is. Nou we weten allemaal wel dat er in paardenland helemaal niets gratis is en het juist alleen maar duurder wordt. Tenminste dat is mijn idee.

Hier heeft het inderdaad ook wat gevroren. Het dak van de winkels onder mijn flat is inderdaad wit. Wel prachtig weer is het verder. Hopen dat de bak nog goed is Yvank, dan kun je nog even oefenen.

Dapnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 13:06

Ik ben jaloers, ik wil ook naar de USA!

Moet zo werken maar heb niet zo'n zin, werk de hele week al.

edit: Heb net wel mijn eerste keer salaris gehad! *\o/*

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 13:49

Grrrr ik belde net voor 2 kipjes.
Ik heb zelf red island rhode en wilde er 2 bij hebben
Vraag ik wat ze kosten ....
25 euro p/stuk
paasei, ik was zo overdonderd dat ik ophing en toen pas dacht... wow

Nou die ga ik mooi afbellen, ben geen gekke henkie

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 14:29

@Mando: voor showkippen is dat heel normaal geld hoor ;)

Ist bij jullie ook zulk lekker weer? Ik ben aan t genieten, zonnetje erbij, doet een mens goed! Was helemaal klaar met dat depressieve regenachtige weer constant! Net al even met Maes weer naar de bak geweest, en hem tussen de sneeuwvlokjes door aan t werk gezet :D (was echt zo nu en dan een vlokje, stelt niks voor maar toch...)

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 14:43

Maar ik wil geen showkip, wil gewoon een kip
_O-

Showen doe ik er niet mee hoor.

Ik ga zelf wel wachten tot ze weer leggen en dan broed ik zelf wel kuikens.

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 14:45

Is voor een kip wel een hoop geld als je ze niet voor shows wil gebruiken. Niet dat ik nou verstand heb van de prijs van kippen, maar het klinkt best duur :D

Hier is het ook echt prachtig weer. Weinig wind en vollop zon.

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 14:49

Hier ook lekker weertje. Ik heb het huis al schoongemaakt, nu lekker broodje filet Amerikaan met augurkjes en dan op naar stal. Hopelijk krijg ik der net zo voor mekaar als mijn stalgenootje gister :-)

Lisette1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 17:03

hoi hoi!

paulusjuh, en.. liep ze goed??
mando, dat bedrag hebben wij ook ongeveer altijd betaald voor kippies.. nu hebben we geen kippies meer, maar kan je er via via niet aankomen in het broedseizoen??
faringo, gaaf hoor, zo de wereld over!! ik ben nog niet verder geweest dan 5 dagen Berlijn:P

zoo, heb net lekker gewerkt, vanavond nog even bezig voor school, en het weekend en maandag heb ik ook nog even om mijn verslagen af te ronden, dinsdag moet ik alles inleveren :)

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 18:18

Ja ze liep super! In het begin was ze wat hangerig maar na naar eenmaal lekker los te hebben gereden liep ze als een zonnetje! Heerlijk! Ook het wijken weer even opgepakt, ging al stuk beter weer! En aan wat oefeningen in galop gewerkt. Merk alleen met lichtrijden dat ik het gevoel heb dat ik heel erg heen en weer ga ofzo. Maar over 3 weekjes wordt er goed naar gekeken :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 18:43

€25 voor een kip :))

Fijn dat ze zo goed liep :)