Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Liiisaaa schreef:Phoe vandaag weer een drukke dag gehad!
Vanochtend eerst met Nib in de bak, en hij was compleet in paniek. En hij had wel neit losgelopen, maar dit was anders hij wist gewoon niet wat hij moest doen. Dus ik eerst even 5 minuten naar hem zitten kijken en toen eens geroepen en beetje vrijheidsdressuur. Merkte dat hij al weer iets beter bij de les kwam dus een half uur non stop ge-vd't. Toen even zonder zadel erop gestapt en hij kwam langzaam weer een beetje tot rust, gelukkig. Want hij was echt compleet over de rooie. Maar ik weet precies waarom hij dat deed. Er had iemand anders opgereden. Maar eigenaresse had wel gezegt dat er zo'n stagiare was die die en die en die had gereden. Maar Nib niet.
Nou 's middags kwam eigenaresse naar stal dus ik gelijk vragen van wie heeft er op Nib gereden gisteren? En had die stagiare ook op hem gereden. Beetje raar dat ze dat niet gelijk zegt. Maargoed Nib reageert dus heel heftig als anderen hebben gereden, dan is hij altijd in paniek en moet je hem echt weer rustig aan gerust stellen. Maarja heb liever dat z'n eigenaresse gewoon eerlijk is tegen me en gewoon had gezegt dat er iemand op hem had gereden, vind ik altijd wel fijn (: